Znaleziono 392 wyniki
- 23 paź 15, 19:49
- Forum: Benzyna
- Wątek: N42b18 Dziwny dźwięk po rozgrzaniu jak diesel, oraz wycie
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 5333
Re: N42b18 Dziwny dźwięk po rozgrzaniu jak diesel, oraz wyci
kolego wyżej tak masz rację
temat jest dobrze znany
jeżeli już ci cos klekocze to własnie owe zespoły regulacyjne
jesli chcesz tym autem długo pojeżdzić to zalecam wymianę na nowe
koszt 1800zł sztuka jest dosyć wysoka
ja u siebie też oba wymieniałem tylko 4 lata temu a wtedy kosztowały 900zł sztuka
wynika z tego że jest bardzo duze zapotrzebowanie na owe vanosy i podnieśli cene x2
temat jest dobrze znany
jeżeli już ci cos klekocze to własnie owe zespoły regulacyjne
jesli chcesz tym autem długo pojeżdzić to zalecam wymianę na nowe
koszt 1800zł sztuka jest dosyć wysoka
ja u siebie też oba wymieniałem tylko 4 lata temu a wtedy kosztowały 900zł sztuka
wynika z tego że jest bardzo duze zapotrzebowanie na owe vanosy i podnieśli cene x2
- 23 paź 15, 19:42
- Forum: Benzyna
- Wątek: E46 n42b20a blędy inpa
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 2387
Re: E46 n42b20a blędy inpa
a czy rozrzad był ustawiany na blokadach?
- 23 paź 15, 19:37
- Forum: Benzyna
- Wątek: E46 316 I cykanie na rozgrzanym silniku
- Odpowiedzi: 21
- Odsłony: 9462
Re: E46 316 I cykanie na rozgrzanym silniku
można i co 10 tyś napewno nie zaszkodzi
ja leje olej z górnej półki i bardzo duzo jeżdze i tak przewaznie 2 razy w roku wymieniam olej to zbyt czesta wymiana by mnie zrujnowała
ja leje olej z górnej półki i bardzo duzo jeżdze i tak przewaznie 2 razy w roku wymieniam olej to zbyt czesta wymiana by mnie zrujnowała
- 23 paź 15, 18:51
- Forum: Benzyna
- Wątek: E46 316 I cykanie na rozgrzanym silniku
- Odpowiedzi: 21
- Odsłony: 9462
Re: E46 316 I cykanie na rozgrzanym silniku
Witam
Temat dobrze znany na 99 procent obstawiam zespoły regulacyjne wałków rozrządu
Sa 2 jeden ssący a drugi wydechowy
Koszt 1800 sztuka
Wszystkiemu jest winny zbyd długo eksploatowany olej w silniku
Producent zaleca wymianę oleju co 25000 km i niestety jest to zbyt dużo
Powinno sie wymieniać co 15-20 tyś km i wtedy wszystko będzie hulalo długi czas
Ja tez tak miałem auto z zakorkowanym przez olej silnikiem i skończyło sie na jego wymianie
Teraz wymieniam olej co max 20 tys i wszystko cichutko pracuje
Temat dobrze znany na 99 procent obstawiam zespoły regulacyjne wałków rozrządu
Sa 2 jeden ssący a drugi wydechowy
Koszt 1800 sztuka
Wszystkiemu jest winny zbyd długo eksploatowany olej w silniku
Producent zaleca wymianę oleju co 25000 km i niestety jest to zbyt dużo
Powinno sie wymieniać co 15-20 tyś km i wtedy wszystko będzie hulalo długi czas
Ja tez tak miałem auto z zakorkowanym przez olej silnikiem i skończyło sie na jego wymianie
Teraz wymieniam olej co max 20 tys i wszystko cichutko pracuje
- 2 wrz 15, 18:05
- Forum: Benzyna
- Wątek: [E46 316ti] odpala jak diesel i co to za urwany wężyk?
- Odpowiedzi: 33
- Odsłony: 10762
Re: [E46 316ti] odpala jak diesel i co to za urwany wężyk?
kolego ten wężyk ma być połaczony z filtrem paliwa zjednej strony i z rurą filtra powietrza ( przepływomierza )
- 2 wrz 15, 17:51
- Forum: LPG
- Wątek: PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 8481
Re: PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
czyli pewnie dlatego ukreciłem 2 sruby bo robiłem to na ciepłym silniku a trzeba bylo na zimnym
a czy ktos ma pomysl jak rozwiercić te urwane sruby bez wyjmowania silnika?
a czy ktos ma pomysl jak rozwiercić te urwane sruby bez wyjmowania silnika?
- 1 wrz 15, 21:34
- Forum: LPG
- Wątek: PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 8481
Re: PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
Pewnie tam nasi byli wcześniej i pewnie mocno odkręcili bo im ciekło
Spróbuje odkręcić ostatnia śrubę tylko mam pytanie czy lepiej na nagrzanym silniku czy na całkiem zimnym?
Spróbuje odkręcić ostatnia śrubę tylko mam pytanie czy lepiej na nagrzanym silniku czy na całkiem zimnym?
- 1 wrz 15, 19:44
- Forum: LPG
- Wątek: PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 8481
Re: PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
zdjęć nie mam, bo pompa jest jeszcze przykrecona na ostatniej śrubie boje się że i ta sie urwie i wtedy bede miał problem
czy na jakim pożadnym kleju do metalu bedzie sie ona trzymać i nie bedzie ciekła?
czy na jakim pożadnym kleju do metalu bedzie sie ona trzymać i nie bedzie ciekła?
- 1 wrz 15, 19:34
- Forum: LPG
- Wątek: PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 8481
Re: PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
chodzi mi o te 3 srubki którymi jest przykręcona pompa vacum do glowicy
2 ukręciły sie
trzeciej juz nie dotykałem bo jakby i ta sie ukreciła to były problem bo nie miałbym jak jej przykrecić
a jestem poza granicami polski i nie mam mozliwosci wyciagniecia silnika i przegwintowania tych urwanych srub aby wkręcic nowe
dlatego na jakis czas myslałem aby przykleić ta pompę jakim dobrym klejem do metalu
co o tym myslisz?
2 ukręciły sie
trzeciej juz nie dotykałem bo jakby i ta sie ukreciła to były problem bo nie miałbym jak jej przykrecić
a jestem poza granicami polski i nie mam mozliwosci wyciagniecia silnika i przegwintowania tych urwanych srub aby wkręcic nowe
dlatego na jakis czas myslałem aby przykleić ta pompę jakim dobrym klejem do metalu
co o tym myslisz?
- 1 wrz 15, 19:23
- Forum: LPG
- Wątek: PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 8481
PROBLEM Z POMPĄ VACUM N42B20
witam kolegów
mam taki problem gdyż ucieka mi olej z pompy podciścienia vacum
zakupiłem oryginalne oringi i wziąłem sie za demontaż tej pompy i ukręciły mi się 2 śruby któremi jest przykrecona owa pompa do głowicy
trzeciej sruby nie ruszałem już gdyż bałem sie że ta też mi się ukreci
mam pytanie czy jak uda mi się odkecic 3 srubę to po załozeniu nowego oringu i uszczelnieniu dodatkowo silikonem do wysokich temperatur bedzię sie to trzymało ?
czy może użyć jakiegoś kleju aby tą pompe przykleić
nie mam mozliwosci wyciągnięcia silnika gdyz jestem poza granicami
co doradzanie koledzy
mam taki problem gdyż ucieka mi olej z pompy podciścienia vacum
zakupiłem oryginalne oringi i wziąłem sie za demontaż tej pompy i ukręciły mi się 2 śruby któremi jest przykrecona owa pompa do głowicy
trzeciej sruby nie ruszałem już gdyż bałem sie że ta też mi się ukreci
mam pytanie czy jak uda mi się odkecic 3 srubę to po załozeniu nowego oringu i uszczelnieniu dodatkowo silikonem do wysokich temperatur bedzię sie to trzymało ?
czy może użyć jakiegoś kleju aby tą pompe przykleić
nie mam mozliwosci wyciągnięcia silnika gdyz jestem poza granicami
co doradzanie koledzy