Znaleziono 92 wyniki

autor: WitAce
20 gru 11, 13:50
Forum: Diesel
Wątek: [320d M47N] wymiana elektrozworu turbiny
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 8097

Re: [320d M47N] wymiana elektrozworu turbiny

roki863 pisze:A EGR na zime zostaw działający szybciej się będzie nagrzewał...
Bezedeura :wink:
autor: WitAce
16 gru 11, 14:49
Forum: Diesel
Wątek: [320d M47N] Dlugo kreci zanim odpali
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 8910

Re: [320d M47N] Dlugo kreci zanim odpali

Podstawa jest fakt, ze wtedy palila normalnie, a teraz nie pali. Od tego czasu zmienila sie tylko pompka. Mozliwe, ze wyskoczy Ci blad niskiego cisnienia na listwie (ale na to nie licz), ale ten blad moze byc spowodowany innymi czynnikami.
autor: WitAce
15 gru 11, 9:39
Forum: Diesel
Wątek: [320d M47N] Dlugo kreci zanim odpali
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 8910

Re: [320d M47N] Dlugo kreci zanim odpali

Kompem nie sprawdzisz cisnienia, ktore produkuje pompka elektryczna. Jezeli przed wymiana wszystko bylo ok to na 100% jest to wina nowej pompki. Podmien na stara, albo niech Ci inna zaloza i bedzie hulac :)
autor: WitAce
27 paź 11, 18:52
Forum: Benzyna
Wątek: zmiana silnika z 2.0 na 2.8 i wiele problemów
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 5701

Re: zmiana silnika z 2.0 na 2.8 i wiele problemów

Maniek juz koledze uturbil. Gorzej jak jest biturbo :ROFL:
autor: WitAce
14 paź 11, 15:55
Forum: Ogólne
Wątek: Million Miles Test BMW 325i
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 934

Re: Million Miles Test BMW 325i

Wiarygodny test tylko, ze predkosc znikoma - srednia wychodzi 45km/h. Biorac pod uwage fakt, ze od czasu do czasu musieli go wylaczyc, zeby zmienic olej, to mozna ja podciagnac do max. 50 km/h. Test nie mowi nic nadzwyczajnego. Kazdy silnik jest to w stanie wytrzymac przy tak niewielkim obciazeniu i nie potrzeba tutaj oleju syntetycznego. Zwykly polsyntetyk da sobie rade w takim tescie. To jest bardziej test na motogodziny a nie przebieg...
autor: WitAce
24 wrz 11, 10:10
Forum: Benzyna
Wątek: Brak zastrzezeń a spadek mocy e46
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2653

Re: Brak zastrzezeń a spadek mocy e46

Trzeba bylo sobie kupic 328i. 320i to mul i kazdy Ci to powie. Nie porownuj tutaj turbodiesla z wolnossaca benzyna. Dynamika zawsze bedzie po stronie slabszego turbodiesla. A te 150KM masz przy 5900 obrotow i sa odpowiedzialne ze predkosc max. a nie przyspieszenie. Moment obrotowy, ktory bezposrednio odpowiada za odczucie przyspieszenia jest w 320i niski i wynosi zaledwie 190NM, a w takiej Astrze 1,7 turbodiesel masz 170NM dostepne juz od samego dolu (1700 obr) do 2800 obr. Max moment w BMW jest dostepny wysoko (3500 obr) no i auto jest duzo ciezsze. Mam nadzieje, ze cos Ci te cyferki rozjasnia :D
autor: WitAce
20 wrz 11, 11:25
Forum: Benzyna
Wątek: diagnostyka w inpie
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 7682

Re: diagnostyka w inpie

ramzes12 pisze:więc jakiej firmy są najlepsze? a może ktoś ma jakiś link do sprzedawcy dobrych cewek?
czym może być spowodowane ich niesprawność?
czy to tylko po prostu wada fabryczna?
czy jest możliwość sprawdzenia faktycznego stanu licznika w INP?
1. Najlepsze sa chyba oryginalne Bosch'a. Na pewno dostaniesz w Inter Carsie. Nazywa sie to "ZS-K PENCIL COILS 1X1" nr zamowienia 0 221 504 464. Zdjecie ponizej

Obrazek

2. Niesprawnosc cewek najczesciej jest spowodowana ich zuzyciem. Maja na celu wytwarzanie wysokiego napiecia wiec po jakims czasie (czytaj duzym przebiegu) najzwyczajniej siadaja i trzeba je wymienic.

3. Nie ma mozliwosci sprawdzenia faktycznego stanu w Inpie jezeli ktos umiejetnie cofnal licznik tzn. we wszystkich modulach, ktore maja zapisany stan licznika, wprowadzil taka sama wartosc. U Ciebie najwyrazniej ktos cofnal przebieg nieumiejetnie i pokazuje wysoki przebieg w module silnika. Dodatkowo przy bledach pokazuja sie bzdury takie jak obroty silnika powyzej 10.000 co jest niemozliwe. Takze nie sadze, ze masz 540 tys. najechane, ale na pewno wiecej niz Twoje licznikowe 93 tys. Jezeli chcesz sie dowiedziec jaki jest przebieg to na pewno mozna do tego dojsc, np. kontaktujac sie z serwisem, ktory auto w Belgii sprzedal i przez wiekszosc zycia na pewno serwisowal.
autor: WitAce
19 wrz 11, 19:42
Forum: Benzyna
Wątek: diagnostyka w inpie
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 7682

Re: diagnostyka w inpie

Kamcio pisze:WitAce widzę u wszystkich widzisz ostatnio cofane liczniki, a jak byś się trochę znał, to błędy w BMW często wyskakują z wyssanymi z palca przebiegami..
Zgadzam sie z Toba tylko w czesci Twojej wypowiedzi :ROFL:
autor: WitAce
16 wrz 11, 17:49
Forum: Nadwozie
Wątek: Dachowanie 2.8 coupe 2000r POMOCY!!!!
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1193

Re: Dachowanie 2.8 coupe 2000r POMOCY!!!!

romanikxxl pisze:Sprzedać Bmw na części i kupić sobie seicento do jazdy %)
Popieram w 100% :ROFL:
autor: WitAce
16 wrz 11, 11:34
Forum: Diesel
Wątek: [320d M47N] Sprawdzanie stanu oleju
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1997

Re: [320d M47N] Sprawdzanie stanu oleju

Proponuje wlozyc zegar cisnieniowy zamiast bagnetu zaraz po wylaczeniu silnika i sprawdzic czy bedzie Ci spadac cisnienie. Wtedy bedziesz mial potwierdzenie swojej teorii :)
Silnik stygnie na tyle wolno, ze temp. po 5 minutach spadnie moze o 1 stopien C. Roznica cisnienia bedzie na tyle mala, ze mozna ja w tym przypadku pominac jako przyczyne takiego zjawiska.

Wyszukiwanie zaawansowane