błąd na 4 cylindrze

wpmarcin123
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 27 kwie 11, 16:09
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: wawa

#1

Post autor: wpmarcin123 »

witam mam problem ze swoim autkiem bowiem byłem na komputerze i wykazało że coś jest nie tak na 4 cylindrze a objaw który dolega to tak jakby stukanie gdzieś spod pokrywy zaworów i co przez to jak jadę delikatnie to jest ok ale jak dodam gazu np na 3 biegu ostro się rozpędzając to nie zawsze ale coraz częściej nie ma przyspieszenia i tak jakby prykało jakby coś przepuszczało i wtedy znów muszę jechać delikatnie. dzieje się to na benzynie i gazie. macie jakieś sugestie? czy to jakiś popychacz? chociaz on jest gdzieś na dole. no nie wiem pomóżcie.
klaku007

#2

Post autor: klaku007 »

trochę inny silnik ale zobacz co było u mnie :P

http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=22&t=12574
wpmarcin123
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 27 kwie 11, 16:09
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: wawa

#3

Post autor: wpmarcin123 »

ty to masz fart że tylko świeca. sprawdzę wszystkie tak dla pewności ale u mnie to nie może być to ponieważ to słychać centralnie jak wali w pokrywę od zaworów tak jakby właśnie zawór lub może ten popychacz a to chyba do wymiany tego trzeba planować głowicę itp? tak? i czasem też mam że jak mu dam na 3 biegu do 120km i potem sprzęgło to mi gaśnie tak jakby nie było jakiegoś ciśnienia, nie wiem teraz może się wgłębiam w temat za bardzo. a chce to zrobić bo sprzedaje bmw i nie chce nikogo na minę wkopać. pozdro
zbieran
Bywalec forum
Posty: 396
Rejestracja: 27 sty 13, 18:59
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Września
Lokalizacja: Września

#4

Post autor: zbieran »

Jeśli świeca ok to dokręć wtrysk w najlepszym wypadku, w gorszym gwint się wyjechał, a w najgorszym wypaliło się gniazdo. Objawy pasują mi do tego więc sprawdź to i napisz czy to to :)
wpmarcin123
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 27 kwie 11, 16:09
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: wawa

#5

Post autor: wpmarcin123 »

wymieniłem świece na ngk v-line i kable beru i odpala tak samo. może ciót się poprawiło ale nie wiem co do wtrysków to listwa jest obok a tu u mnie słychać ewidentnie pod pokrywą zaworów one są samoregulujące więc nie wiem jak to sprawdzić kolega mi mówił że tam gdzieś jest taka płytka gdzieś przy tym zaworze to znaczy przy każdym ale czy to się jakoś wymienia czy co to nie wiem. ciśnienie mierzyliśmy manometrem to ma nie równe od szyby po kolei to 12,11,10,10 więc nie wiem o co chodzi skoro na kompie pokazał błąd na 4 cylindrze to ten akurat ma 12 więc mam niezłą zagadkę. dlatego proszę o wszelkie info gdzie bym mógl zajżeć :shock:
Fala
Bywalec forum
Posty: 270
Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
BMW: 318i 143 KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#6

Post autor: Fala »

Jaki błąd ci pokazało na 4-tym cylindrze?Wypadanie zapłonu??Też miałem błąd na 4-tym,wymieniłem świece,przewody a winowajcą była cewka zapłonowa.Być może u Ciebie jest to samo(może te cewki mają taką wadę) dlatego podaj dokładny błąd jaki wypluł komputer....Dodam,że miałem takie same objawy jak ty!!!
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
wpmarcin123
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 27 kwie 11, 16:09
BMW: BMW E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: wawa

#7

Post autor: wpmarcin123 »

niestety gdzieś zgubiłem ten wydruk z błędem i nie pamietam jaki. może masz rację że jeszcze cewka to może wadzić z odpalaniem ale ten zawór cały czas słychać. czy można coś wlać jakiś specyfik do zniwelowania tego zaworu stukającego żeby go jak najbardziej wyciszyć tak pytam z ciekawości bo i tak będę wymieniał olej więc mógłbym przetestować czy coś się zmieni. jeśli tak to wtedy trza się zająć zaworem a cewką narazie nie. :crazy:
Fala
Bywalec forum
Posty: 270
Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
BMW: 318i 143 KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#8

Post autor: Fala »

Ja kupiłem ponad rok temu na Allegro używaną cewkę za 100 zł z 2001 roku,wymiana we własnym zakresie,więc to nie jest jakiś wydatek,a auto odżyło :)Acha!U mnie na walniętej cewce odpalał normalnie,może troszkę dłużej kręciłem,ale odpalał za pierwszym razem i nic nie stukało,reszta objawów ta sama...
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”