Przeżyje kiedyś miałem ATE PD i nie było tragedii...jak ma dobrze hamować to jestem w stanie to zaakceptować cena za tarcze i tak jest niezła, a robią dobre wrażenie.
Audi a6 allroad 2.7 biturbo
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
I jak po montażu?Krzysiek669 pisze: ↑1 mar 19, 10:30Przeżyje kiedyś miałem ATE PD i nie było tragedii...jak ma dobrze hamować to jestem w stanie to zaakceptować cena za tarcze i tak jest niezła, a robią dobre wrażenie.
Jestem bardzo zadowolony, dobrze wyglądają, do tego dobrze hamują, nic nie buczy, nie ma żadnych negatywnych skutków.
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Ktoś ostatnio wystawiał a6c5 2.7 biT za 8000 zł... Nawet przez chwilę mnie naszła myśl na zakup ale ta eksploatacja... W chrupka i tak za dużo włożyłem, ale śmiga jako tako
Mój --- > lexus is 220d
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
w remonty by szło ;p
+ 2 tematy
jak 2.7 BIT to tylko manu (automat nie jedzie)
a jak manu to 4x4 dostaje po torsenie i potem są koszty :d
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
Ile miales takich 2.7T? Czy je naprawiasz?
Skrzynie manualna mozna tam wsadzic nawet z 1.6...
Miłosz najgorzej jak przyjdzie rwac motor z budy bo trzeba zrobic turbiny, potem stwierdzasz ze przydaloby sie uszczelnic motor. W trakcie prac okaze sie ze trzeba wymienic nastawniki.
Albo wstawiasz hybrydy I przychodzi kwestia kpl sprzegla + wyspawanie dolotu haha
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
i co się nie zgadza z tego co napisałem ?rafał18 pisze: ↑2 maja 19, 22:40Ile miales takich 2.7T? Czy je naprawiasz?
Skrzynie manualna mozna tam wsadzic nawet z 1.6...
Miłosz najgorzej jak przyjdzie rwac motor z budy bo trzeba zrobic turbiny, potem stwierdzasz ze przydaloby sie uszczelnic motor. W trakcie prac okaze sie ze trzeba wymienic nastawniki.
Albo wstawiasz hybrydy I przychodzi kwestia kpl sprzegla + wyspawanie dolotu haha
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
No tak zapomniałem, motor wyciąga się co miesiąc bo turbiny padają... automat nie jedzie i co kwartał trzeba to remontowac. Naczytasz się internetow jak to ludzie trupy kupione lepia i są problemy. Największą bolaczka wielu aut to ich właściciele
Swoim zrobiłem 15kkm i wcale motoru nie trzeba wyciągać. Oprócz eksploatacji wymienione 2 razy uszczelki dekli, do tego broki i już. Awaria SAI to odrazu zostalo wyrzucone.
Kwestia świec, rozrzadu, hamulcy czy oleju chyba poruszać nie ma potrzeby.
Jako użytkownik 1.8t I 2.7t jestem bardziej z nich zadowolony niż z BMW.
Swoim zrobiłem 15kkm i wcale motoru nie trzeba wyciągać. Oprócz eksploatacji wymienione 2 razy uszczelki dekli, do tego broki i już. Awaria SAI to odrazu zostalo wyrzucone.
Kwestia świec, rozrzadu, hamulcy czy oleju chyba poruszać nie ma potrzeby.
Jako użytkownik 1.8t I 2.7t jestem bardziej z nich zadowolony niż z BMW.
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
1.1 sek do 100 różnicy manu do automatu to mało?
7.1 ->8.2 sedan
7.3 ->8.4 kombi
nigdzie nie pisałem o padających turbinach, pisałem o awaryjności (bolączkach) połączenia 4x4 z manualem w a6 c5 i a4 b5, należałoby też wspomnieć o tym, że należy szukać takich aut koniecznie z ESP bo inaczej jazda takimi autami dla średnich kierowców może być problematyczna.
7.1 ->8.2 sedan
7.3 ->8.4 kombi
nigdzie nie pisałem o padających turbinach, pisałem o awaryjności (bolączkach) połączenia 4x4 z manualem w a6 c5 i a4 b5, należałoby też wspomnieć o tym, że należy szukać takich aut koniecznie z ESP bo inaczej jazda takimi autami dla średnich kierowców może być problematyczna.
- rafał18
- Partner forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
- BMW: e46 touring 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Islandia
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: kef
To Ci napisze tak
Allroad avant blisko 2t wagi w automacie
Seryjny Soft + tylne sondy off, dp, sai off
Race logic 0-100 W 7.1s
Zwykle a6 c5 jest lżejsze i ma trochę inne przełożenia
Allroad avant blisko 2t wagi w automacie
Seryjny Soft + tylne sondy off, dp, sai off
Race logic 0-100 W 7.1s
Zwykle a6 c5 jest lżejsze i ma trochę inne przełożenia
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
Nie bardzo wiem, co Ci mam odpisać.
Może jedna cudowna sztuka na milion, może źle wykonany pomiar, może to wersja 250 koni z innym programem skrzyni i naddatkiem fabrycznym.
Nie bardzo jest sens wnikać, 2.7bit mozna oczywiście zmapować itp.
Co to ma do straty na skrzyni? W manualu nadal byłoby sekundę lepiej.
Chcesz podważyć fakty - nie wiem co masz na celu?
Seryjne niemodzone auto ma ponad sekundę straty na skrzyni.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 20 Odpowiedzi
- 5606 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: michaalek1908
-
- 0 Odpowiedzi
- 894 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szymon7211
-
- 28 Odpowiedzi
- 7767 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1