Amortyzatory Sachs i sprężyny Eibach

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
FI9HTER
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 11 wrz 11, 22:16
BMW: BMW e46 coupe 3.0 M54B30 Orientblau
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Kutno
Lokalizacja: Kutno

#1

Post autor: FI9HTER »

Witam ostatnio byłem na stacji diagnostycznej i wyszło że mam do wymiany amortyzatory przednie sprawność 36%.Amortyzatory chce wymienić na sachs planuje od razu kupic sprężyny obniżające eibach pro kit przód -25 tył -10 , i tu moje pytanie czy do tych sprężyn kupić zwykłe amortyzatory sachs standardowe czy sachs advantage??Aha i czy kupowac nowe osłony i odboje?Druga sprawa to tuleje wachacza przedniego które wymieniałem 1,5 roku temu na lemforder , gumy nie są poobrywane i tuleje nie tłuką ale są one bardzo miękie,luźnopracują ,mechanik na początku uwaznie sie im przyglądał ale potem stwierdził ze moze juz tak po prostu pracują.
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#2

Post autor: Krzysiek669 »

Jeśli planujesz eibach pro kit to bierz sachs advantage - dlaczego ? Seryjne amorki będą za miękkie do tych sprężyn, fakt można je założyć, ale z własnego doświadczenia wiem, że lepiej sprawdzi się amorek twardszy i o krótszym skoku - w tym przypadku sachs advantage.

Osłony jeśli masz całe mogą zostać, odboje kup nowe profilaktycznie :)

Tuleje musisz obserwować, pytanie ile km na nich zrobiłeś ? Jeśli jednak nie ma nich luzu to mogą zostać :) Tuleje ładnie się sprawdza przejeżdżając przez przejazd kolejowy lub progi zwalniające - mając tuleje do wymiany koło będzie miało spory luz :) Ew. przy dociąganiu koła kluczem również wychodzą tuleje :)
FI9HTER
Bywalec forum
Posty: 63
Rejestracja: 11 wrz 11, 22:16
BMW: BMW e46 coupe 3.0 M54B30 Orientblau
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Kutno
Lokalizacja: Kutno

#3

Post autor: FI9HTER »

Ok dzieki za info.Kupiłem amortyzatory Sachs Advantage ,odboje i osłony, poduszki Lemforder.Zostało mi tylko kupić sprężyny chciałem kupić Eibach pro kit -25/10 ale wszystko co widze to 2.0-3.0 6cyl ja mam 4cyl 2 litry wiec jest lżejszy i może nie leżeć jak trzeba a pod mój model nie widze.Co myślicie o Eibach Sportline -50/30 ale czy to nie będzie za duże obniżenie do tych amortyzatorów??Znalazłem jeszcze Weitec -40/30 te były by chyba dobre do tych amortyzatorów??A moze macie jeszcze coś innego??Pozdro.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#4

Post autor: MARC »

FI9HTER pisze:Ok dzieki za info.Kupiłem amortyzatory Sachs Advantage ,odboje i osłony, poduszki Lemforder.Zostało mi tylko kupić sprężyny chciałem kupić Eibach pro kit -25/10 ale wszystko co widze to 2.0-3.0 6cyl ja mam 4cyl 2 litry wiec jest lżejszy i może nie leżeć jak trzeba a pod mój model nie widze.Co myślicie o Eibach Sportline -50/30 ale czy to nie będzie za duże obniżenie do tych amortyzatorów??Znalazłem jeszcze Weitec -40/30 te były by chyba dobre do tych amortyzatorów??A moze macie jeszcze coś innego??Pozdro.
To nie lepiej już kupić zawieszenie gwintowane ?
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#5

Post autor: Krzysiek669 »

FI9HTER pisze:Ok dzieki za info.Kupiłem amortyzatory Sachs Advantage ,odboje i osłony, poduszki Lemforder.Zostało mi tylko kupić sprężyny chciałem kupić Eibach pro kit -25/10 ale wszystko co widze to 2.0-3.0 6cyl ja mam 4cyl 2 litry wiec jest lżejszy i może nie leżeć jak trzeba a pod mój model nie widze.Co myślicie o Eibach Sportline -50/30 ale czy to nie będzie za duże obniżenie do tych amortyzatorów??Znalazłem jeszcze Weitec -40/30 te były by chyba dobre do tych amortyzatorów??A moze macie jeszcze coś innego??Pozdro.
Oj to chyba słabo szukasz :)
Do Twojej wersji nadwozia oraz silnika sprężyny EIBACH PRO-KIT, Model E2066-140

http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3-coupé-(e46)-e2066-140-pi-769.html

Weitec -40/-30 też będzie ok :) Niżej wykończysz bardzo szybko amorki :) A wtedy to już lepiej tak jak Marc napisał - GWINT :D
Ostatnio zmieniony 28 cze 13, 19:52 przez Krzysiek669, łącznie zmieniany 1 raz.
OSA BMW

#6

Post autor: OSA BMW »

Z doswiadczenia podpowiem ze wybral bym sprezyny H&R,moze to przypadek ale eibechy siadly nizej niz powinno i to w niecale 2 miesiace.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”