amortyzatory do S338A wraz z S226A m pakiet II coupe

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
phaeton
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 1 lis 16, 22:25
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:

#1

Post autor: phaeton »

Przekopałem forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Jakie należy założyć amortyzatory np na tył ? Na bmw klub znalazłem informację , że można spokojnie zwykłe, inni piszą o bilstein b4 ale znalazłem też info o tym jako do m pakietu są specjalne amory.
To co Panowie - pomożecie ?
pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1583
Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970

#2

Post autor: pawlo2404 »

Ogólnie można wszystko,tak do m pakietu są inne podobno Sachs już nie robi na tył.Jak się nie mylę został Monroe reflex ,b4 to zwykły Amor .
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#3

Post autor: Jarando »

Ostatnio wymieniałem u siebie tylne amory w SPORTOWYM DOSTOSOWANIU ZAWIESZENIA.
Założyłem właśnie MONROE, które są ponoć o około 1,5 cm niższe niż do zwykłego zawieszenia.

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#4

Post autor: zibi_j1 »

Najlepiej wyjaśni Ci to Maciek z Czescidobmw.pl generalnie sportowe amorki są sztywniejsze/progresywne i mają krótszy zakres pracy. Sachs faktycznie przestał produkować tylne amorki advantage i twierdzi że zwykłe też są ok. Wg mnie nie są. Zwykłe amorki w sportowym zawiadie pracują poza zakresem swojej pracy i zdecydowanie szybciej sie zużywają. Do tego progresywne Monroe Reflex naprawdę dają radę. Po dwóch sezonach śmiało mogę polecić.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka

#5

Post autor: kiceq »

Montuj ori sachsa. Najlepsza trwalosc i jakosc. Te monroe to 50 tys przelatane i sa trupami.

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#6

Post autor: zibi_j1 »

kiceq pisze:Montuj ori sachsa. Najlepsza trwalosc i jakosc. Te monroe to 50 tys przelatane i sa trupami.

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Sachs nie robi już tylnych amorków advantage (z czerwoną naklejką) a te zwykłe nawet jak są w spoczynku będą miały ciśnienie jak na dobiciu więc dłuższej żywotności im nie wróżę...
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
dwoogeee
Bywalec forum
Posty: 297
Rejestracja: 10 kwie 12, 22:59
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/Warszawa

#7

Post autor: dwoogeee »

kiceq pisze:Te monroe to 50 tys przelatane i sa trupami.

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Niestety u mnie chyba jeszcze szybciej bo po 25k km!, ale jeszcze muszę to zweryfikować :-/
Obrazek
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”