Błąd ciśnienia układu hamulcowego
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2 sty 20, 21:12
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznań
Co jakiś czas zapalają mi się na żółto kontrolki ręczny i dsc. Elektryk sczytał ww błąd, sprawdził wszystko i powiedział że jest ok, że 'po prostu coś gdzieś nie styka'.
Jestem w stanie coś na własną rękę sprawdzić?( jako totalny laik) jakiś czujnik, bezpiecznik? Olać to, czy lepiej dojść do sedna? Nie ukrywam że samo zapalanie się kontrolek i pikanie jest wkurzające.
Jestem w stanie coś na własną rękę sprawdzić?( jako totalny laik) jakiś czujnik, bezpiecznik? Olać to, czy lepiej dojść do sedna? Nie ukrywam że samo zapalanie się kontrolek i pikanie jest wkurzające.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Może podałbyś konkretny błąd? Kod?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2 sty 20, 21:12
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznań
Wybaczcie długą ciszę, mechanik to stary gość i ciężko od niego wyviągnąć jakieś szczególy, ja mam straszny natłok zajęc i też nie mam głowy zbytnio do tematu. Natomiast problem został rozwiązany więc napiszę co wiem, może komuś się przyda:
Ww kontrolki zapalały się sporadycznie bez reguły. 2-3 tyg później pewnego dnia z rana zapaliła sie kontrolka elm + te dwie co poprzednio i samochód miał problem z wyższymi obrotami i duże spadki mocy, ogólnie nie dało się jechać. Mechanikowi parę dni zajęło zanim znalazł problem, okazało się że to czujniki stukowe. Wg niego ktoś wcześniej za mocno je dokręcił, były do wymiany. Pozdro
Silnik n46b20
Ww kontrolki zapalały się sporadycznie bez reguły. 2-3 tyg później pewnego dnia z rana zapaliła sie kontrolka elm + te dwie co poprzednio i samochód miał problem z wyższymi obrotami i duże spadki mocy, ogólnie nie dało się jechać. Mechanikowi parę dni zajęło zanim znalazł problem, okazało się że to czujniki stukowe. Wg niego ktoś wcześniej za mocno je dokręcił, były do wymiany. Pozdro
Silnik n46b20
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 7468 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 1 Odpowiedzi
- 3455 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 12 Odpowiedzi
- 7420 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 12 Odpowiedzi
- 7357 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 0 Odpowiedzi
- 5259 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 1 Odpowiedzi
- 1248 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Igoror
-
- 6 Odpowiedzi
- 3358 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariusz_E46
-
- 2 Odpowiedzi
- 1517 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 3 Odpowiedzi
- 2482 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 19 Odpowiedzi
- 8533 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: IksDe