Blad DDE e46 330cd

Awatar użytkownika
wezownik22
Posty: 7
Rejestracja: 4 lis 19, 23:39
BMW: e46 330d 184KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Staszów
VIN: PA73500

#21

Post autor: wezownik22 »

Sorry ale pokasowałem błędy. Musiałem chwile pojeździć żeby się pojawiły ale coś mam. Czuje też swąd palonego plastiku/parafiny na pełnych obrotach jak na cmentarzu, żeby tylko to auto nie okazało się trumną.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#22

Post autor: maniek21112 »

Nie ma problemu z rozruchem po rozgrzaniu? Zajmij się wentylatorem i świecami.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
wezownik22
Posty: 7
Rejestracja: 4 lis 19, 23:39
BMW: e46 330d 184KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Staszów
VIN: PA73500

#23

Post autor: wezownik22 »

No zimny pali od razu a ciepły trzeba chwilę zakręcić. Wymieniać wszystkie czy da się jakoś to sprawdzić? Chodzi o ten wentylator chłodnicy?
EDIT: Jak coś to filtry paliwa i powietrza zmieniane. Sterownik świec również.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#24

Post autor: maniek21112 »

Nie mogłeś zmieniać sterownika świec, ponieważ u Ciebie go nie ma..jest przekaźnik, świece masz do sprawdzenia. Tak jak i wtyczka wentylatora przy chłodnicy, jak będzie ok to zobacz czy sam wentylator chodzi na krótko. Odnośnie błędu 4496 nie trzeba daleko szukać:
https://e46forum.pl/4496-blad-m57-27404
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#25

Post autor: Broder »

Od grzania sweic masz przekaznik jak wyzej Maniek wspominal. Polecam rozebrac go i przelutowac kazde polaczenie. Czesto padaja i w sumie chyba nikt nigdy nie napisal co tak na prawde w nich sie psuje. U mnie byly zimne luty , po przelutowaniu dziala idealnie i mysle , ze w wiekszosci to jest wlasnie przyczyna ich awarii.
Swiece, zeby nie sciagac kolektora, mozna sprawdzic miernikiem we wtyczce przekaznika swiec - ustawiasz na pomiar ciaglosci obwodu i sprawdzasz 6 pinow od swiec czy maja przejscie do masy, jesli ktorys nie ma to ta swieca do wymiany.
Obstawiam zawor/regulator na pompie CR.
Obrazek
Awatar użytkownika
wezownik22
Posty: 7
Rejestracja: 4 lis 19, 23:39
BMW: e46 330d 184KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Staszów
VIN: PA73500

#26

Post autor: wezownik22 »

Przypomniało mi się że pamiętam jakie błędy były przed tym zanim je skasowałem.
P1693 potwierdzony
P0001 potwierdzony
P0123 czasowa opis po angielsku ale coś w stylu że pedał przyspieszenia daje za duże napięcie?
Świecie zamówię z bosha i zmienię w przyszłym tygodniu. Jak jest rozgrzany silnik to na zapłonie grzeje świecie w nieskończoność ale pali po chwili krecenia. Do wentylatora dochodzi prąd ale poszukam innego
Edit: wentylator zmieniony. Diagnosta stwierdził że leją wtryski. Dla sprawdzenia wlałem litr mixolu tc2(mineralny). Przy drugim baku problem z ciśnieniem paliwa na CR znikł. Mogę beztrosko butować hehe. Świece sprawdzam w przyszłym tyg bo już termin u pompiarza był na wtryski. Zamierzam teraz dolewać 200ml na zbiornik Wydaje mi się że ciszej chodzi i mniej pali.

Edit. Problem leżał w trzech lejących wtryskach. Zawór był również zmieniony
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”