kierownik pisze: ↑14 maja 23, 19:20
Winowajca
moze byc valvetronic, czyli wytarty walek ,badz dzwigienki. Najwieksze objawy sa przy przyspieszaniu tak do 2tys obr. Im wiecej w gaz tym gorzej. Na komputerku pokazuje wypadanie zaplonu.
Mechaniki cewki wymieniaja ,a to nie w tym rzecz..
Jaklas aluzja?
Jak sam napisales MOZE BYC valvetronic, ale nie musi. MOGA BYC CEWKI/SWIECE, ale nie musza.
Mechanik najpierw sprawdza i wyklucza po kolei mozliwe przyczyny, a nie rzuca sie od razu do rozbierania silnika i wymiany walka mimosrodowego.
Wg mojego doswiadczenia czesciej padaja cewki w tym silniku niz wyciera sie walek vvt. Poza tym autor postu pisze o swiecach ktore nie byly wymieniane, do tego padlo pytanie o to gdzie znajduje sie dany cylinder, wiec walkiem raczej sie nie zajmie, a cewki/swiece moze sprawdzic sam zanim odda auto do mechanika.
krzysztof4101997
Jesli podmieniles cewke i dalej jest to samo, sprawdzilbym jeszcze swiece, a najlepiej tez podmienil z innym cylindrem.