Od jakiegoś czasu stałem się posiadaczem BMW E46 Compact 325 TI.
Auto kupiłem z usterką.
Mianowicie obroty falowały, w sumie bardziej nurkowały po odpuszczeniu gazu podczas jeżdżenia.
Podczas jazdy albo po postoju wywalał błąd silnika.
Takie auto kupiłem. Domyślałem się, iż problem stanowi nieszczelność w dolocie.
Znalazłem ją i usunąłem. Była wielkości palca. Teraz dolot jest w 100% szczelny. Podczas próby dymowej powietrze aż cofa się do płuc (robiona fajkiem

Problem jednak nie znika. Obroty dalej falują/nurkują, a błąd się pojawia.
A więc kupiłem nowy przepływomierz Delphi.
Błąd przestał wyskakiwać, obroty nie falują. Auto stało się jednak mułem kompletnym. Na każdym biegu zachowuje się jakby miało z 80 koni mniej.
Tak więc poszukałem trochę forum, zarówno to jak i inne. I okazuje się, że po wymianie przepływki powinienem zmienić soft.
Czy to prawda? W jaki sposób to zrobić? Ile może to kosztować na terenie warszawy?
Z góry dziękuje za odpowiedź, a jeśli temat umieściłem w złym miejscu to proszę o jego przeniesienie.
Pozdrawiam,