Błąd DDE

rafal7173
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 15 maja 20, 19:55
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#1

Post autor: rafal7173 »

Witam. podczas wyprzedania lub dynamicznej jazdy powyżej 3k rpm wyswietla się kontrolka dde po czym w samochód wchodzi w tryb awaryjny. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy, pompa podprogowa chodzi dosc głosno. Ktoś wie czy to jej wina czy przyczyny szukać dalej? :on: :on: silnik m47n 150km 2.0
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#2

Post autor: Broder »

zapytaj wrozki jak chcesz zgadywac, albo podlacz pod kompa jesli chcesz poznac prawdziwa przyczyne.
Obrazek
rafal7173
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 15 maja 20, 19:55
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa

#3

Post autor: rafal7173 »

zapomniałem napisac inpa nic nie pokazuje
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#4

Post autor: Broder »

Skoro swieci spiralka DDE, a tym bardziej wszedl w tryb awaryjny to blad musial sie zapisac.
Jak nie to pozostaje live data
Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Objawy jakby turbo przeładowywało (przetwornik ciśnienia jak jest sterowane podciśnieniowo) choć i może brakować paliwa pod obciążeniem, widać to będzie w ciśnieniu na szynie cr.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#6

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Blad DDE spowodowany jest układem podgrzewania komory spalania jeśli się nie mylę. Sprawdź świece, przewody i sterownik.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Masiukkk
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 20 kwie 19, 22:03
BMW: E46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Międzyrzecz
VIN: JH92208

#7

Post autor: Masiukkk »

Miałem to samo. Żadne turbo, żadne przegrzewanie.
Błąd mi pokazywało niskie ciśnienie na szynie cr.
Wymineilem
-Czujnik ciśnienia na listwie
-pompę podprogową
-pompa w baku
-Regulator ciśnienia w pompie CR
-Czujnik na filtrze paliwa
-MAP SENSOR
-PRZEPŁYWOMIERZ
W końcu się wkurzyłem i kupiłem używaną pompę cr już z regultorem (oryginalnym) koszt 150 zł

I dopiero to mi pomogło. Ewidentnie problem leży z ciśnieniem paliwa. Do tej pory śmiga, ba nawet lepiej. Nie kopci i auto po wciśnięciu gazu strzela jak z procy
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#8

Post autor: Broder »

Masiukkk pisze: 25 lis 20, 10:28 Miałem to samo. Żadne turbo, żadne przegrzewanie.
Błąd mi pokazywało niskie ciśnienie na szynie cr.
Wymineilem
-Czujnik ciśnienia na listwie
-pompę podprogową
-pompa w baku
-Regulator ciśnienia w pompie CR
-Czujnik na filtrze paliwa
-MAP SENSOR
-PRZEPŁYWOMIERZ
W końcu się wkurzyłem i kupiłem używaną pompę cr już z regultorem (oryginalnym) koszt 150 zł

I dopiero to mi pomogło. Ewidentnie problem leży z ciśnieniem paliwa. Do tej pory śmiga, ba nawet lepiej. Nie kopci i auto po wciśnięciu gazu strzela jak z procy
:ROFL: tak, bo kazdy przypadek jest taki sam i to NA PEWNO bedzie ta sama przyczyna co u ciebie...
Otoz nie. Spiralka DDE to swego rodzaju kontrolka CHECK ENGINE w dieslu i moze wskazywac na rozne problemy, dlatego podkreslam ze dziwne jest, ze niby nie zapisuje bledu.
Obrazek
Masiukkk
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 20 kwie 19, 22:03
BMW: E46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Międzyrzecz
VIN: JH92208

#9

Post autor: Masiukkk »

Broder pisze: 25 lis 20, 11:04
Masiukkk pisze: 25 lis 20, 10:28 Miałem to samo. Żadne turbo, żadne przegrzewanie.
Błąd mi pokazywało niskie ciśnienie na szynie cr.
Wymineilem
-Czujnik ciśnienia na listwie
-pompę podprogową
-pompa w baku
-Regulator ciśnienia w pompie CR
-Czujnik na filtrze paliwa
-MAP SENSOR
-PRZEPŁYWOMIERZ
W końcu się wkurzyłem i kupiłem używaną pompę cr już z regultorem (oryginalnym) koszt 150 zł

I dopiero to mi pomogło. Ewidentnie problem leży z ciśnieniem paliwa. Do tej pory śmiga, ba nawet lepiej. Nie kopci i auto po wciśnięciu gazu strzela jak z procy
:ROFL: tak, bo kazdy przypadek jest taki sam i to NA PEWNO bedzie ta sama przyczyna co u ciebie...
Otoz nie. Spiralka DDE to swego rodzaju kontrolka CHECK ENGINE w dieslu i moze wskazywac na rozne problemy, dlatego podkreslam ze dziwne jest, ze niby nie zapisuje bledu.
Tak, Wiem ale miałem te same objawy co autor postu. Nie narzuciłem mu wymiany pompy ale ewidentnie jest coś nie tak z ciśnieniem paliwa.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”