Znaleziono 29 wyników

autor: tomek89
27 gru 13, 19:58
Forum: Koła, czyli felgi i opony
Wątek: Co to za felga?
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 7367

Re: Co to za felga?

rakus pisze:
rakus pisze: Btw. Co to za aukcja z której foty wrzuciłeś powyżej?
To zdjęcia z mojej aukcji, tak jak pisałem kupiłem auto na tej feldze jednak chciałem zmienić koła na ori i te sprzedałem :)
autor: tomek89
26 gru 13, 21:41
Forum: Koła, czyli felgi i opony
Wątek: Co to za felga?
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 7367

Re: Co to za felga?

Tak, to na pewno ta sama felga, znalazłem jeszcze dodatkowe zdjęcia robione do aukcji:
Obrazek
Obrazek
Nie było problemów z jakimś obcieraniem ale głowy nie daję że tak samo będzie u Ciebie :)
autor: tomek89
26 gru 13, 21:36
Forum: Koła, czyli felgi i opony
Wątek: Co to za felga?
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 7367

Re: Co to za felga?

rakus pisze::/ szkoda, a tak się zajawiłem na te koła.
Chyba miałem w swojej e46 taką właśnie felgę o jaką pytałeś na początku:
Obrazek
Szybko je sprzedałem i kupiłem inne, ale z tego co pamiętam było to 18 x 8J, ET35. Miałem na nich opony 225/40/R18 i nic nie obcierało :)
autor: tomek89
22 gru 13, 16:50
Forum: Układ kierowniczy
Wątek: [330 Ci 2001r] Luz w przekładni kierowniczej
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 14372

Re: [330 Ci 2001r] Luz w przekładni kierowniczej

Przekładnia zregenerowana. Wyszło trochę drożej niż używka z allegro ale przynajmniej jest dobrze zrobione.
Rzeczywiście na zgaszonym dalej trochę stuka (ale i tak dużo mniej niż wcześniej) więc faktycznie to normalne zjawisko :) Za to na odpalonym silniku cisza i muszę powiedzieć, że auto teraz lepiej się prowadzi - przed regeneracją wydawało mi się, że coś lekko stukało z przodu podczas jazdy, auto było tak jakby trochę niestabilne (a wymieniłem chyba prawie wszystkie elementy zawieszenia) i wychodzi na to, że maglownica była tego przyczyną
autor: tomek89
11 gru 13, 8:35
Forum: Układ kierowniczy
Wątek: [330 Ci 2001r] Luz w przekładni kierowniczej
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 14372

Re: Luz w przekładni kierowniczej

romanikxxl pisze:
tomek89 pisze:Niestety, na odpalonym silniku też stuka...Podczas jazdy tego nie czuć ale jak auto stoi a druga osoba wejdzie pod spód to słychać, że jakiś luz na pewno jest. Wymieniać na nową czy macie jaką lepszą propozycję?
Roki, ten łącznik o którym pisałeś dalej nie wiem jak sprawdzić skoro tak ciężko wyczuć na nim luz, myślę jednak że na 90% nie pochodzi on stamtąd.
Jeżeli dalej się niepokoisz to jedź na diagnostykę do jakiegoś warsztatu ,który zajmuję się regeneracją przekładni.Wpisz w google a na pewno we Wrocławiu znajdzie się niejeden :)
Niepokoję się, bo jednak coś jest nie tak..a auto ma być całe i zdrowe :) Oczywiście, że warsztatów jest pełno. Zastanawiam się tylko czy pewniejsza opcja to zakup nowej (używanej) przekładni u jakiegoś sprawdzonego sprzedawcy czy regeneracja. Koszt w obu przypadkach podobny, trzeba liczyć ok. 600 zł.
Osobiście bym się skłaniał ku regeneracji bo używana przekładnia to trochę kupowanie kota w worku.
Z drugiej strony słyszy się, że regenerowana przekładnia potem cieknie itd..
Może ktoś poleci sprawdzony warsztat który dobrze to zrobi i da gwarancję na wykonaną robotę?
autor: tomek89
10 gru 13, 10:22
Forum: Układ kierowniczy
Wątek: [330 Ci 2001r] Luz w przekładni kierowniczej
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 14372

Re: Luz w przekładni kierowniczej

Niestety, na odpalonym silniku też stuka...Podczas jazdy tego nie czuć ale jak auto stoi a druga osoba wejdzie pod spód to słychać, że jakiś luz na pewno jest. Wymieniać na nową czy macie jaką lepszą propozycję?
Roki, ten łącznik o którym pisałeś dalej nie wiem jak sprawdzić skoro tak ciężko wyczuć na nim luz, myślę jednak że na 90% nie pochodzi on stamtąd.
autor: tomek89
8 gru 13, 23:26
Forum: Układ kierowniczy
Wątek: [330 Ci 2001r] Luz w przekładni kierowniczej
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 14372

Re: Luz w przekładni kierowniczej

Roki pisze:A jak sprawdziłeś czy na nim nie jest.Wystarczy 1mm luzu miedzy elementami i na kierownicy masz luz na ręke.Maglownica pasuje od e36-sprawdzone i napewno pasuje.
Głowy nie daje czy nie jest. Kumpel wchodził pod auto i łapał/ obsłuchiwał po kolei poszczególne elementy, sam potem też to sprawdzałem i każdemu z nas się wydawało, że luz jest własnie w tym miejscu zaznaczonym na czerwono. Co tam dokładnie jest to nie wiem, ale raczej nie łącznik o którym wspominałeś. Poza tym skoro tak ciężko wyczuć luz na tym łączniku to w jaki sposób mogę sprawdzić czy na pewno nie ma tam luzu?
romanikxxl pisze: Czy te stuki objawiają się przy uruchomionym silniku czy zgaszonym?
Sprawdzaliśmy na zgaszonym i wtedy stukało. Ale jak jest na odpalonym to nie wiem... Ogólnie podczas jazdy nic nie słuchać i raczej nie czuć tego luzu, ale na postoju przy ruszaniu kierą na boki wydaje się on bardzo duży.
autor: tomek89
8 gru 13, 19:58
Forum: Układ kierowniczy
Wątek: [330 Ci 2001r] Luz w przekładni kierowniczej
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 14372

Re: Luz w przekładni kierowniczej

Mam ten pierwszy łącznik, ale luz niestety raczej nie jest na tym elemencie. Polecacie wymianę maglownicy na nową czy regenerację?
autor: tomek89
8 gru 13, 19:45
Forum: Benzyna
Wątek: 330Ci wymiana świec - moment dokręcania
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 10858

Re: 330Ci wymiana świec - moment dokręcania

Dzięki za odpowiedzi,
Świece wymienione, dokręcone momentem 25Nm. Odkręcić udało się bez większych problemów (na "półciepłym" silniku - ok 50 stopni). Co najważniejsze auto zauważalnie szybsze :)
autor: tomek89
8 gru 13, 10:33
Forum: Benzyna
Wątek: 330Ci wymiana świec - moment dokręcania
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 10858

330Ci wymiana świec - moment dokręcania

Witam,
Planuję dziś z kolegą wymienić świece bo nie chce mi się czekać na terminy u mechanika i mam w związku z tym 2 pytania:
1) jakim momentem dokręcać świece?
Świece platynowe NGK BKR6EQUP, silnik oczywiście jak w temacie M54B30. Ze strony producenta NGK można wnioskować ze powinno to być ok 25-30Nm. Jednak w internecie podawane są różne wartości, od 15 do nawet 40Nm. Może ktoś dysponuje pewnymi danymi dotyczącymi tego momentu albo podpowie mi gdzie takie znaleźć?
2) wszędzie piszą, że wymiana świec ma się odbyć na całkowicie zimnym silniku. Wystarczy zaczekać w taką pogodę z otwartą maską 1,5-2h, tak żeby wskazówka od temperatury po prostu zeszła na "zero"? Czy silnik musi być naprawdę absolutnie wychłodzony bo w przeciwnym wypadku można coś uszkodzić?
Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

Wyszukiwanie zaawansowane