Błędy

Wszystko, co dotyczy kodowania E46. NCS Expert, INPA, kody błędów, porady, instrukcje instalacji przy użyciu VMware
DawideQ
Posty: 3
Rejestracja: 2 mar 21, 18:29
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ełk

#1

Post autor: DawideQ »

Cześć i czołem jestem tutaj nowy od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem BMW E46 318i 2003 polift. Sprawa wygląda tak;
1.czasami pojawi się check engine i samochód wibruje gdy dodaje gazu(max 30s) później wraca do normy.
2. Gdy uda mi się zakodować kluczyk to działa on kilka dni później znowu nie dziala
3. Czasami śmierdzi w środku auta podczas jazdy i gdy jadę na wstecznym
Dodam że mam gdzieś wyciek i smród pochodzi pewnie przez to że leci na kolektor wydechowy ale wolałem to napisać może być inna przyczyna mechanika mam umówionego na 10 marca z tym wyciekiem będzie próbował to ogarnąć dzisiaj podłączyłem pod kompa i mam takie błędy mógłby ktoś mi wytłumaczyć?

Obrazek

Obrazek

Z góry dziękuję i pozdrawiam 😅
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

w ciemno zgaduje ze masz lewe powietrze

ale zacznijmy od tego czy te bledy to są te co wrocily po skasowaniu, czy po prostu to co wyskoczylo po podpieciu kompa?
czyli rownie dobrze jakies stare sprzed 10 lat?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DawideQ
Posty: 3
Rejestracja: 2 mar 21, 18:29
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ełk

#3

Post autor: DawideQ »

scghost pisze: 2 mar 21, 18:47 w ciemno zgaduje ze masz lewe powietrze

ale zacznijmy od tego czy te bledy to są te co wrocily po skasowaniu, czy po prostu to co wyskoczylo po podpieciu kompa?
czyli rownie dobrze jakies stare sprzed 10 lat?
To są zdjęcia z dzisiaj błędy zostały skasowane i nie odpalałem jeszcze auta z powodu wycieku który kapie na pasek i leci na alternator a dopiero co wymieniłem na nowy nie chce kolejny raz tego robić 😃
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Lepiej sprawdź stan łańcucha rozrządu. Wyciek z pompy vacum lub/pokrywy zaworów a z przodu z elektrozaworów, wałków rozrządu, podstawy filtra oleju i uszczelniacza wału. Klasyka.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
DawideQ
Posty: 3
Rejestracja: 2 mar 21, 18:29
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ełk

#5

Post autor: DawideQ »

maniek21112 pisze: 5 mar 21, 13:32 Lepiej sprawdź stan łańcucha rozrządu. Wyciek z pompy vacum lub/pokrywy zaworów a z przodu z elektrozaworów, wałków rozrządu, podstawy filtra oleju i uszczelniacza wału. Klasyka.
Temat ogarnięty przyczyną była pęknięta pokrywa wszystko co bylo źle spowodowane właśnie tym olej był dosłownie wszędzie
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Sprawdzaj błędy co jakiś czas, ponieważ te od wałków rozrządu nie były spowodowane wyciekiem spod pokrywy zaworów. Nie napisałem wcześniej ale masz do wymiany czujnik poziomu oleju, kup hella, jest oryginałem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kodowanie”