Automat E46 problemy
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 mar 19, 11:40
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Witam!!
Jestem posiadaczem BMW E46 z roku 1999 w wersji silnikowej 2.8 z automatyczną skrzynią biegów.
Auto miało "teoretyczny" przebieg ok 220tys w momencie jego odkupu w 2015r. Tuż po jego nabyciu(za namową domorosłego mechanika) zdecydowałem się na wymianę oleju w skrzyni wraz z zestawem filtrów do niej. Po przejechaniu kilkuset kilometrów zauważyłem,że olej,który wymieniłem zaczął samoczynnie wydobywać się ze skrzyni i gdzieniegdzie pojawiały się dość liczne plamy pod autem na postoju na parkingu. Wówczas auto zostało skierowane do innego serwisu,gdzie dowiedziałem się,że poprzedni serwis wykonał wymianę w sposób nieprawidłowy,czego efektem były liczne wycieki. W następstwie tego wydarzenia zdecydowałem się na kolejną wymianę w takim samym trybie. Od czasu kiedy auto opuściło warsztat wszystko było ok,ale wraz z jego eksploatacją zauważyłem niepokojące objawy pracy skrzyni:
1)Skrzynia zbyt wcześnie wrzuca biegi(co powoduje słyszalne zgrzyty)
2)Przy gwałtownym hamowaniu na światłach dochodzi do sytuacji,że skrzynia nie nadąża zredukować biegu , w związku z czym auto gaśnie wraz z pojawieniem się komunikatu błędu
3)Przy gwałtownym hamowaniu(po wykonaniu redukcji przez skrzynię) czuć zapach spalenizny w aucie
4)Kilka razy zdarzyło się,że podczas pracy skrzyni,kontrolka pracy skrzyni z litery D zmieniła się na śrubę
Czy jest szansa na naprawę skrzyni w takim aucie ?
Jaki mógłby być przewidywalny koszt takiej naprawy ?
Możecie polecić kogoś,kto mógłby się tym zająć bez wchodzenia w tysiące złotych ?
Jestem posiadaczem BMW E46 z roku 1999 w wersji silnikowej 2.8 z automatyczną skrzynią biegów.
Auto miało "teoretyczny" przebieg ok 220tys w momencie jego odkupu w 2015r. Tuż po jego nabyciu(za namową domorosłego mechanika) zdecydowałem się na wymianę oleju w skrzyni wraz z zestawem filtrów do niej. Po przejechaniu kilkuset kilometrów zauważyłem,że olej,który wymieniłem zaczął samoczynnie wydobywać się ze skrzyni i gdzieniegdzie pojawiały się dość liczne plamy pod autem na postoju na parkingu. Wówczas auto zostało skierowane do innego serwisu,gdzie dowiedziałem się,że poprzedni serwis wykonał wymianę w sposób nieprawidłowy,czego efektem były liczne wycieki. W następstwie tego wydarzenia zdecydowałem się na kolejną wymianę w takim samym trybie. Od czasu kiedy auto opuściło warsztat wszystko było ok,ale wraz z jego eksploatacją zauważyłem niepokojące objawy pracy skrzyni:
1)Skrzynia zbyt wcześnie wrzuca biegi(co powoduje słyszalne zgrzyty)
2)Przy gwałtownym hamowaniu na światłach dochodzi do sytuacji,że skrzynia nie nadąża zredukować biegu , w związku z czym auto gaśnie wraz z pojawieniem się komunikatu błędu
3)Przy gwałtownym hamowaniu(po wykonaniu redukcji przez skrzynię) czuć zapach spalenizny w aucie
4)Kilka razy zdarzyło się,że podczas pracy skrzyni,kontrolka pracy skrzyni z litery D zmieniła się na śrubę
Czy jest szansa na naprawę skrzyni w takim aucie ?
Jaki mógłby być przewidywalny koszt takiej naprawy ?
Możecie polecić kogoś,kto mógłby się tym zająć bez wchodzenia w tysiące złotych ?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10310
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Skrzyni nie naprawisz za 200-300,- na to nie licz, zapewne konwerter kończy swój żywot, błędy skrzyni pomogą. Gdy jedziesz ze stałą prędkością falują obroty?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 mar 19, 11:40
- BMW: E46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Nie zauważyłem falowania obrotów przy jeździe,ale przy pracy na najniższym biegu na postoju czasami spadają obroty na chwilę i wracają ponownie po chwili.
Nie myślałem o kwotach rzędu 200-300,a raczej 2-3 tys i więcej
Nie myślałem o kwotach rzędu 200-300,a raczej 2-3 tys i więcej
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10310
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Takie kwoty wchodzą grze przy regeneracji konwertera, musi to ocenić ktoś kto zna się na skrzyniach.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 790 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WICIO
-
- 0 Odpowiedzi
- 2305 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: darchitek
-
- 0 Odpowiedzi
- 1144 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: TheDoctor85
-
- 4 Odpowiedzi
- 2045 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 3 Odpowiedzi
- 915 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 12 Odpowiedzi
- 2753 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Piotrekk91S
-
- 0 Odpowiedzi
- 1242 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: guciolukasz123
-
- 8 Odpowiedzi
- 2057 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Darmiann
-
- 6 Odpowiedzi
- 1016 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1707 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: qmax