Błąd DDE
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 15 maja 20, 19:55
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: warszawa
Witam. podczas wyprzedania lub dynamicznej jazdy powyżej 3k rpm wyswietla się kontrolka dde po czym w samochód wchodzi w tryb awaryjny. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy, pompa podprogowa chodzi dosc głosno. Ktoś wie czy to jej wina czy przyczyny szukać dalej? silnik m47n 150km 2.0
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Skoro swieci spiralka DDE, a tym bardziej wszedl w tryb awaryjny to blad musial sie zapisac.
Jak nie to pozostaje live data
Jak nie to pozostaje live data
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10340
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Objawy jakby turbo przeładowywało (przetwornik ciśnienia jak jest sterowane podciśnieniowo) choć i może brakować paliwa pod obciążeniem, widać to będzie w ciśnieniu na szynie cr.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Blad DDE spowodowany jest układem podgrzewania komory spalania jeśli się nie mylę. Sprawdź świece, przewody i sterownik.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 kwie 19, 22:03
- BMW: E46 330d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Międzyrzecz
- VIN: JH92208
Miałem to samo. Żadne turbo, żadne przegrzewanie.
Błąd mi pokazywało niskie ciśnienie na szynie cr.
Wymineilem
-Czujnik ciśnienia na listwie
-pompę podprogową
-pompa w baku
-Regulator ciśnienia w pompie CR
-Czujnik na filtrze paliwa
-MAP SENSOR
-PRZEPŁYWOMIERZ
W końcu się wkurzyłem i kupiłem używaną pompę cr już z regultorem (oryginalnym) koszt 150 zł
I dopiero to mi pomogło. Ewidentnie problem leży z ciśnieniem paliwa. Do tej pory śmiga, ba nawet lepiej. Nie kopci i auto po wciśnięciu gazu strzela jak z procy
Błąd mi pokazywało niskie ciśnienie na szynie cr.
Wymineilem
-Czujnik ciśnienia na listwie
-pompę podprogową
-pompa w baku
-Regulator ciśnienia w pompie CR
-Czujnik na filtrze paliwa
-MAP SENSOR
-PRZEPŁYWOMIERZ
W końcu się wkurzyłem i kupiłem używaną pompę cr już z regultorem (oryginalnym) koszt 150 zł
I dopiero to mi pomogło. Ewidentnie problem leży z ciśnieniem paliwa. Do tej pory śmiga, ba nawet lepiej. Nie kopci i auto po wciśnięciu gazu strzela jak z procy
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
tak, bo kazdy przypadek jest taki sam i to NA PEWNO bedzie ta sama przyczyna co u ciebie...Masiukkk pisze: ↑25 lis 20, 10:28 Miałem to samo. Żadne turbo, żadne przegrzewanie.
Błąd mi pokazywało niskie ciśnienie na szynie cr.
Wymineilem
-Czujnik ciśnienia na listwie
-pompę podprogową
-pompa w baku
-Regulator ciśnienia w pompie CR
-Czujnik na filtrze paliwa
-MAP SENSOR
-PRZEPŁYWOMIERZ
W końcu się wkurzyłem i kupiłem używaną pompę cr już z regultorem (oryginalnym) koszt 150 zł
I dopiero to mi pomogło. Ewidentnie problem leży z ciśnieniem paliwa. Do tej pory śmiga, ba nawet lepiej. Nie kopci i auto po wciśnięciu gazu strzela jak z procy
Otoz nie. Spiralka DDE to swego rodzaju kontrolka CHECK ENGINE w dieslu i moze wskazywac na rozne problemy, dlatego podkreslam ze dziwne jest, ze niby nie zapisuje bledu.
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 kwie 19, 22:03
- BMW: E46 330d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Międzyrzecz
- VIN: JH92208
Tak, Wiem ale miałem te same objawy co autor postu. Nie narzuciłem mu wymiany pompy ale ewidentnie jest coś nie tak z ciśnieniem paliwa.Broder pisze: ↑25 lis 20, 11:04tak, bo kazdy przypadek jest taki sam i to NA PEWNO bedzie ta sama przyczyna co u ciebie...Masiukkk pisze: ↑25 lis 20, 10:28 Miałem to samo. Żadne turbo, żadne przegrzewanie.
Błąd mi pokazywało niskie ciśnienie na szynie cr.
Wymineilem
-Czujnik ciśnienia na listwie
-pompę podprogową
-pompa w baku
-Regulator ciśnienia w pompie CR
-Czujnik na filtrze paliwa
-MAP SENSOR
-PRZEPŁYWOMIERZ
W końcu się wkurzyłem i kupiłem używaną pompę cr już z regultorem (oryginalnym) koszt 150 zł
I dopiero to mi pomogło. Ewidentnie problem leży z ciśnieniem paliwa. Do tej pory śmiga, ba nawet lepiej. Nie kopci i auto po wciśnięciu gazu strzela jak z procy
Otoz nie. Spiralka DDE to swego rodzaju kontrolka CHECK ENGINE w dieslu i moze wskazywac na rozne problemy, dlatego podkreslam ze dziwne jest, ze niby nie zapisuje bledu.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 3838 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: meev
-
- 4 Odpowiedzi
- 2661 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1841 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: T0mekk1
-
- 3 Odpowiedzi
- 2554 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1715 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 34 Odpowiedzi
- 41925 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 6 Odpowiedzi
- 1331 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kopi
-
- 4 Odpowiedzi
- 2121 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: xxfighter
-
- 4 Odpowiedzi
- 2619 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Blade94
-
- 4 Odpowiedzi
- 3314 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: fineks