Audi a6 allroad 2.7 biturbo

Dział poświęcony wszystkim innym samochodom (nie BMW)
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#91

Post autor: Krzysiek669 »

rafał18 pisze: 1 mar 19, 10:19 Na pedale hamulca bedziesz czuł rowki z tarczy
Przeżyje :) kiedyś miałem ATE PD i nie było tragedii...jak ma dobrze hamować to jestem w stanie to zaakceptować :) cena za tarcze i tak jest niezła, a robią dobre wrażenie.
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#92

Post autor: rafał18 »

Krzysiek669 pisze: 1 mar 19, 10:30
rafał18 pisze: 1 mar 19, 10:19 Na pedale hamulca bedziesz czuł rowki z tarczy
Przeżyje :) kiedyś miałem ATE PD i nie było tragedii...jak ma dobrze hamować to jestem w stanie to zaakceptować :) cena za tarcze i tak jest niezła, a robią dobre wrażenie.
I jak po montażu?

Jestem bardzo zadowolony, dobrze wyglądają, do tego dobrze hamują, nic nie buczy, nie ma żadnych negatywnych skutków.
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#93

Post autor: Miłosz »

Ktoś ostatnio wystawiał a6c5 2.7 biT za 8000 zł... Nawet przez chwilę mnie naszła myśl na zakup :P ale ta eksploatacja... W chrupka i tak za dużo włożyłem, ale śmiga jako tako :P
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#94

Post autor: yampik »

Miłosz pisze: 30 kwie 19, 20:35 Ktoś ostatnio wystawiał a6c5 2.7 biT za 8000 zł... Nawet przez chwilę mnie naszła myśl na zakup :P ale ta eksploatacja... W chrupka i tak za dużo włożyłem, ale śmiga jako tako :P
w remonty by szło ;p
+ 2 tematy
jak 2.7 BIT to tylko manu (automat nie jedzie)
a jak manu to 4x4 dostaje po torsenie i potem są koszty :d
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#95

Post autor: rafał18 »

yampik pisze: 2 maja 19, 8:34
Miłosz pisze: 30 kwie 19, 20:35 Ktoś ostatnio wystawiał a6c5 2.7 biT za 8000 zł... Nawet przez chwilę mnie naszła myśl na zakup :P ale ta eksploatacja... W chrupka i tak za dużo włożyłem, ale śmiga jako tako :P
w remonty by szło ;p
+ 2 tematy
jak 2.7 BIT to tylko manu (automat nie jedzie)
a jak manu to 4x4 dostaje po torsenie i potem są koszty :d
Ile miales takich 2.7T? Czy je naprawiasz?
Skrzynie manualna mozna tam wsadzic nawet z 1.6...

Miłosz najgorzej jak przyjdzie rwac motor z budy bo trzeba zrobic turbiny, potem stwierdzasz ze przydaloby sie uszczelnic motor. W trakcie prac okaze sie ze trzeba wymienic nastawniki.
Albo wstawiasz hybrydy I przychodzi kwestia kpl sprzegla + wyspawanie dolotu haha
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#96

Post autor: yampik »

rafał18 pisze: 2 maja 19, 22:40
yampik pisze: 2 maja 19, 8:34
Miłosz pisze: 30 kwie 19, 20:35 Ktoś ostatnio wystawiał a6c5 2.7 biT za 8000 zł... Nawet przez chwilę mnie naszła myśl na zakup :P ale ta eksploatacja... W chrupka i tak za dużo włożyłem, ale śmiga jako tako :P
w remonty by szło ;p
+ 2 tematy
jak 2.7 BIT to tylko manu (automat nie jedzie)
a jak manu to 4x4 dostaje po torsenie i potem są koszty :d
Ile miales takich 2.7T? Czy je naprawiasz?
Skrzynie manualna mozna tam wsadzic nawet z 1.6...

Miłosz najgorzej jak przyjdzie rwac motor z budy bo trzeba zrobic turbiny, potem stwierdzasz ze przydaloby sie uszczelnic motor. W trakcie prac okaze sie ze trzeba wymienic nastawniki.
Albo wstawiasz hybrydy I przychodzi kwestia kpl sprzegla + wyspawanie dolotu haha
i co się nie zgadza z tego co napisałem :)?
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#97

Post autor: rafał18 »

No tak zapomniałem, motor wyciąga się co miesiąc bo turbiny padają... automat nie jedzie i co kwartał trzeba to remontowac. Naczytasz się internetow jak to ludzie trupy kupione lepia i są problemy. Największą bolaczka wielu aut to ich właściciele

Swoim zrobiłem 15kkm i wcale motoru nie trzeba wyciągać. Oprócz eksploatacji wymienione 2 razy uszczelki dekli, do tego broki i już. Awaria SAI to odrazu zostalo wyrzucone.

Kwestia świec, rozrzadu, hamulcy czy oleju chyba poruszać nie ma potrzeby.

Jako użytkownik 1.8t I 2.7t jestem bardziej z nich zadowolony niż z BMW.
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#98

Post autor: yampik »

1.1 sek do 100 różnicy manu do automatu to mało?
7.1 ->8.2 sedan
7.3 ->8.4 kombi

nigdzie nie pisałem o padających turbinach, pisałem o awaryjności (bolączkach) połączenia 4x4 z manualem w a6 c5 i a4 b5, należałoby też wspomnieć o tym, że należy szukać takich aut koniecznie z ESP bo inaczej jazda takimi autami dla średnich kierowców może być problematyczna.
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#99

Post autor: rafał18 »

To Ci napisze tak

Allroad avant blisko 2t wagi w automacie
Seryjny Soft + tylne sondy off, dp, sai off
Race logic 0-100 W 7.1s

Zwykle a6 c5 jest lżejsze i ma trochę inne przełożenia
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#100

Post autor: yampik »

rafał18 pisze: 3 maja 19, 18:09 To Ci napisze tak

Allroad avant blisko 2t wagi w automacie
Seryjny Soft + tylne sondy off, dp, sai off
Race logic 0-100 W 7.1s

Zwykle a6 c5 jest lżejsze i ma trochę inne przełożenia
Nie bardzo wiem, co Ci mam odpisać.
Może jedna cudowna sztuka na milion, może źle wykonany pomiar, może to wersja 250 koni z innym programem skrzyni i naddatkiem fabrycznym.
Nie bardzo jest sens wnikać, 2.7bit mozna oczywiście zmapować itp.
Co to ma do straty na skrzyni? W manualu nadal byłoby sekundę lepiej.

Chcesz podważyć fakty - nie wiem co masz na celu?
Seryjne niemodzone auto ma ponad sekundę straty na skrzyni.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Inne samochody”