Bardzo słaby dół M57D30

maajkii
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 7 lis 14, 16:12
BMW: E46 Sedan 330D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Lokalizacja: Zielona Góra

#1

Post autor: maajkii »

Witam Panowie, mam mały - duży problem.. Którego w sumie nie zauważałem. A mianowicie moje 330d ma strasznie słaby dół. Dodam że skrzynia Automat.
Kolejny problem jaki zauważyłem w trasie do Białegostoku chciałem pojechać trochę szybciej i przy 170km/h odcielo mi turbo. Trochę zwolniem but i znów proboje 160-170 odcina...
Dodam, że czekam na INPE którą będę miał jutro. Ale wklejam błędy z Autocom'a.

Obrazek



P.S. Na błąd od EGR nie zwracajcie uwagi, jest zaślepiony blaszką i zaślepione podciśnienie.
Dodam, że na live data przepływka i cała reszta jak doładowanie w normie... Jak bede mial inpe dowiem jak sie jak progówka.
Tyle, że turbo późno wstaje, jak zimny to myślę, że przyzwoicie w granicach 1800obr, ale po nagrzaniu jakieś 3000obr... Wczoraj przejechałem się znajomego E39 no i moja to jak 320d przy jego.. . Sprawdziłem elektrozawory i podciśnienia, sztanga od Turbo pracuje prawidłowo.
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#2

Post autor: Miłosz »

Zibi miał to samo, tzn odcinało go zawsze przy 160km/h. Także czytaj w jego temacie, może coś Cie naprowadzi.
Mój --- > lexus is 220d
maajkii
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 7 lis 14, 16:12
BMW: E46 Sedan 330D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Lokalizacja: Zielona Góra

#3

Post autor: maajkii »

Okej, zaraz znajde jego temat.. Zauwazylem jeszcze jedna rzecz, zgrzytanie.. domyslam się, że cięgno turbiny... Tak mi się wydaje przynajmniej. Jutro rozbieram wszystko jeszcze raz i sprawdze czujnik ciśnienia na listwie, a bardziej jego kostke. Już kiedyś przerabiałem problemy z M57D30 przez ponad pół roku a okazało się, że uszkodzona byłą wiązka do wtrysków.. ;)
maajkii
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 7 lis 14, 16:12
BMW: E46 Sedan 330D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Lokalizacja: Zielona Góra

#4

Post autor: maajkii »

Witam wszystkich. W końcu podpiąłem inpe. Niestety kilka rzeczy mi nie pasuje.. Po 1. Pompka progowa, wartość w ogóle się nie zmienia. Czyżby czujnik przy filtrze paliwa?
2. Wartość wtryskiwaczy, ciężko mi uwierzyć, że mają takie korekcje. Czyżby trzaśnięta wiązka? Załączam screeny.
Obrazek
Obrazek
maajkii
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 7 lis 14, 16:12
BMW: E46 Sedan 330D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Lokalizacja: Zielona Góra

#5

Post autor: maajkii »

Dla potomnych na przyszlosc. Problemem bylo turbo. Na nowym jezdzi jak zloto. Pzdr

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”