ASC
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
MIałem na myśli kontrolkę hamulców właśnie, bo od ASC się zaświeci i nieda się zgasić jak przytrzymam.... Moja kumpela ma ASC w e36 z '97 i jak ostro rusza to obydwa koła równo się kręcą, czyli by wychodziło że samo ASC też reguluje hamulce, taka jakby elektroniczna blokada dyfra, Tylko z tą różnicą że jak jedzie powiedzmy 60km/h i strzeli ze sprzęgła to nic nie reaguje, a mi to nawet przy 80km/h zareagowało, auto poleciało ułamek sekundy bokiem i się wyprostowało jak bym po torach jechał
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Albo wypad za miasto na łąkęwafel324 pisze:Ok muszę to sprawdzic, napisalem to co znalazlem na innych forach i balem sie ze mam same ASC ale okazuje sie ze nie musi sie kontrolka z hamulców zapalic. Sprawdze i dam znac, tylko musze poczekać aż znowu troche śniegu spadnie
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
Takie coś jeszcze znalazłem
http://www.bmwtech.ru/pdf/e46/ST034/13%20P1%20Traction%20and%20Stability%20Control%20Internet.pdf
Wysyłane z mojego ST25i za pomocą Tapatalk 2
http://www.bmwtech.ru/pdf/e46/ST034/13%20P1%20Traction%20and%20Stability%20Control%20Internet.pdf
Wysyłane z mojego ST25i za pomocą Tapatalk 2
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2 lis 12, 15:00
- BMW: e46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Żory
no i sprawdziłem, chyba mam samo asc ponieważ gdy nacisnę przycisk asc to kółka rolują i kontrolka nie gaśnie, cały czas swieci tak jakbym przytrzymał przycisk na 20sek, a podczas ruszania pod górę samochód ściąga na boki jednak udało mi się wyjechać
Ogólnie dłuższe przytrzymanie przycisku powoduje błąd. Jak ktoś podlaczal inpe to wychodzi błąd zwarcia na przycisku i dlatego dopiero po wyłączeniu silnika można kontrolę włączyć.
Wysyłane z mojego ST25i za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego ST25i za pomocą Tapatalk 2
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Z tym zwarciem to może być prawda, bo wczoraj sprawdzałem co i jak u mnie działa. Gdy system jest aktywny, to obojętnie w którą stronę ruszam, obydwa koła równo drą trawę.
Jak nacisnę przycisk to nima absolutnie żadnej regulacji i ślizga się wewnętrzne koło, tak samo się dzieje jeśli przytrzymam guzik i nie można z powrotem aktywować.
A pochwale się że moje systemy trakcyjne mają jeszcze jedną funkcję. Mianowicie nie dopuszczają do poślizgu koła podczas redukcji biegów
Jak nacisnę przycisk to nima absolutnie żadnej regulacji i ślizga się wewnętrzne koło, tak samo się dzieje jeśli przytrzymam guzik i nie można z powrotem aktywować.
A pochwale się że moje systemy trakcyjne mają jeszcze jedną funkcję. Mianowicie nie dopuszczają do poślizgu koła podczas redukcji biegów
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G