Znaleziono 38 wyników
- 17 lut 14, 21:10
- Forum: Diesel
- Wątek: [E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 4256
Re: [E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
Chciałem zamknąć temat.
Zmieniłem dyfer na taki jak ma być czyli "2,56 od 320D 150KM 6b" i auto znów zaczęło się zachowywać poprawie, moc na 5 i 6 wróciła, a i udało się utrafić dyfer, który nie ma luzów (nie stuka).
Podsumowując, do 320d 150km 6b "nie pasuje" dyfer 2.35 od 320d 150KM 5b. Auto na 1,2,3,4 staje się odrobinkę słabsze nie wyczuwalnie prawie, lecz na 5 i 6 jest mułem.
Zmieniłem dyfer na taki jak ma być czyli "2,56 od 320D 150KM 6b" i auto znów zaczęło się zachowywać poprawie, moc na 5 i 6 wróciła, a i udało się utrafić dyfer, który nie ma luzów (nie stuka).
Podsumowując, do 320d 150km 6b "nie pasuje" dyfer 2.35 od 320d 150KM 5b. Auto na 1,2,3,4 staje się odrobinkę słabsze nie wyczuwalnie prawie, lecz na 5 i 6 jest mułem.
- 29 gru 13, 23:33
- Forum: Diesel
- Wątek: [E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 4256
Re: [E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
Próbowałem z wyłączeniem tym kompletnym dsc. I nic sie nie zmienia. Już brakuje mi pomysłów. :/ jutro jeszcze nagram logi dynamiczne z 4/5/6 biegów.
- 29 gru 13, 20:31
- Forum: Diesel
- Wątek: [E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 4256
Re: [E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
Dzięki morcine za zainteresowanie tematem.
Kontaktowałem się z moim tunerem odnośnie mojego programu i powiedział, że dyfer nie powinien mieć znaczenia, aczkolwiek zaznaczył mi, że przyczyną może być właśnie różnica między czujnikami tylnymi a przednimi i stąd DSC ogranicza mi moc. Będę próbował wrzucić czujniki prędkości z 320d 136hp, czy to coś zmieni.
Nieszczelności szukał nie będę, gdyż ciśnienia nie brakuje również na 5 i 6 biegu, ciśnienie uzyskane pokrywa się idealnie z zadanym przez kompa, tutaj problem polega na tym, że ECU nie zadaje po prostu wyższego ciśnienia i w tym jest problem
Co do zmiany dyfra na stary 2.56 to prędzej bym kupił inny dyfer 2.56 a nóż się uda, że sprawny... niż znowu wsadzać skopany mój;).
Kontaktowałem się z moim tunerem odnośnie mojego programu i powiedział, że dyfer nie powinien mieć znaczenia, aczkolwiek zaznaczył mi, że przyczyną może być właśnie różnica między czujnikami tylnymi a przednimi i stąd DSC ogranicza mi moc. Będę próbował wrzucić czujniki prędkości z 320d 136hp, czy to coś zmieni.
Nieszczelności szukał nie będę, gdyż ciśnienia nie brakuje również na 5 i 6 biegu, ciśnienie uzyskane pokrywa się idealnie z zadanym przez kompa, tutaj problem polega na tym, że ECU nie zadaje po prostu wyższego ciśnienia i w tym jest problem
Co do zmiany dyfra na stary 2.56 to prędzej bym kupił inny dyfer 2.56 a nóż się uda, że sprawny... niż znowu wsadzać skopany mój;).
- 29 gru 13, 11:59
- Forum: Diesel
- Wątek: [E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 4256
Re: [E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
Są nowe informacje, a więc:
- Błędów brak.
- Przepływka mierzy wzorowo. (wg. inpy)
Mam chip z doładowaniem 2.5b(z atmosferycznym), 1,2,3,4 jest w inpie widać, 2,499b jak byk żądane jak i zadane.
Zaś po zapięciu piątki (2.3) jak widać niżej na zrzucie.
Na 6 jest nieco lepiej, bo (2.4), ale do 2.5 brakuje 0.1 bara
- Błędów brak.
- Przepływka mierzy wzorowo. (wg. inpy)
Mam chip z doładowaniem 2.5b(z atmosferycznym), 1,2,3,4 jest w inpie widać, 2,499b jak byk żądane jak i zadane.
Zaś po zapięciu piątki (2.3) jak widać niżej na zrzucie.
Na 6 jest nieco lepiej, bo (2.4), ale do 2.5 brakuje 0.1 bara
- 28 gru 13, 23:20
- Forum: Diesel
- Wątek: [E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 4256
Re: [E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
nie ma to znaczenia, ja mam autko po chipie, więc tutaj jak widać na filmie z ori dyfrem jak to miało miejsce, to nawet na 6 biegu, do końca szedł.Frost pisze:Nie wiem czy to ma znaczenie, ale u mnie w M47 (136km) też się nie wychyli na 5 biegu do 20. Tylko właśnie w okolicach 16l/100km.
Muszę po prostu zapiąć jutro kompa i się okaże co i jak ......morcine pisze:z 2.56 na 2.35 odczujesz różnice ( mulenie ) własnie na ostatnich biegach (5,6) przez dłuższe biegi. Jeździłem trochę na 2.35 ale już pod benzyną i powiem ci że jadąc na piątce 320 mnie brało silnik nie miał siły przyspieszać na piątce z czterema osobami pod górkę. Po zmianie na troszkę krótszy jak seria przewiduje trakcja się teraz zapala.
Co do przepływki wszystko jest możliwe że zbieg okoliczności trafił się, ale bardziej stawiam na dyfer. Sprawdź na kompie ile pokazuje jednostek przepływka ( powinno być około 1000)
Tak też mi się wydaje.OSA BMW pisze:Napewno masz cos nie halo to nie benzyna gdzie trzeba redukcji szczególnie w 320i ale nie w 320d po lifcie
tak, identyczna zamiana była z kolegą, również ma takie przesunięcie o 20km/h. Ale u niego nie ma muła od piątego biegu jak u mnie ma to miejsce.morcine pisze:wg filmiku na 2,56 przy 4tyś obr masz 180km/h, a na 2.35 przy 4tyś obr masz już 200km/h. To jest duża różnica. To że kolega robiąc taki sam zabieg nie miał różnicy to pytanie czy na 1000% wymieniał 2.56 na 2.35 ( sprawdzaliście na naklejce)
Oczywiście możesz jechać na komp spradzić diagnoze silnika, ale wg mnie to strata kasy i czasu
Kompa sobie sam zapnę, bo mam kabelek, tylko że jutro, bo akurat nie mam już dziś do niego dostępu.
- 28 gru 13, 22:23
- Forum: Diesel
- Wątek: [E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 4256
[E46] 320d spadek mocy od 5'tego biegu - nowy dyfer
Witajcie,
wczoraj wymieniłem dyferencjał z powodu klikania przy ruszaniu, hamowaniu biegami itp. jakieś luzy po prostu były w dyfrze, przy spinaniu się napędu występowało takie charakterystyczne KLIK.
Kolega ma stacje demontażu pojazdów, i dał mi dyfer od 320D 5b 136km z przełożeniem 2.35, zamontowałem go i te klikanie i luzy ustąpiły w 100%, ale pojawił się problem, z mułem od zapięcia 5'tego biegu, 1,2,3 do 4'ki jest w porządku, ale przy wbiciu 5'tki nawet ekonomizer nie wychyla się do końca, jak to miało miejsce na starym dyfrze, tylko do 16 i koniec. Nawet 6'tka w moich odczuciach jest mocniejsza od 5'tego biegu, ale i tak nie jest do końca tak jak powinno być również na tej 6'tce.
ps. od razu bym pomyślał, że to wina dyfra, aczkolwiek kolega identyczny zabieg przeprowadził, i u niego z identyczną wymianą z 2,56 (320d 6b) na dyfer od 320d 5b 136km po wymianie było, aż takiej różnicy w przyspieszaniu, różnica była wręcz niezauważalna.
ps2. jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że może jest to jedynie zbieg okoliczności z tym dyferencjałem i padła mi przepławka. (Moje 320Cd jest na Euro 4 dodam)
ps3. nie wiem czy to ważne, ale padł mi aku całkowicie, czy mogły skasować się jakieś adaptacje przepływki czy coś w ten deseń?
Zamieszczam tutaj filmy.
Ori dyfer 2.56
http://www.youtube.com/watch?v=RNxM6Lfign4
Dyfer od 320d 5b 136KM
http://www.youtube.com/watch?v=jQovOxKcj10
wczoraj wymieniłem dyferencjał z powodu klikania przy ruszaniu, hamowaniu biegami itp. jakieś luzy po prostu były w dyfrze, przy spinaniu się napędu występowało takie charakterystyczne KLIK.
Kolega ma stacje demontażu pojazdów, i dał mi dyfer od 320D 5b 136km z przełożeniem 2.35, zamontowałem go i te klikanie i luzy ustąpiły w 100%, ale pojawił się problem, z mułem od zapięcia 5'tego biegu, 1,2,3 do 4'ki jest w porządku, ale przy wbiciu 5'tki nawet ekonomizer nie wychyla się do końca, jak to miało miejsce na starym dyfrze, tylko do 16 i koniec. Nawet 6'tka w moich odczuciach jest mocniejsza od 5'tego biegu, ale i tak nie jest do końca tak jak powinno być również na tej 6'tce.
ps. od razu bym pomyślał, że to wina dyfra, aczkolwiek kolega identyczny zabieg przeprowadził, i u niego z identyczną wymianą z 2,56 (320d 6b) na dyfer od 320d 5b 136km po wymianie było, aż takiej różnicy w przyspieszaniu, różnica była wręcz niezauważalna.
ps2. jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że może jest to jedynie zbieg okoliczności z tym dyferencjałem i padła mi przepławka. (Moje 320Cd jest na Euro 4 dodam)
ps3. nie wiem czy to ważne, ale padł mi aku całkowicie, czy mogły skasować się jakieś adaptacje przepływki czy coś w ten deseń?
Zamieszczam tutaj filmy.
Ori dyfer 2.56
http://www.youtube.com/watch?v=RNxM6Lfign4
Dyfer od 320d 5b 136KM
http://www.youtube.com/watch?v=jQovOxKcj10
- 26 mar 12, 18:47
- Forum: Diesel
- Wątek: E46 320CD dziwne syczenie
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 1503
Re: E46 320CD dziwne syczenie
u mnie tak syczało jak koło pasowe się sypnęło;p
- 25 lut 12, 14:04
- Forum: Warsztaty - blacharstwo, lakiernictwo, wnętrze
- Wątek: Logo BMW 330d na masce
- Odpowiedzi: 9
- Odsłony: 2656
Re: Logo BMW 330d na masce
ja mam uzywke w bdb stanie:D ori oczwysicie;P mam także komplet carbonowych ori;P
- 19 gru 11, 22:42
- Forum: Podwozie
- Wątek: Dragnie kierownicy/ kol przednich
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 4355
Re: Dragnie kierownicy/ kol przednich
http://www.youtube.com/watch?v=Ql7kxulBIQM
Takie coś załatwi Ci sprawę na 99,9%, ja borykałem się z tym problemem, wymieniłem cały zawias i dalej to samo;), po doważeniu na aucie okazywało się, że jest różnica nawet po 80g niż na stacjonarnej wyważarce. Doważenie na samochodzie eliminuje problem w 99%!
Takie coś załatwi Ci sprawę na 99,9%, ja borykałem się z tym problemem, wymieniłem cały zawias i dalej to samo;), po doważeniu na aucie okazywało się, że jest różnica nawet po 80g niż na stacjonarnej wyważarce. Doważenie na samochodzie eliminuje problem w 99%!
- 12 paź 11, 21:59
- Forum: Podkarpackie
- Wątek: Rzeszów
- Odpowiedzi: 15
- Odsłony: 6715
Re: Podkarpacie
ja również chętnie bym mógł przejechać się do Dębicy:) Tylko kiedy;> Proponował bym jakiś piątek:)