Amortyzatory tylne gwint

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Bombel27
Bywalec forum
Posty: 49
Rejestracja: 1 wrz 13, 18:31
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: KE23958

#1

Post autor: Bombel27 »

Witam, od czerwca tego roku jestem szczęśliwym posiadaczem E46 320d rok produkcji 98'. Jest to moje pierwsze auto w karierze kierowcy więc chciałbym zadbać o nie jak najlepiej.

Na pierwszym przeglądzie w Polsce dodam auto przyjechało z Francji diagnosta stwierdził, że prawy tylny amortyzator jest do wymiany, ma jakieś ~60 % wartość dokładnie nie pamiętam. Słychać na większych dziurach jak bije. Jak mi wiadomo a i trochę poczytałem na ten temat amortyzatory wymienia parami tak więc muszę kupić nowy komplet na tył. Druga sprawa jest następująca, auto ma założone gwintowane zawieszenie, nie powiem bardzo dobrze się dzięki temu prowadzi w zakrętach, no trochę gorzej na dziurawych asfaltach. Pytanie moje jest gdyż nigdzie nie mogę otrzymać konkretnej odpowiedzi jakie powinienem wybrać pod to zawieszenie amortyzatory ?! dodam, że w kwestiach zawieszeniowych jestem laikiem i dlatego proszę was o pomoc jako osoby obyte w temacie.

Czy mogą to być amortyzatory klasyczne takie jakie były montowane oryginalnie (bilstein, sachs) czy muszą to być jakieś sportowe amortyzatory i innych właściwościach, parametrach.

Przeglądałem trochę allegro i ceny co poniektórych kompletów sportowych amortyzatorów są całkiem spore.

Pozdrawiam, Bombel27
Alvarees
Bywalec forum
Posty: 643
Rejestracja: 22 kwie 12, 12:14
BMW: E46 320d 320d +
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: TG

#2

Post autor: Alvarees »

jeśli auto obniżone to możesz dać zwykły amor na tył ale jego żywotność znacznie się skróci.
polecam zakup jakiegoś szportowego amora cośtakiego -> Przykładowy link .
BRAK PODPISU
Bombel27
Bywalec forum
Posty: 49
Rejestracja: 1 wrz 13, 18:31
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: KE23958

#3

Post autor: Bombel27 »

Alvarees pisze:jeśli auto obniżone to możesz dać zwykły amor na tył ale jego żywotność znacznie się skróci.
polecam zakup jakiegoś szportowego amora cośtakiego -> Przykładowy link .

natchnąłem się kilka razy na allegro na te amory lecz nic o nich nie słyszałem. Dobre to ? :) lata ktoś na nich ?
Alvarees
Bywalec forum
Posty: 643
Rejestracja: 22 kwie 12, 12:14
BMW: E46 320d 320d +
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: TG

#4

Post autor: Alvarees »

ja mam gwint z tat - podobna półka cenowa jak MTS. jestem zadowolony
BRAK PODPISU
Bombel27
Bywalec forum
Posty: 49
Rejestracja: 1 wrz 13, 18:31
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: KE23958

#5

Post autor: Bombel27 »

w takim razie po wypłacie zamawiam :) a powiedz mi osłony i odboje też mam dać nowe czy to zależy w jakim są stanie poprzednie ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”