Alternator e46 pozno wstaje pytanie

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#1

Post autor: Mariuszpol »

Witam jak byłem z moim alternatorem u elektryka to powiedział,że działać działa ok.. ale troche pozno wstaje.. np uruchamiam auto i zamiast od razu 14v być to po 3 sekundach to uzyskuje

czego to może być przyczyna?
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#2

Post autor: GUMMISS »

Mi się wydaje ze tego powodem jest regulator napięcia. Musi zbadać napięcie i potem je wyrównać do określonego. u mnie tez po uruchomieniu zaraz nie skacze na 14v, ale regulacja chyba trwa krócej niż 3sek....
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#3

Post autor: Maniek »

A przez te 3 sekundy to rozumiem, że kontrolka ładowania świeci po odpaleniu auta ?
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#4

Post autor: Mariuszpol »

nie nic nie świeci
Domin
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 22 wrz 14, 19:59
BMW: E46 3xxCi
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#5

Post autor: Domin »

To jest naturalne zjawisko. Nie trzeba się niczym martwić. Aku w stanie spoczynkowym ma ok 12V natomiast po uruchomieniu silnika aku zaczyna się ładować wartością ok 14V po przez regulator no i potrzebuje chwilę aby znów łapnąć 14V. Dodatkowo jeśli uważasz, że jest coś nie tak, sprawdź napięcie paska i stan szczotek regulatora.
Taki mini projekcik --> E czterdziestki szóstki
Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#6

Post autor: Mariusz_E46 »

Dokładnie tak samo mam u siebie. Altek świeżo po regeneracji i sprawdzeniu. Tak ma być i już.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”