Witam, zacznę od tego że jestem świeżo po swapie słupka M54B22 na M52TUB25, silnik bardzo przyzwoicie pracuje wszystko śmiga jak powinno tylko że mam co jakiś czas te błędy:
https://www75.zippyshare.com/v/yfxtibJA/file.html
Kilka faktów:
Soft nie był zmieniany na M54B25 (został M54B22), świece są nieznanego pochodzenia bo w starym słupku zostały te moje, silnik idzie o niebo lepiej niż 2.2 (dupohamownia moja jak i moich znajomych mówi że jakby bawarka dostała drugie życie

) z tego co zdążyłem rozkminić to na kazdym cylindrze jest błąd zapłonu który nie powoduje "checka" (błąd 1,2,3 ,29, 31, 30) ale kazdego z nich czestotliwość jak widać w PDF ma zakres 60-70), po dzisiejszej ostrej jeździe, jak wracałem do domu i przeciągnałem silnik pod czerwone pole wyskoczył "check", podjechałem pod dom, zgasiłem auto, zapaliłem i "check" znikł (autem nie telepało w ogóle, tylko było zdławione i niechętnie się na obroty wkręcało) i z tego co doszedlem do wniosku chodzi chyba o te dwa ostanie błędy (240, 241) jak myślicie, czy to jest spowodowane softem od 2.2 (błedy kazdego cylindra) + jakieś stare świece (błędy na tych 2 cylindrach) ? Dodam że na poprzednim słupku nie było w ogóle tego typu błędów. Jak myślicie, co może powodować takie coś ?

Pozdrawiam !