Bezedeuraroki863 pisze:A EGR na zime zostaw działający szybciej się będzie nagrzewał...
Znaleziono 92 wyniki
- 20 gru 11, 13:50
- Forum: Diesel
- Wątek: [320d M47N] wymiana elektrozworu turbiny
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 8097
Re: [320d M47N] wymiana elektrozworu turbiny
- 16 gru 11, 14:49
- Forum: Diesel
- Wątek: [320d M47N] Dlugo kreci zanim odpali
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 8910
Re: [320d M47N] Dlugo kreci zanim odpali
Podstawa jest fakt, ze wtedy palila normalnie, a teraz nie pali. Od tego czasu zmienila sie tylko pompka. Mozliwe, ze wyskoczy Ci blad niskiego cisnienia na listwie (ale na to nie licz), ale ten blad moze byc spowodowany innymi czynnikami.
- 15 gru 11, 9:39
- Forum: Diesel
- Wątek: [320d M47N] Dlugo kreci zanim odpali
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 8910
Re: [320d M47N] Dlugo kreci zanim odpali
Kompem nie sprawdzisz cisnienia, ktore produkuje pompka elektryczna. Jezeli przed wymiana wszystko bylo ok to na 100% jest to wina nowej pompki. Podmien na stara, albo niech Ci inna zaloza i bedzie hulac
- 27 paź 11, 18:52
- Forum: Benzyna
- Wątek: zmiana silnika z 2.0 na 2.8 i wiele problemów
- Odpowiedzi: 27
- Odsłony: 5701
Re: zmiana silnika z 2.0 na 2.8 i wiele problemów
Maniek juz koledze uturbil. Gorzej jak jest biturbo
- 14 paź 11, 15:55
- Forum: Ogólne
- Wątek: Million Miles Test BMW 325i
- Odpowiedzi: 1
- Odsłony: 934
Re: Million Miles Test BMW 325i
Wiarygodny test tylko, ze predkosc znikoma - srednia wychodzi 45km/h. Biorac pod uwage fakt, ze od czasu do czasu musieli go wylaczyc, zeby zmienic olej, to mozna ja podciagnac do max. 50 km/h. Test nie mowi nic nadzwyczajnego. Kazdy silnik jest to w stanie wytrzymac przy tak niewielkim obciazeniu i nie potrzeba tutaj oleju syntetycznego. Zwykly polsyntetyk da sobie rade w takim tescie. To jest bardziej test na motogodziny a nie przebieg...
- 24 wrz 11, 10:10
- Forum: Benzyna
- Wątek: Brak zastrzezeń a spadek mocy e46
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 2653
Re: Brak zastrzezeń a spadek mocy e46
Trzeba bylo sobie kupic 328i. 320i to mul i kazdy Ci to powie. Nie porownuj tutaj turbodiesla z wolnossaca benzyna. Dynamika zawsze bedzie po stronie slabszego turbodiesla. A te 150KM masz przy 5900 obrotow i sa odpowiedzialne ze predkosc max. a nie przyspieszenie. Moment obrotowy, ktory bezposrednio odpowiada za odczucie przyspieszenia jest w 320i niski i wynosi zaledwie 190NM, a w takiej Astrze 1,7 turbodiesel masz 170NM dostepne juz od samego dolu (1700 obr) do 2800 obr. Max moment w BMW jest dostepny wysoko (3500 obr) no i auto jest duzo ciezsze. Mam nadzieje, ze cos Ci te cyferki rozjasnia
- 20 wrz 11, 11:25
- Forum: Benzyna
- Wątek: diagnostyka w inpie
- Odpowiedzi: 35
- Odsłony: 7682
Re: diagnostyka w inpie
1. Najlepsze sa chyba oryginalne Bosch'a. Na pewno dostaniesz w Inter Carsie. Nazywa sie to "ZS-K PENCIL COILS 1X1" nr zamowienia 0 221 504 464. Zdjecie ponizejramzes12 pisze:więc jakiej firmy są najlepsze? a może ktoś ma jakiś link do sprzedawcy dobrych cewek?
czym może być spowodowane ich niesprawność?
czy to tylko po prostu wada fabryczna?
czy jest możliwość sprawdzenia faktycznego stanu licznika w INP?
2. Niesprawnosc cewek najczesciej jest spowodowana ich zuzyciem. Maja na celu wytwarzanie wysokiego napiecia wiec po jakims czasie (czytaj duzym przebiegu) najzwyczajniej siadaja i trzeba je wymienic.
3. Nie ma mozliwosci sprawdzenia faktycznego stanu w Inpie jezeli ktos umiejetnie cofnal licznik tzn. we wszystkich modulach, ktore maja zapisany stan licznika, wprowadzil taka sama wartosc. U Ciebie najwyrazniej ktos cofnal przebieg nieumiejetnie i pokazuje wysoki przebieg w module silnika. Dodatkowo przy bledach pokazuja sie bzdury takie jak obroty silnika powyzej 10.000 co jest niemozliwe. Takze nie sadze, ze masz 540 tys. najechane, ale na pewno wiecej niz Twoje licznikowe 93 tys. Jezeli chcesz sie dowiedziec jaki jest przebieg to na pewno mozna do tego dojsc, np. kontaktujac sie z serwisem, ktory auto w Belgii sprzedal i przez wiekszosc zycia na pewno serwisowal.
- 19 wrz 11, 19:42
- Forum: Benzyna
- Wątek: diagnostyka w inpie
- Odpowiedzi: 35
- Odsłony: 7682
Re: diagnostyka w inpie
Zgadzam sie z Toba tylko w czesci Twojej wypowiedziKamcio pisze:WitAce widzę u wszystkich widzisz ostatnio cofane liczniki, a jak byś się trochę znał, to błędy w BMW często wyskakują z wyssanymi z palca przebiegami..
- 16 wrz 11, 17:49
- Forum: Nadwozie
- Wątek: Dachowanie 2.8 coupe 2000r POMOCY!!!!
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 1193
Re: Dachowanie 2.8 coupe 2000r POMOCY!!!!
Popieram w 100%romanikxxl pisze:Sprzedać Bmw na części i kupić sobie seicento do jazdy
- 16 wrz 11, 11:34
- Forum: Diesel
- Wątek: [320d M47N] Sprawdzanie stanu oleju
- Odpowiedzi: 7
- Odsłony: 1997
Re: [320d M47N] Sprawdzanie stanu oleju
Proponuje wlozyc zegar cisnieniowy zamiast bagnetu zaraz po wylaczeniu silnika i sprawdzic czy bedzie Ci spadac cisnienie. Wtedy bedziesz mial potwierdzenie swojej teorii
Silnik stygnie na tyle wolno, ze temp. po 5 minutach spadnie moze o 1 stopien C. Roznica cisnienia bedzie na tyle mala, ze mozna ja w tym przypadku pominac jako przyczyne takiego zjawiska.
Silnik stygnie na tyle wolno, ze temp. po 5 minutach spadnie moze o 1 stopien C. Roznica cisnienia bedzie na tyle mala, ze mozna ja w tym przypadku pominac jako przyczyne takiego zjawiska.