Witam.O to co zrobilem. Wykreciłem sonde lambda zeby ją profilaktycznie wyczyscic.Tzn wlozylem ją do plynu do mycia silnikow na jakis czas.Niestey dzis palił sie czek i w inpie zapisał sie bład.Bład 2C45 i dodatkowo był dopisek P0130 ale po skasowaniu juz tego drugiego nie ma.Niestety zostaje 2c45 ktory mozna wykasowac tylko na zimnym silniku.Po rozgrzaniu motoru juz nie idzie go skasowac.Narazie czeka nie ale pewnie pojawi sie przy dluzszej jezdzie.Po obserwacji sondy na inpie niestety sonda przestaje pracowac.Nie zmienia sie napiecie......I tu prosba do panow.Czy moglem uszkodzic labde przy odkrecaniu lub myciu w plynie.?? Dodatkowo popsikalem kontaktem wszelakie zlacza od sond pod autem. I jeszcze jedna sprawa.Przy odkrecaniu podkladka z sondy praktycznie sie rozleciała.Została tam tylko malutka czesc tej podkładki jakby połowa.Czy to moze byc wina tego ze przez ta podkladke lambda zaciąga LEWE powietrze na gwincie?????????????????? Prosze o pomoc zalaczam fotki.
Kupie zaslepke zderzka tył M-Pakiet do E46 sedan z 2004 roku.Najlepiej czarną.
Ok postaram sie zrobic to na dniach tylko musze dorwac inpe zeby ni ebyła po Niemiecku.Jesli chodzi o bład 2C45 to pojawia sie losowo raz po 10 km a raz po 100 km.Dodatkowo wczoraj w programie Ista miałem zapisany inny błąd.Brzmi on: 0029E7 Adaptacja składu mieszanki 1 (nieszczelnosc) Ten bład wyskoczył pierwszy raz.Czy te oba błedy moga byc ze sobą powiązane??? O jaką nieszczelnosc moze chodzic??
Kupie zaslepke zderzka tył M-Pakiet do E46 sedan z 2004 roku.Najlepiej czarną.
Chodzi o zły skład mieszanki paliwo-powietrze, który może być spowodowany nieszczelnością w dolocie (okolice przepustnicy i przepływomierza, przewody odmy, pokrywa zaworów itp.). Może to mieć związek, ponieważ sonda wtedy będzie odbierała to jako nieprawidłowość, wartość poza zakresem i wtedy wyrzuci błąd.