Audi a6 allroad 2.7 biturbo
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tak jak każde auto z dobrą skrzynią automatyczną z lat 90, większość jest jeszcze wolniejsza, te 1,1 s to dobry wynik. Popatrz na nowsze saaby aero i wersje specjalne, 2 s i więcej.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
To ja teraz nie rozumiem co Ty mi chcesz udowodnić. 7.1 do setki na dwie tony masy i automat to muł? Jednego jestem pewien, silnik u mnie jest zdrowy i seryjnie ma 258km.yampik pisze: ↑4 maja 19, 9:23Nie bardzo wiem, co Ci mam odpisać.
Może jedna cudowna sztuka na milion, może źle wykonany pomiar, może to wersja 250 koni z innym programem skrzyni i naddatkiem fabrycznym.
Nie bardzo jest sens wnikać, 2.7bit mozna oczywiście zmapować itp.
Co to ma do straty na skrzyni? W manualu nadal byłoby sekundę lepiej.
Chcesz podważyć fakty - nie wiem co masz na celu?
Seryjne niemodzone auto ma ponad sekundę straty na skrzyni.
Do 120km/H e39 v8 4.4 dostaje baty które też jest w automacie.
Automat to wygoda, komfort jazdy. Proponuję się przejechać takim autem 100-200.
A6C5 NIE JEST AUTEM WYSCIGOWYM W SZCZEGOLNOSCI ALLROAD
Brak esp problemem dla średnich kierowców... na szczęście nie jestem "sredni" i mam esp.
S4 2.7t a A6c5 2.7t to inne auta przez skrzynie i wagę. Tego nawet nie ma co poruszać.
Mam ochotę tu trochę dogryzc Ale się powstrzymam
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
jaja sobie robicie?
e39 4.4 automat ma 6.5 - 6.7 sek/100 (zależnie od wersji)
a6c5 w połączeniu z 4x4 powinno mieć 230km a nie 250(250 ma tylko w allroadach w połączeniu z 4x4 - a 258 to już w ogóle ponad seria).
+ auto waży +/- 1600kg a nie 2 tony
katalogowo 8 z hakiem a niecałe 7.
herezja goni herezje. to 4.4 co dostaje baty to bez silnika?
jeździłem takimi kilkoma (audi) bo chciałem kupić przed 325i.
nigdzie nie neguję komfortu automatu, który sam cenię.
allroad w c5 ma 250km a nie 230 w polaczeniu z automatem, u Ciebie ugrane dodatkowe 8.
z 7.7 przy 8 koniach na plus zrobiło się 7.1 .... ostry wynik (robienie tego 4.4 w e39 dalej mnie śmieszy - może bez opon, może w deszczu)
chodzi mi o realne wyniki a6c5 230km 4x4 aut. wynoszące ponad 8 sek w świetle ponad sekundy mniej w manualu.
wybacz - ale może to moje skrzywienie, ale 325i manu dla mnie też nie jedzie. a CO DOPIERO a6c5 2.7 BIT aut 4x4.
nie chodzi o stawanie na światłach ale o realne osiągi.
wracając do pierwszego postu -
a6c5 2.7 bit 230 4x4 aut - mające grubo ponad 8 sek/100 nie robi na mnie wrażenia, i jak na 230 koni jest smutno
to samo auto w manualu (nie uderzam tu w defekty silnika) daje nam ryzyko awarii przeniesienia napędu.
co chcesz mi udowodnić?
jeździłem te takim motorem w starej audi gdzie był przeswapowany w auto z ośką i zrobiony na +/- 300 kuca i sporo niuta.
są plusy i minusy każdego połączenia, albo mamy osiągi i ryzyko awarii albo auto jedzie słabiej ale bardziej bezawaryjnie
e39 4.4 automat ma 6.5 - 6.7 sek/100 (zależnie od wersji)
a6c5 w połączeniu z 4x4 powinno mieć 230km a nie 250(250 ma tylko w allroadach w połączeniu z 4x4 - a 258 to już w ogóle ponad seria).
+ auto waży +/- 1600kg a nie 2 tony
katalogowo 8 z hakiem a niecałe 7.
herezja goni herezje. to 4.4 co dostaje baty to bez silnika?
jeździłem takimi kilkoma (audi) bo chciałem kupić przed 325i.
nigdzie nie neguję komfortu automatu, który sam cenię.
allroad w c5 ma 250km a nie 230 w polaczeniu z automatem, u Ciebie ugrane dodatkowe 8.
z 7.7 przy 8 koniach na plus zrobiło się 7.1 .... ostry wynik (robienie tego 4.4 w e39 dalej mnie śmieszy - może bez opon, może w deszczu)
chodzi mi o realne wyniki a6c5 230km 4x4 aut. wynoszące ponad 8 sek w świetle ponad sekundy mniej w manualu.
wybacz - ale może to moje skrzywienie, ale 325i manu dla mnie też nie jedzie. a CO DOPIERO a6c5 2.7 BIT aut 4x4.
nie chodzi o stawanie na światłach ale o realne osiągi.
wracając do pierwszego postu -
a6c5 2.7 bit 230 4x4 aut - mające grubo ponad 8 sek/100 nie robi na mnie wrażenia, i jak na 230 koni jest smutno
to samo auto w manualu (nie uderzam tu w defekty silnika) daje nam ryzyko awarii przeniesienia napędu.
co chcesz mi udowodnić?
jeździłem te takim motorem w starej audi gdzie był przeswapowany w auto z ośką i zrobiony na +/- 300 kuca i sporo niuta.
są plusy i minusy każdego połączenia, albo mamy osiągi i ryzyko awarii albo auto jedzie słabiej ale bardziej bezawaryjnie
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
Zaraz sie okaze ze myslisz o dieslu... panie ekspercie motoryzacji z gazet I z internetu 2.7T w wersji USA ma 258 koni. Silnik ma oznaczenie APB. W skrzyni nie mozna zmienic softu, to jest 5hp19.
E39 bez silnika heh nie kolego, calkiem zdrowe. Tak wyglada sprawa jak Ci "sredni" kierowcy maja takie auta.
Przeswapowane 2.7t do starej audi w ośce hahaha co ty piszesz. W ośce... ma sie jak osiol do konia. Wiesz ile laduja turbiny w serii a ile po sofcie? Wiesz cos o kolektorze ssacym w allroad, o turbinach w nich, wiesz cos wiecej o najslabszej wersji 230km?
Daj juz sobie spokoj bo naprawde twoja wiedza jest tylko TEORETYCZNA.
Mam ci zrobic zdjecie papierow ile wazy moje auto? Ogarniasz roznice miedzy c5 a c5 allroad?
Dyskusja z toba o tym to tak samo jak o remoncie silnika ktory Ty robisz za 2.500z czesci plus robota.
E39 bez silnika heh nie kolego, calkiem zdrowe. Tak wyglada sprawa jak Ci "sredni" kierowcy maja takie auta.
Przeswapowane 2.7t do starej audi w ośce hahaha co ty piszesz. W ośce... ma sie jak osiol do konia. Wiesz ile laduja turbiny w serii a ile po sofcie? Wiesz cos o kolektorze ssacym w allroad, o turbinach w nich, wiesz cos wiecej o najslabszej wersji 230km?
Daj juz sobie spokoj bo naprawde twoja wiedza jest tylko TEORETYCZNA.
Mam ci zrobic zdjecie papierow ile wazy moje auto? Ogarniasz roznice miedzy c5 a c5 allroad?
Dyskusja z toba o tym to tak samo jak o remoncie silnika ktory Ty robisz za 2.500z czesci plus robota.
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
a przed tym ja pisałem:
(robienie tego 4.4 w e39 dalej mnie śmieszy - może bez opon, może w deszczu)
temat 2.7 BIT w a6c5 zaczął się od:
i o tym w Twoim temacie piszemy (niechcący Ci go trochę zaśmiecając).
Jesteś aż żałośnie stronniczyrafał18 pisze: ↑5 maja 19, 10:34 Zaraz sie okaze ze myslisz o dieslu... panie ekspercie motoryzacji z gazet I z internetu 2.7T w wersji USA ma 258 koni. Silnik ma oznaczenie APB. W skrzyni nie mozna zmienic softu, to jest 5hp19.
E39 bez silnika heh nie kolego, calkiem zdrowe. Tak wyglada sprawa jak Ci "sredni" kierowcy maja takie auta.
Przeswapowane 2.7t do starej audi w ośce hahaha co ty piszesz. W ośce... ma sie jak osiol do konia. Wiesz ile laduja turbiny w serii a ile po sofcie? Wiesz cos o kolektorze ssacym w allroad, o turbinach w nich, wiesz cos wiecej o najslabszej wersji 230km?
Daj juz sobie spokoj bo naprawde twoja wiedza jest tylko TEORETYCZNA.
Mam ci zrobic zdjecie papierow ile wazy moje auto? Ogarniasz roznice miedzy c5 a c5 allroad?
Dyskusja z toba o tym to tak samo jak o remoncie silnika ktory Ty robisz za 2.500z czesci plus robota.
Cieszę się, że masz super hiper turbo audi, ale z Twojego robienia e39 4.4 już wyszedł słaby kierowca i deszcz.
Mogę nie być mechanikiem, ale na tym co jak jedzie a co nie jedzie się znam.
Zakładam, że objechałem w życiu z 20x tyle aut co Ty i nie potrzebuję znać szczegółów technicznych żeby się wypowiedzieć o tym jakie auto robi jakie.
Miłosz napisał, że myśli o a6c5 za 8k - więc napisałem krótko, że w takim aucie za taką cenę w remonty by szło - a Ty wyleciałeś zaraz z turbinami, srurbinami i cudami wiankami. Dodałem też, że są 2 opcje przy 4x4 - albo automat który nie robi wrażenia i ma słabe osiągi, albo manu przy którym napęd częśto dostaje w tyłek i może powodować koszty.
Co do tego mają ciśnienia turbin i inne Twoje wymysły - nie bardzo wiem.
Kochasz audi - cieszę się. To, że myślisz, że jest najlepsze na świecie - to już inna historia.
Jak ktoś kupi to 2.7 Bit za 8k - mam tylko nadzieję, że później mu pomożesz to ogarnąć bez ładowania w nie 10k zł.
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
Zacząłem klepać Ale odpuszczam.
Niech tak będzie że automat nie jedzie A manuale to skatowane trupy. To że kocham audi też niech będzie.
Idę sobie pokrecic śrubki A Ty czytaj dalej internety. Miłego wieczoru
Niech tak będzie że automat nie jedzie A manuale to skatowane trupy. To że kocham audi też niech będzie.
Idę sobie pokrecic śrubki A Ty czytaj dalej internety. Miłego wieczoru
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 20 Odpowiedzi
- 5561 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: michaalek1908
-
- 0 Odpowiedzi
- 883 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szymon7211
-
- 28 Odpowiedzi
- 7577 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1