Błąd 27C3/Przebieg cofany?/N42B20
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 wrz 18, 3:28
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Piotrków tryb
Witam was forumowicze!
Obserwuje to forum odkąd zainteresowałem się zakupem pierwszej e46, będzie dobre 3 lata.
Jak dotąd większość problemów byłem w stanie znaleźć już opisanych i wyjaśnionych na forum, za co brawa się wam należą.
Dzisiaj jednak przychodzę do was z kilkoma pytaniami.
1. Błąd który dzis zczytalem, dokładnie to 27C3, czujnik poziomu oleju, wszystko się zgadza. Ale przyjrzałem się dokładnie i w punkcie 2 i 3 MILEAGE czyli przebieg jest kosmiczny (459000) w porównaniu z tym co mam na desce (201500), tu się pojawia moje pytanie, czy wartość przebiegu w punkcie 2 i 3 pokazuje aktualny stan przebiegu? Inpa wogole ma funkcje sprawdzania przebiegu? W punkcie 1 przebieg tez jest dziwny bo ma około 15 tys. Jeśli ktoś mógłby pomoc to rozszyfrować to będę wdzięczny! Mam nadzieje ze to nie jest faktyczny przebieg silnika >.<
2. Druga prośba do was to weryfikacja odczytów inpy w trakcie jazdy, szczególnie wartosc bank1 ktora wynosi 121,7, odczytów z lambd bank1 i bank 2 zaznaczonych na czerwono. Krótko mówiąc, raczkuje w temacie diagnostyki póki co i zastanawiam się czy odczyty są w porządku a jeśli nie to co jest z Nimi nie tak. Z góry dzięki za odpowiedzi!
W załącznikach zdjęcia wyżej poruszonych tematów
Obserwuje to forum odkąd zainteresowałem się zakupem pierwszej e46, będzie dobre 3 lata.
Jak dotąd większość problemów byłem w stanie znaleźć już opisanych i wyjaśnionych na forum, za co brawa się wam należą.
Dzisiaj jednak przychodzę do was z kilkoma pytaniami.
1. Błąd który dzis zczytalem, dokładnie to 27C3, czujnik poziomu oleju, wszystko się zgadza. Ale przyjrzałem się dokładnie i w punkcie 2 i 3 MILEAGE czyli przebieg jest kosmiczny (459000) w porównaniu z tym co mam na desce (201500), tu się pojawia moje pytanie, czy wartość przebiegu w punkcie 2 i 3 pokazuje aktualny stan przebiegu? Inpa wogole ma funkcje sprawdzania przebiegu? W punkcie 1 przebieg tez jest dziwny bo ma około 15 tys. Jeśli ktoś mógłby pomoc to rozszyfrować to będę wdzięczny! Mam nadzieje ze to nie jest faktyczny przebieg silnika >.<
2. Druga prośba do was to weryfikacja odczytów inpy w trakcie jazdy, szczególnie wartosc bank1 ktora wynosi 121,7, odczytów z lambd bank1 i bank 2 zaznaczonych na czerwono. Krótko mówiąc, raczkuje w temacie diagnostyki póki co i zastanawiam się czy odczyty są w porządku a jeśli nie to co jest z Nimi nie tak. Z góry dzięki za odpowiedzi!
W załącznikach zdjęcia wyżej poruszonych tematów
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie jest to przebieg auta, w tym sterowniku są różne cuda jeżeli chodzi o wartości, tak samo temperatura i napięcie mogą być kosmiczne.
Czujnik poziomu oleju kup hella jeżeli chcesz zapomnieć o temacie.
Czujnik poziomu oleju kup hella jeżeli chcesz zapomnieć o temacie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 wrz 18, 3:28
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Piotrków tryb
maniek21112 pisze: ↑22 maja 21, 19:55 Nie jest to przebieg auta, w tym sterowniku są różne cuda jeżeli chodzi o wartości, tak samo temperatura i napięcie mogą być kosmiczne.
Czujnik poziomu oleju kup hella jeżeli chcesz zapomnieć o temacie.
kurde jeśli rzeczywiście jest jak mowisz to kamień z serca powinienem się martwić którymś z odczytów ze zdjęć? Przy okazji widze, ze jesteś z moich okolic bo ja tez z Wrocka, wnioskuje po opisie ze trochę grzebiesz przy trójkach, czym dokładnie się zajmujesz? Będę pamiętał mając jakiś problem ze swoją, zawsze pewniej zgłosić się do kogoś z doświadczeniem z tymi sztukamimaniek21112 pisze: ↑22 maja 21, 19:55 Nie jest to przebieg auta, w tym sterowniku są różne cuda jeżeli chodzi o wartości, tak samo temperatura i napięcie mogą być kosmiczne.
Czujnik poziomu oleju kup hella jeżeli chcesz zapomnieć o temacie.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Rozrząd robiłeś? Uszczelniacze zaworowe? Nie kopci gdy ruszasz spod świateł na rozgrzanym silniku? To podstawowe tematy w tym silniku. Zajmuje się wszystkim co jest związane z bmw, od zakupu po obsługę.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 wrz 18, 3:28
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Piotrków tryb
lista rzeczy które zrobiłem w mojej kupejce od zakupu tj od wrzesnia jest dosyć długa, zaczynajac od szyby przedniej, po odme, rezonator powietrza z aso, generalny remont silnika ze zdjęciem głowicy, wymiana rozrządu, uszczelki pod głowica, uszczelniaczy zaworowych.. były jeszcze jakieś zabawy z zawieszeniem, kilka drobnych napraw, uszczelnianie wydechu.. ogólnie szwagier podsumował najlepiej, ze dałem drugie życie tej sztuce. Aktualnie tj od remontu silnika jeździ, ok 3,5 tys km, ubytki oleju śladowe, sprawuje się jak powinna. Jednakże jest w niej coś jeszcze do zrobienia, czuć dosyć mocne drgania przechodzące na karoserie i wnętrze auta na biegu jałowym, myslalem, ze to poduszki silnika lub skrzyni, ale z drugiej strony przy wkręcaniu na obroty od około 2-2,5 tysiąca slychac jakby dziwne bicie przechodzące na auto, co dziwne ustaje po przekroczeniu 3-3,5 tys obrotów. Słyszałem, ze może to być podpora wału. W najgorszym wypadku i coś z wałem i z poduszkami Jakiś tydzień temu odpalił mi tez dziwnie przed wyjazdem do pracy i po wyjściu z pracy, w ten jeden dzień i tylko wtedy, więcej się to nie powtórzyło, dźwięk jakby odpalał na sucho, jakby mechaniczne tarcie. Chciałem nagrać dźwięk ale od tamtej pory odpala normalnie, chyba wstydzi się kamerymaniek21112 pisze: ↑23 maja 21, 6:27 Rozrząd robiłeś? Uszczelniacze zaworowe? Nie kopci gdy ruszasz spod świateł na rozgrzanym silniku? To podstawowe tematy w tym silniku. Zajmuje się wszystkim co jest związane z bmw, od zakupu po obsługę.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 18 Odpowiedzi
- 4472 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1448 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: smerfik
-
- 6 Odpowiedzi
- 5465 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1349 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szip69
-
- 20 Odpowiedzi
- 8943 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 2734 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 3571 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roque
-
- 3 Odpowiedzi
- 2865 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: CezaryMor
-
- 5 Odpowiedzi
- 4113 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg