Znaleziono 42 wyniki
- 10 sie 14, 6:42
- Forum: Układ chłodzenia i ogrzewania
- Wątek: Klimatyzacja przestaje chłodzić
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 2941
Re: Klimatyzacja przestaje chłodzić
Brak czynnika oraz czujnik wyeliminowałem.
Tak jak napisałem, klima działa poprawnie przez 15-20minut.
Nie wiem gdzie znajduje się odpływ skroplin w e46. Włączę klimę i sprawdzę gdzie kapie. Jeżeli nie kapie wcale, być może mam zapchany odpływ i skropliny zalewają parownik po tych kilkunastu minutach.
Tak jak napisałem, klima działa poprawnie przez 15-20minut.
Nie wiem gdzie znajduje się odpływ skroplin w e46. Włączę klimę i sprawdzę gdzie kapie. Jeżeli nie kapie wcale, być może mam zapchany odpływ i skropliny zalewają parownik po tych kilkunastu minutach.
- 9 sie 14, 10:01
- Forum: Układ chłodzenia i ogrzewania
- Wątek: Klimatyzacja przestaje chłodzić
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 2941
Klimatyzacja przestaje chłodzić
Witam,
Od kilku sezonów mam problem z klimatyzacją.
Po włączeniu klima pracuje i chłodzi jak należy. Niestety po kilkunastu minutach chłodzenie robi się coraz słabsze. Pomimo ustawienia 16'C powietrze na wylocie z kratek jest ledwie chłodne.
Dodam, że klima była nabita rok temu. Myślałem, że to pomoże ale myliłem się.
Znalazłem podobny temat tutaj:
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=108408&start=0
Nie zauważyłem czy obory silnika mają wpływ na to zjawisko.
Dodam tylko, że po wyłączeniu klimy, odczekaniu kilku minut i ponownym włączeniu sytuacja się powtarza (chłodzi przez kilkanaście minut)
Ktoś ma pojęcie co może być przyczyną?
Od kilku sezonów mam problem z klimatyzacją.
Po włączeniu klima pracuje i chłodzi jak należy. Niestety po kilkunastu minutach chłodzenie robi się coraz słabsze. Pomimo ustawienia 16'C powietrze na wylocie z kratek jest ledwie chłodne.
Dodam, że klima była nabita rok temu. Myślałem, że to pomoże ale myliłem się.
Znalazłem podobny temat tutaj:
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=108408&start=0
Nie zauważyłem czy obory silnika mają wpływ na to zjawisko.
Dodam tylko, że po wyłączeniu klimy, odczekaniu kilku minut i ponownym włączeniu sytuacja się powtarza (chłodzi przez kilkanaście minut)
Ktoś ma pojęcie co może być przyczyną?
- 12 mar 13, 7:18
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: Zacięta kaseta
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 4893
Re: Zacięta kaseta
Udalo mi sie wyciagnac kasete kombinerkami
Niestety kieszen na kasete zostala w takiej pozycji, ze radio wykrywa w srodku kasete.
No nic, kasety chcialem sobie posluchac z ciekawosci. W bagazniku mam zmieniarke CD. Do tej pory nie chciala mi dzialac. Wyswietlal sie komunikat "No Disc".
Rozebralem wczoraj zmieniarke, nasmarowalem kilka zebatek i przeczyscilem laser. Po tym zabiegu zmieniarka wrocila do zycia
Niestety kieszen na kasete zostala w takiej pozycji, ze radio wykrywa w srodku kasete.
No nic, kasety chcialem sobie posluchac z ciekawosci. W bagazniku mam zmieniarke CD. Do tej pory nie chciala mi dzialac. Wyswietlal sie komunikat "No Disc".
Rozebralem wczoraj zmieniarke, nasmarowalem kilka zebatek i przeczyscilem laser. Po tym zabiegu zmieniarka wrocila do zycia
- 11 mar 13, 18:08
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: Zacięta kaseta
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 4893
Zacięta kaseta
Witam,
Kilka dni temu chciałem posłuchać kasety w moim radiu BMW business. Niestety nie mogę jej teraz wyciągnąć z radia
Znalazłem filmik na YT przedstawiający dokładnie mój problem: http://www.youtube.com/watch?v=rQTPO_9u4vs
Po naciśnięciu EJECT słychać tylko trzaski. Kaseta nie wychodzi. Próbowałem podważyć kasetę śrubokrętem ale bez powodzenia. Może ktoś spotkał się z tym problemem?
Kilka dni temu chciałem posłuchać kasety w moim radiu BMW business. Niestety nie mogę jej teraz wyciągnąć z radia
Znalazłem filmik na YT przedstawiający dokładnie mój problem: http://www.youtube.com/watch?v=rQTPO_9u4vs
Po naciśnięciu EJECT słychać tylko trzaski. Kaseta nie wychodzi. Próbowałem podważyć kasetę śrubokrętem ale bez powodzenia. Może ktoś spotkał się z tym problemem?
- 1 lut 13, 13:56
- Forum: Ogólne
- Wątek: Prośba o rozkodowanie VIN - wyposażenia
- Odpowiedzi: 1219
- Odsłony: 225167
Re: Prośba o rozkodowanie VIN - wyposażenia
Prosze o rozkodowanie VIN:
WBAAL71030KG61349
WBAAL71030KG61349
- 31 sty 13, 21:21
- Forum: Elektronika
- Wątek: Błąd przelalonej żarówki
- Odpowiedzi: 20
- Odsłony: 16089
Re: Błąd przelalonej żarówki
Problem rozwiązany. Wina leżała w przetartym kablu od światła przeciwmgielnego. Ten kabel idzie w klapie bagażnika.
- 30 sty 13, 11:10
- Forum: Diesel
- Wątek: [320d] Szarpanie na gorącym silniku
- Odpowiedzi: 1
- Odsłony: 1264
Re: Szarpanie na gorącym silniku
Trochę mi się zeszło z odpowiedzią ale zwlekałem z naprawą.
Okazało się, że do wymiany jest dwumasa oraz łącznik elastyczny wału.
Może komus się przyda.
Okazało się, że do wymiany jest dwumasa oraz łącznik elastyczny wału.
Może komus się przyda.
- 4 sty 13, 8:17
- Forum: Elektronika
- Wątek: Błąd przelalonej żarówki
- Odpowiedzi: 20
- Odsłony: 16089
Błąd przelalonej żarówki
Witam
Od kilku dni mam problem z pojawiającym się błędem przepalonej żarówki (lewy tył).
Błąd wyskakuje pomimo, że wszystkie żarówki działają poprawnie. Dla świętego spokoju wymieniłem komplet żarówek ale to też nie rozwiązało problemu.
Czasem błąd sam znika w czasie jazdy.
Na forach BMW znalazłem informację, że mogą to być zaśniedziałe styki w kostce lampy tylnej. Na pierwszy rzut oka wsystko wygląda ok. Jak ruszam przewodami idącymi do kostki to nic się nie zmienia. Czy ta kostka jest rozbieralna? W jaki sposób mogę wysunąć i sprawdzić piny?
Nadmienię, że po odpaleniu auta pierwsze włączenie kierunkowzkazów powoduje ich szybsze miganie przez kilka sekund po czym migają już poprawnie.
To podobno również wina zaśniedziałych pinów w kostce (takie informacje znalazłem na forach) ale w dalszym ciągu nie wiem jak rozebrać tę kostkę (instrukcja lub zdjęcie byłyby pomocne)
Dodatkowo zauważyłem, że mam mocno zaśniedziałe mocowania żarówek oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Próbowałem przetrzeć je papierem ściernym ale również bez rezultatu.
Kolejnym tropem była wiązka przewodów idąca od błotnika do klapy bagażnika. Tam również wszystko wygląda ok.
Od kilku dni mam problem z pojawiającym się błędem przepalonej żarówki (lewy tył).
Błąd wyskakuje pomimo, że wszystkie żarówki działają poprawnie. Dla świętego spokoju wymieniłem komplet żarówek ale to też nie rozwiązało problemu.
Czasem błąd sam znika w czasie jazdy.
Na forach BMW znalazłem informację, że mogą to być zaśniedziałe styki w kostce lampy tylnej. Na pierwszy rzut oka wsystko wygląda ok. Jak ruszam przewodami idącymi do kostki to nic się nie zmienia. Czy ta kostka jest rozbieralna? W jaki sposób mogę wysunąć i sprawdzić piny?
Nadmienię, że po odpaleniu auta pierwsze włączenie kierunkowzkazów powoduje ich szybsze miganie przez kilka sekund po czym migają już poprawnie.
To podobno również wina zaśniedziałych pinów w kostce (takie informacje znalazłem na forach) ale w dalszym ciągu nie wiem jak rozebrać tę kostkę (instrukcja lub zdjęcie byłyby pomocne)
Dodatkowo zauważyłem, że mam mocno zaśniedziałe mocowania żarówek oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Próbowałem przetrzeć je papierem ściernym ale również bez rezultatu.
Kolejnym tropem była wiązka przewodów idąca od błotnika do klapy bagażnika. Tam również wszystko wygląda ok.
- 23 lut 12, 12:07
- Forum: Nadwozie
- Wątek: NIE OTWIERA DRZWI OD STRONY KIEROWCY???
- Odpowiedzi: 7
- Odsłony: 11495
Re: NIE OTWIERA DRZWI OD STRONY KIEROWCY???
Maras 12
Jak efekty? Udało Ci się usunąc usterkę? Mam podobny problem i wszelkie wskazówki będą pomocne.
Jak efekty? Udało Ci się usunąc usterkę? Mam podobny problem i wszelkie wskazówki będą pomocne.
- 23 lut 12, 12:03
- Forum: Nadwozie
- Wątek: Luźny lewarek zmiany biegów
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 2214
Re: Luźny lewarek zmiany biegów
Odpowiedź niezbyt szybkia ale może sie przyda komuś.
U mnie pęknięty był jeden plastikowy element we wnętrzu manetki. Przy dynamicznym wrzuceniu biegu manetka zostawała w ręku
Sposób bardzo prosty: Zdjąłem manetkę i owinąłem kilka razy drążek (metalowy pręt) zmiany biegów taśmą izolacyjną (należy pamiętac aby nie zakryc rowka na lewarek. Po tej operacji wcisnalem na siłę manetkę. Od tamtej pory trzyma się jak należy.
U mnie pęknięty był jeden plastikowy element we wnętrzu manetki. Przy dynamicznym wrzuceniu biegu manetka zostawała w ręku
Sposób bardzo prosty: Zdjąłem manetkę i owinąłem kilka razy drążek (metalowy pręt) zmiany biegów taśmą izolacyjną (należy pamiętac aby nie zakryc rowka na lewarek. Po tej operacji wcisnalem na siłę manetkę. Od tamtej pory trzyma się jak należy.