Krzycho pisze:Spidi pisze:Bo znalezienie ładnej benzyny w coupe po liftcie to już wyzwanie a znalezienie ładnej i kosztującej rozsądnie to już chyba graniczy z cudem...delano pisze:Ale dlaczego koniecznie klekota? Ja bym teraz drugi raz diesla nie wziął, mimo, że nie musiałem jeszcze specjalnie inwestować w samochód.
Ale benzynę w coupe chyba jednak łatwiej znaleźć i przebieg może być mniejszy
Sęk w tym, że właśnie nie. O benzyne było łatwiej ale w rocznikach do mniej więcej 2001 włącznie... noo, max 2002.
Ja z kolei poluje na model po liftowy a te najczęściej wyjeżdżały już z 2 albo 3 litrowy klekotem - wśród ofert na allegro przynajmniej 7-8 na 10 to diesle a jak trafia się ładna dobrze wyposażona sztuka z sensowną benzyną to już trzeba wyłożyć +/- 38-40k PLN w górę...
Mniejsza jak 2,5L moim zdaniem mija się z celem - jak miałby być mniejszy/słabszy to już wolę zawirusowanego klekota.
Trzeba mierzyć siły na zamiary i jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma!?
Egzemplarz, który upatrzyłem to zadbana, nieźle wyposażona 320cd '04, z udokumentowanym przelotem 130k km(weryfikowałem całą historię serwisową i przebieg w systemie w salonie BMW) więc nie ma tragedii - mi się podoba.