Amortyzatory Sachs i sprężyny Eibach
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 63
- Rejestracja: 11 wrz 11, 22:16
- BMW: BMW e46 coupe 3.0 M54B30 Orientblau
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Kutno
- Lokalizacja: Kutno
Witam ostatnio byłem na stacji diagnostycznej i wyszło że mam do wymiany amortyzatory przednie sprawność 36%.Amortyzatory chce wymienić na sachs planuje od razu kupic sprężyny obniżające eibach pro kit przód -25 tył -10 , i tu moje pytanie czy do tych sprężyn kupić zwykłe amortyzatory sachs standardowe czy sachs advantage??Aha i czy kupowac nowe osłony i odboje?Druga sprawa to tuleje wachacza przedniego które wymieniałem 1,5 roku temu na lemforder , gumy nie są poobrywane i tuleje nie tłuką ale są one bardzo miękie,luźnopracują ,mechanik na początku uwaznie sie im przyglądał ale potem stwierdził ze moze juz tak po prostu pracują.
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Jeśli planujesz eibach pro kit to bierz sachs advantage - dlaczego ? Seryjne amorki będą za miękkie do tych sprężyn, fakt można je założyć, ale z własnego doświadczenia wiem, że lepiej sprawdzi się amorek twardszy i o krótszym skoku - w tym przypadku sachs advantage.
Osłony jeśli masz całe mogą zostać, odboje kup nowe profilaktycznie
Tuleje musisz obserwować, pytanie ile km na nich zrobiłeś ? Jeśli jednak nie ma nich luzu to mogą zostać Tuleje ładnie się sprawdza przejeżdżając przez przejazd kolejowy lub progi zwalniające - mając tuleje do wymiany koło będzie miało spory luz Ew. przy dociąganiu koła kluczem również wychodzą tuleje
Osłony jeśli masz całe mogą zostać, odboje kup nowe profilaktycznie
Tuleje musisz obserwować, pytanie ile km na nich zrobiłeś ? Jeśli jednak nie ma nich luzu to mogą zostać Tuleje ładnie się sprawdza przejeżdżając przez przejazd kolejowy lub progi zwalniające - mając tuleje do wymiany koło będzie miało spory luz Ew. przy dociąganiu koła kluczem również wychodzą tuleje
-
- Bywalec forum
- Posty: 63
- Rejestracja: 11 wrz 11, 22:16
- BMW: BMW e46 coupe 3.0 M54B30 Orientblau
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Kutno
- Lokalizacja: Kutno
Ok dzieki za info.Kupiłem amortyzatory Sachs Advantage ,odboje i osłony, poduszki Lemforder.Zostało mi tylko kupić sprężyny chciałem kupić Eibach pro kit -25/10 ale wszystko co widze to 2.0-3.0 6cyl ja mam 4cyl 2 litry wiec jest lżejszy i może nie leżeć jak trzeba a pod mój model nie widze.Co myślicie o Eibach Sportline -50/30 ale czy to nie będzie za duże obniżenie do tych amortyzatorów??Znalazłem jeszcze Weitec -40/30 te były by chyba dobre do tych amortyzatorów??A moze macie jeszcze coś innego??Pozdro.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
To nie lepiej już kupić zawieszenie gwintowane ?FI9HTER pisze:Ok dzieki za info.Kupiłem amortyzatory Sachs Advantage ,odboje i osłony, poduszki Lemforder.Zostało mi tylko kupić sprężyny chciałem kupić Eibach pro kit -25/10 ale wszystko co widze to 2.0-3.0 6cyl ja mam 4cyl 2 litry wiec jest lżejszy i może nie leżeć jak trzeba a pod mój model nie widze.Co myślicie o Eibach Sportline -50/30 ale czy to nie będzie za duże obniżenie do tych amortyzatorów??Znalazłem jeszcze Weitec -40/30 te były by chyba dobre do tych amortyzatorów??A moze macie jeszcze coś innego??Pozdro.
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Oj to chyba słabo szukaszFI9HTER pisze:Ok dzieki za info.Kupiłem amortyzatory Sachs Advantage ,odboje i osłony, poduszki Lemforder.Zostało mi tylko kupić sprężyny chciałem kupić Eibach pro kit -25/10 ale wszystko co widze to 2.0-3.0 6cyl ja mam 4cyl 2 litry wiec jest lżejszy i może nie leżeć jak trzeba a pod mój model nie widze.Co myślicie o Eibach Sportline -50/30 ale czy to nie będzie za duże obniżenie do tych amortyzatorów??Znalazłem jeszcze Weitec -40/30 te były by chyba dobre do tych amortyzatorów??A moze macie jeszcze coś innego??Pozdro.
Do Twojej wersji nadwozia oraz silnika sprężyny EIBACH PRO-KIT, Model E2066-140
http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3-coupé-(e46)-e2066-140-pi-769.html
Weitec -40/-30 też będzie ok Niżej wykończysz bardzo szybko amorki A wtedy to już lepiej tak jak Marc napisał - GWINT
Ostatnio zmieniony 28 cze 13, 19:52 przez Krzysiek669, łącznie zmieniany 1 raz.
Z doswiadczenia podpowiem ze wybral bym sprezyny H&R,moze to przypadek ale eibechy siadly nizej niz powinno i to w niecale 2 miesiace.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 3452 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 6 Odpowiedzi
- 2570 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 2 Odpowiedzi
- 3416 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Majster320d
-
- 4 Odpowiedzi
- 3704 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yeti
-
- 3 Odpowiedzi
- 2549 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: losfingeros
-
- 4 Odpowiedzi
- 1731 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kitku
-
- 34 Odpowiedzi
- 14048 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 12 Odpowiedzi
- 5191 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 1 Odpowiedzi
- 1477 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1200 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: slawecki94