Bicie podczas jazdy i hamowania 320d
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 11 gru 17, 21:10
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Cześć wszystkim
Od dłuższego czasu mam problem ze swoją bunią.Byłem w dwóch warsztatach wyważyć koła.Co dziwne po wyważeniu kół i wyjechaniu z warsztatu po około 3km jazdy było dość,duże bicie na kierownicy a przy hamowaniu to już wibracje potworne.Pojechałem do drugiego wulkanizatora,przyjrzał się kołom i jedno koło na wyważarce tak jak by podskakiwało,przestawił oponę i objaw się o połowę zmniejszył.Podczas jazdy od razu poprawa.Natomiast został defekt przy hamowaniu.Kierownicą trzęsie najbardziej hamując od 180 do 120 poniżej 120 prawie nie wyczuwalne to jest.Tak samo wibracje podczas jazdy kierownicy od 120w górę coraz większe.Dziwne jest to,ze jadąc dzisiaj około 30km do wulkanizatora około 100/120km/h nie zauważyłem wibracji podczas hamowania.Stało się to po wyważeniu kół.Czy krzywa tarcza po rozgrzaniu może dawać objaw wibrowania kierownicy podczas jazdy bez hamowania?
Aktualnie mam 6mc tarcze na przodzie ATE zwykłe.Planuje je zmienić na zimmermany.Jeszcze dodam,że po zmianie tarcz na aktualne ATE bicie na kierownicy przy hamowaniu było od razu po wyjechaniu z domu.Tak jak by tarcze były od nowości już ''z defektem ''
Na autostradzie nie da się jechać więcej niż 120km/h bo ręce chce wyrwać. Koła wyważane łącznie już u trzech wulkanizatorów
Byłem tez dzisiaj na stacji kontroli pojazdów.Zawieszenie jest sprawne tak mi powiedzieli.Amory mam nowe sachs.Wahacze i tuleje z motylkami ponoć bez luzów.
Bicia na pedale hamulca nie ma.Jedynie kierownica daje ostro popalić.Opony mam od nowości mają 1 sezon.Koła wyważył się beż żadnych problemów
Od dłuższego czasu mam problem ze swoją bunią.Byłem w dwóch warsztatach wyważyć koła.Co dziwne po wyważeniu kół i wyjechaniu z warsztatu po około 3km jazdy było dość,duże bicie na kierownicy a przy hamowaniu to już wibracje potworne.Pojechałem do drugiego wulkanizatora,przyjrzał się kołom i jedno koło na wyważarce tak jak by podskakiwało,przestawił oponę i objaw się o połowę zmniejszył.Podczas jazdy od razu poprawa.Natomiast został defekt przy hamowaniu.Kierownicą trzęsie najbardziej hamując od 180 do 120 poniżej 120 prawie nie wyczuwalne to jest.Tak samo wibracje podczas jazdy kierownicy od 120w górę coraz większe.Dziwne jest to,ze jadąc dzisiaj około 30km do wulkanizatora około 100/120km/h nie zauważyłem wibracji podczas hamowania.Stało się to po wyważeniu kół.Czy krzywa tarcza po rozgrzaniu może dawać objaw wibrowania kierownicy podczas jazdy bez hamowania?
Aktualnie mam 6mc tarcze na przodzie ATE zwykłe.Planuje je zmienić na zimmermany.Jeszcze dodam,że po zmianie tarcz na aktualne ATE bicie na kierownicy przy hamowaniu było od razu po wyjechaniu z domu.Tak jak by tarcze były od nowości już ''z defektem ''
Na autostradzie nie da się jechać więcej niż 120km/h bo ręce chce wyrwać. Koła wyważane łącznie już u trzech wulkanizatorów
Byłem tez dzisiaj na stacji kontroli pojazdów.Zawieszenie jest sprawne tak mi powiedzieli.Amory mam nowe sachs.Wahacze i tuleje z motylkami ponoć bez luzów.
Bicia na pedale hamulca nie ma.Jedynie kierownica daje ostro popalić.Opony mam od nowości mają 1 sezon.Koła wyważył się beż żadnych problemów
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Bicie pojawia się tylko na kierownicy podczas hamowania czy na całej budzie?
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 11 gru 17, 21:10
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
Bicie pojawia się tylko na kierownicy .Podczas jazdy od 120 w górę jest o połowę mniejsze od tego z hamowania.Z tym,że od 100 w dół nie ma bicia.Np ze 180 do 120 to trzęsie tak,że rąk nie utrzyma się..
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
jeszcze druga opcja to krzywa felga, ja mialem podobna sytuacje, powyzej 120 bicie, ponizej nic
w pierwszej kolejnosci jednak sugerowalbym sprawdzenie bicia tarcz/piast
a jak nie wyjdzie nic to wybrac sie do zakladu prostujacego felgi, zeby je sprawdzili bez opon
w pierwszej kolejnosci jednak sugerowalbym sprawdzenie bicia tarcz/piast
a jak nie wyjdzie nic to wybrac sie do zakladu prostujacego felgi, zeby je sprawdzili bez opon
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Zgadzam się, jeśli bicie występowało by na budzie podczas hamowania to miałbyś problem z krzywymi tarczami z tyłu.scghost pisze:jeszcze druga opcja to krzywa felga, ja mialem podobna sytuacje, powyzej 120 bicie, ponizej nic
w pierwszej kolejnosci jednak sugerowalbym sprawdzenie bicia tarcz/piast
a jak nie wyjdzie nic to wybrac sie do zakladu prostujacego felgi, zeby je sprawdzili bez opon
No chyba że problem tkwi w samych oponach, są stare zużyte itp itd
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
To że mają 15kkm to nie oznacza że muszą być sprawneLtetech pisze:opony mają jeden sezon,zrobione jakieś 15tys km na nich
Gołym okiem skontrolujesz czy np nie ma jakiegoś uszkodzenia mechanicznego.
Ale jeśli byłeś u wulkanizator to opony odrzucamy
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Weź lepiej tarcze i klocki trw, mam u siebie brembo i wytrzymały 1.5r, szykuje zmianę właśnie na trwLtetech pisze:czy wybierając tarcze brembo max+klocki brembo będzie to dobry wybór?
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 9766 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 18 Odpowiedzi
- 8179 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jerrry
-
- 7 Odpowiedzi
- 5682 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 23 Odpowiedzi
- 6609 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 2 Odpowiedzi
- 2501 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Oskaar
-
- 2 Odpowiedzi
- 2132 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawid600
-
- 49 Odpowiedzi
- 13680 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 36 Odpowiedzi
- 14234 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rahim711
-
- 27 Odpowiedzi
- 9929 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 25 Odpowiedzi
- 15342 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol