Amortyzatory tył

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
kulka63
Posty: 9
Rejestracja: 8 lut 18, 23:03
BMW: E46 Coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#1

Post autor: kulka63 »

Witam, posiadam w mojej 330cd sprezyny pro kit z amortyzatorami na tyle sachs chyba seryjne i szukam czegos co bedzie twardsze bo strasznie mi tył siada i nie mam pojecia co wybrac aby bylo dobrze.
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#2

Post autor: Lashie »

Bilstein b8
kulka63
Posty: 9
Rejestracja: 8 lut 18, 23:03
BMW: E46 Coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#3

Post autor: kulka63 »

A co powiesz o czyms troche tańszym, np Koni str.t lub cos od monroe?
Zmiana amortyzatora poprawi to, ze auto przestanie tak bardzo "siadać" podczas przyspieszania czy moze pomyslec nad zmianą sprezyn na cos innego?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7216
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

od niskiego czy wysokiego siedzenia są sprezyny a nie amortyzator
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#5

Post autor: Lashie »

Tył zawsze siądzie przy przyspieszaniu, fizyki nie oszukasz, jeżeli ma być twardziej to szukaj sprężyn betonów, amortyzatory różnią się długością skoku lagi, nie typowo „utwardzeniem”, chyba ze masz seryjne amortyzatory do „normalnej jazdy” i sprężyny obnizajace, wtedy faktycznie sportowe amory poprawiłyby troche właściwości jezdne
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

W moim przypadku sprawdziły się standardowe sprężyny od turasa 320d do sedana 328ia.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
kulka63
Posty: 9
Rejestracja: 8 lut 18, 23:03
BMW: E46 Coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#7

Post autor: kulka63 »

Lashie pisze: 13 gru 20, 17:03 Tył zawsze siądzie przy przyspieszaniu, fizyki nie oszukasz, jeżeli ma być twardziej to szukaj sprężyn betonów, amortyzatory różnią się długością skoku lagi, nie typowo „utwardzeniem”, chyba ze masz seryjne amortyzatory do „normalnej jazdy” i sprężyny obnizajace, wtedy faktycznie sportowe amory poprawiłyby troche właściwości jezdne
Tak, mam caly pro kit eibacha do 330cd, z przodu amortyzatory mam seryjne po regeneracji i zrobione na twardsze a z tylu sachs pod seryjne i dlatego pytam czy zmiana amortyzatorow cos zmieni aby sie usztywnil tyl czy lepiej szukac sprezyn...
Tomund
Posty: 4
Rejestracja: 11 sty 21, 10:32
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gowidlino

#8

Post autor: Tomund »

Siema
nie wiem czy to dobry temat żeby o tym pisać, ale od jakiegoś czasu, od kiedy jest na minusie to słyszę dziwne stukanie na początku jazdy, po jakiś 2-3 minutach przestaje, może to mieć związek z amortyzatorami?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”