Amorki raz jeszcze

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Spidi
Bywalec forum
Posty: 233
Rejestracja: 9 mar 12, 8:26
BMW: 320 CD
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Lokalizacja: Białystok

#1

Post autor: Spidi »

Mam zagwozdkę - muszę wymienić przednie amory ponieważ jakiś czas temu zauważyłem, że prawy niestety się poci...

Jestem praktycznie zdecydowany na Billstein'a ponieważ miałem wcześniej B8-mki w MX-5 i były moim zdaniem genialne a przy tym niemal wieczne...

Nie wiem jednak jakie wybrac do swojej Bumy?
Z VINu wynika, że mam zwykłe zawieszenie ale wydaje mi sie, że ktoś je nieco opuścił bo stoi identycznie jak przy M-paku(porównywaliśmy z Rafalskim i u niego na 17tkach stała tak samo na M-pakowym zawiasie, sam wcześniej miałem zwykłego sedana i również stał zdecydowanie wyżej). Co myślicie? Da się to jakoś sprawdzić?

W przyszłości nie będę już opuszczać autka bo śmiga nim często również moja druga połówka więc niestety ta opcja nie wchodzi w grę...
Czym różnią się te przeznaczone pod M-pakowy zawias od zwykłych - twardością, długością... a może tylko nazwą na opakowaniu i cenę? :wink:

pzdr
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post autor: MARC »

Nie wiem jakie masz, ale wiem jedno że gdy kupisz B6 albi B8 to zawsze bez najmniejszego problemu będziesz mógł w razie czego skrócić skok w specjalistycznym zakładzie.
Poza tym obie te serie w 100% nadają się do regeneracji.

M-pak różnią się twardością a co za tym idzie wysokością... Jest to mała różnica (wzrokowa) ale spora (jezdna).

Życzę udanych zakupów.
;)
Spidi
Bywalec forum
Posty: 233
Rejestracja: 9 mar 12, 8:26
BMW: 320 CD
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Lokalizacja: Białystok

#3

Post autor: Spidi »

Dzięki za podpowiedź
B8 są krótkie więc to już typowo pod obniżone autka.

Biorę pod uwagę B4 i B6 a i tutaj jedne i drugie wystepują w dwóch wersjach(pod M-pakowy zawias i pod zwykły).
Autko ma być ładnym wozidełkiem więc nie chcę przedobrzyć(twardość) z B6tkami - bolidem ten samochód nigdy nie będzie dlatego wygoda i komfort są dla mnie bardzo istotne. %)
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#4

Post autor: Maniek »

Spidi - Coupe i cabrio stoi zdecydowanie niżej niż sedan czy touring. 8)

Amortyzatory pod m-paka na pewno są droższe, a uwierz mi, że nie odczujesz żadnej różnicy pomiędzy tymi dwoma amortyzatorami, odczujesz jedynie zmianę grubości portfela.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#5

Post autor: MARC »

B4 jest seryjnie montowany do BMW tak samo jak SACHS.
Między B4 a B6 jest różnica i to nie tylko w cenie a dokładniej w konstrukcji.
B8 znasz więc nie będę pisał...;)
Spidi
Bywalec forum
Posty: 233
Rejestracja: 9 mar 12, 8:26
BMW: 320 CD
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Lokalizacja: Białystok

#6

Post autor: Spidi »

Dzięki panowie - chyba będzie więc zwykłe B4.
Chciałem coprawda B6tki właśnie ze względu na ich długowieczność ale byłyby napewno trochę sztywniejsze... Nie koniecznie tego oczekuje a nawet gdyby to wypadało by wtedy zmienić również tył, więc chyba dam sobie siana z nimi! :Search:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”