Znaleziono 144 wyniki
- 5 lip 18, 22:29
- Forum: Kodowanie
- Wątek: Wymiana ecu
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 11930
Wymiana ecu
Można skopiować dane immo ze starego ECU do nowego(używanego), Jeśli tego nie zrobisz auto nie odpali. Jeśli nie znajdziesz nikogo w okolicy to służę pomocą, ale sprawdź najpierw bezpieczniki, żeby się nie okazało, że ECU zmieniane będzie niepotrzebnie.
- 12 kwie 18, 21:51
- Forum: Ogólne
- Wątek: e 46 2.0d 136km ciężko pali na ciepłymsilniku
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 1687
e 46 2.0d 136km ciężko pali na ciepłymsilniku
Obstawiam źle ustawioną pompę VP44 Trzeba sprawdzić ustawienie pompy DIS-em, albo ISTA
- 25 lut 18, 21:47
- Forum: Elektronika
- Wątek: Webasto - błąd pompy i K-bus
- Odpowiedzi: 1
- Odsłony: 1270
Webasto - błąd pompy i K-bus
Błąd K-bus w większości przypadków spowodowany jest uszkodzeniem sterownika, a błąd pompy wody albo uszkodzoną pompą wody, albo uszkodzonym sterownikiem. Szybka podmiana na sprawną pompkę i sytuacja się wyjaśni, jak sprawna pompa nie pomoże, to potrzeba naprawić sterownik, jakby co służę pomocą w naprawie sterownika jak i całego piecyka.
- 6 sty 18, 19:05
- Forum: Elektronika
- Wątek: Błąd przy wgrywaniu do modułu świateł
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 2689
Błąd przy wgrywaniu do modułu świateł
Sprawdź, czy nie padł Ci akumulator, bo bez modułu świateł auto powinno normalnie odpalać. Jeśli jednak to nie aku, to podepnij INPA i zobacz, czy masz możliwość komunikacji z modułami, oraz odczytaj błędy. Raz naprawiałem e46, które przestało odpalać po zabawie z NCS-em, nie mam pojęcia dlaczego, ale udało mi się je naprawić.
- 18 gru 17, 22:25
- Forum: Kodowanie
- Wątek: Kodowanie LSZ CI37 , problem z kodowaniem
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 3247
Kodowanie LSZ CI37 , problem z kodowaniem
Jak chcesz odczytać moduł, to naciśnij przycisk Read
- 17 gru 17, 21:55
- Forum: Kodowanie
- Wątek: Kodowanie LSZ CI37 , problem z kodowaniem
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 3247
Kodowanie LSZ CI37 , problem z kodowaniem
Możesz też mieć nieaktualnego NCS-a i aktualizacja załatwiłaby sprawę.
- 13 gru 17, 0:21
- Forum: Kodowanie
- Wątek: przedlift - jak rozjaśnić DRL
- Odpowiedzi: 71
- Odsłony: 18533
przedlift - jak rozjaśnić DRL
Soft 4.5, to index kodowania LSZ.C37 a wg. BMW Coding Tool to DRL_DIMMUNG ma tylko 3 opcje wert_01, wert_02, wert_03. Możliwe, że inny starszy soft z innym indexem kodowania ma jeszcze opcję wert_04, która to daje możliwość rozjaśnienia.
- 29 lis 17, 23:18
- Forum: Tuning mechaniczny
- Wątek: Chip 320d 136km
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 3493
Chip 320d 136km
Modyfikując odpowiednią mapkę ustawiasz przy jakiej temp który bieg ma się włączyć. W tym silniku sama temp za to nie odpowiada, ale również prędkość auta ma znaczenie.
BFD
BFD tylko w nowych modułach LCM i poliftowych licznikach. W przedliftach nic z tego. A koduje się tak:
LCM:
BFD_SW1_STUFE3
nicht_aktiv ->aktiv
BFD_SW2_STUFE2
aktiv ->nicht aktiv
BFD_ABS_STUFE3
nicht_aktiv ->aktiv
BFD_SW2_STUFE3
nicht_aktiv ->aktiv
BFD_MINDEST_GESCHW
wert_01->02
BFD_STUFE_2_VERZOEG
wert_01->02
BFD_SW1_STUFE2
aktiv ->nicht aktiv
BFD_ABS_STUFE2
aktiv ->nicht_aktiv
PIN49_37_BFD
nicht_aktiv ->aktiv
PIN38_20_BFD
nicht_aktiv ->aktiv
BLST1_BLST3
nicht_aktiv ->aktiv
BEI_NSL_KEIN_BFD
aktiv
A następnie w KMB tak:
FZG_VERZOEGERUNG
activ
GRENZWERT_GRUND_SCHWELLE
activ
GRENZWERT_VERZ_SCHWELLE_1
activ
GRENZWERT_VERZ_SCHWELLE_2
activ
LCM:
BFD_SW1_STUFE3
nicht_aktiv ->aktiv
BFD_SW2_STUFE2
aktiv ->nicht aktiv
BFD_ABS_STUFE3
nicht_aktiv ->aktiv
BFD_SW2_STUFE3
nicht_aktiv ->aktiv
BFD_MINDEST_GESCHW
wert_01->02
BFD_STUFE_2_VERZOEG
wert_01->02
BFD_SW1_STUFE2
aktiv ->nicht aktiv
BFD_ABS_STUFE2
aktiv ->nicht_aktiv
PIN49_37_BFD
nicht_aktiv ->aktiv
PIN38_20_BFD
nicht_aktiv ->aktiv
BLST1_BLST3
nicht_aktiv ->aktiv
BEI_NSL_KEIN_BFD
aktiv
A następnie w KMB tak:
FZG_VERZOEGERUNG
activ
GRENZWERT_GRUND_SCHWELLE
activ
GRENZWERT_VERZ_SCHWELLE_1
activ
GRENZWERT_VERZ_SCHWELLE_2
activ
- 24 sie 17, 22:41
- Forum: Tuning mechaniczny
- Wątek: Chip 320d 136km
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 3493
Chip 320d 136km
Witaj. Wycięte katy przed programem na wielki + dzieki temu turbina będzie miała łatwiej i będzie lepiej chłodzona. Jeśli auto ma zmienioną przepływkę na tą bez wady fabrycznej i zmienione oprogramowanie, tzn, że powinno trzymać serię i nadaje się na program. Po programie nie to samo auto, ale podstawa to zdrowa seria, dlatego bez dobrej diagnostyki na początek się nie obejdzie. Przy robieniu programu poproś o wyłączenie EGR-a i obniżenie progów załączenia wentylatora, żeby silnik w razie mocnego deptania został szybciej chłodzony, bo w serii wentylator czeka do dość wysokiej temp zanim się załączy.Robiłem wiele takich aut i nikt nigdy nie chciał wrócić do serii, nawet jak okazało się, że sprzęgło nadaje się do wymiany, bo nie jest w stanie przenieść większego momentu Także polecam jak najbardziej