błędy M52TUB25 na osprzęcie M54

Italian0
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27 lut 19, 17:46
BMW: E46 SEDAN 2003 M54B22
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#11

Post autor: Italian0 »

Już wszystko ogarnięte, gaz wyregulowany i filtry ogarnięte, jak mówiłeś, było zbyt ubogo, teraz jest idealnie po prostu :poklon: tylko nadal mam te wypadanie zapłonu (czasami, zwłaszcza podczas kręcenia silnika na 5k+ obrotów) i błędy zapłonu, na dniach mechanik mi sprawdzi dolot czy jest szczelny (DISa ładnie działa, tylko terkocze, zamówiłem zestaw naprawczy, niedługo się za nią wezmę i ogarnę temat) choć coś czuje ze i tak zakończy się na wymianie cewek i pokrywy zaworów bo chyba te z 2.2 wciskane nie wyrabiają, jest to w ogóle możliwe ze mogą być za słabe ? :fool:
Italian0
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27 lut 19, 17:46
BMW: E46 SEDAN 2003 M54B22
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#12

Post autor: Italian0 »

I jak, nikt nie ma pomysłu na te cewki ? Błędy są jak były wszystkich cewek i po przeciągnięciu auta wypada zapłon czasami na 1 cylindrze czasami na 5, pozostaje mi chyba kupic cewki od 2.5 :help:
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#13

Post autor: tomx »

Sprawdź też jakość wiązki do samych świec, od miejsca podpięcia cewki do ECU. Jeśli świece masz nowe to wymiana na wkręcane cewki może tylko pomóc, grunt żeby kupić najlepiej od razu z pokrywą zaworów a to już nie jest takie łatwe kupić prostą, niekombinowaną i nieklejoną pokrywę z wkręcanymi cewkam, sam znam ten ból po poluje na takową.
Italian0
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27 lut 19, 17:46
BMW: E46 SEDAN 2003 M54B22
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#14

Post autor: Italian0 »

Świece mam stare dosyć, kupię nowe, do tego chyba po prostu kupię komplet cewek od M54B25 (wciskane) bo u mnie jest totalny miszmasz z cewkami, 3 jednego rodzaju, 2 innego i jedna jeszcze innego, do tego 2 są na pewno wadliwe gdyż wywalają zapłon. Chyba się nie będę bawić w te cewki wkręcane gdyż za dużo z tym zachodu i może nic nie dać. A jeszcze jedno, temat wałkowany milion razy ale nadal mam mętlik w głowie, jakie świece ? Słupek M52TUB25, osprzęt M54B22, auto chodzi na LPG, zmieniło sie teraz coś z tymi świecami ? Jakie byłyby najlepsze żeby po prostu na LPG nie przerywało ? :good:
damiannow
Bywalec forum
Posty: 138
Rejestracja: 22 gru 15, 12:21
BMW: E46 325i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamosc
Lokalizacja: Warszawa

#15

Post autor: damiannow »

Jeżdżę teraz na Denso k20tt i nie było z nimi żadnego problemu. Na dniach będę zmieniał na ik20tt, leżą już i czekają, zobaczę czy będzie jakaś różnica. Silnik m54 z lpg
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#16

Post autor: tomx »

Jak jeździ na PB to K20TT, jak na LPG to jednak warto IK20TT. Różnicy moim zdaniem żadnej nie zauważysz po zmianie, kwestia tylko lepszego "dopalania" LPG na tych IK.

Italian0, Zrób na sam początek porządek ze świecami i cewkami - masz błędy zapłonu i chcesz je usunąć nie naprawiając najpierw tego co odpowiada za zapłon? Sam pomyśl ;) Jak najszybciej musi pójść u Ciebie zmiana świec i cewek na jednakowe, najlepiej wkręcane ale co zrobisz to już od Ciebie zależy.
Italian0
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27 lut 19, 17:46
BMW: E46 SEDAN 2003 M54B22
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#17

Post autor: Italian0 »

Tak tak, zamówię cewki od 3.0 te wciskane i powinno działać tak mi się wydaje, do tego świece IK20TT i myśle ze w końcu te wypadanie zapłonu i błędy cewek znikną :sorry: chyba dobrze myśle
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#18

Post autor: Broder »

tomx pisze: 13 sie 19, 1:48 Jak najszybciej musi pójść u Ciebie zmiana świec i cewek na jednakowe, najlepiej wkręcane
Italian0 pisze: 13 sie 19, 1:48Tak tak, zamówię cewki od 3.0 te wciskane
:supcio:
Obrazek
Italian0
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 27 lut 19, 17:46
BMW: E46 SEDAN 2003 M54B22
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#19

Post autor: Italian0 »

Wracam z nowymi wieściami, otóż po zmianie świec i cewek silnik pracuje bardzo dobrze, przejechałem nim z 30km i nie wywalił mi żadnego cylindra (jest dobrze) natomiast po powrocie i podpięciu komputera błędy wszystkich cewek powracają... ostatnio zauważyłem też że może być nieszczelny dolot (zresztą wrzucam film poniżej z pracy silnika i jego dźwięków) ale czy nieszczelny dolot nie pokazywałby więcej błędów niż tylko cewek ? pozdrawiam

Film:
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#20

Post autor: tomx »

Błędy cewek czy MISFIRE DETECTION?

Jak wyskakuje misfire to jest gdzieś nieszczelność i łapie lewe powietrze, może od czapki zaworów (uszczelki pokrywy są nowe?), przez przewody odmy, dolot, rure krokowca itp. wszystko do sprawdzenia.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”