Znaleziono 64 wyniki
- 8 lut 19, 11:02
- Forum: Nadwozie
- Wątek: Regulacja wysokości zderzaka przedniego M-Pakiet
- Odpowiedzi: 1
- Odsłony: 2744
Regulacja wysokości zderzaka przedniego M-Pakiet
Podbijam temat
- 1 kwie 16, 10:44
- Forum: Układ chłodzenia i ogrzewania
- Wątek: nowe wisko,,bez zmian.
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 2187
Re: nowe wisko,,bez zmian.
Uprzedzając: Tak w moim aucie powinno być wisko.
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_2179-wentylsprzeglo-wentyl-ukl-chlodn/vJX71229#part02
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_2179-wentylsprzeglo-wentyl-ukl-chlodn/vJX71229#part02
- 1 kwie 16, 10:38
- Forum: Układ chłodzenia i ogrzewania
- Wątek: nowe wisko,,bez zmian.
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 2187
Re: nowe wisko,,bez zmian.
BMW 320ci automat M54 2.2
Cześć.
Mam takie pytanie. Wymieniłem wiskozę na nową. Febi, kupiona w auto partner. Przechowywana prawidłowo - pudełko jest tak zrobione że wisko odchyla się od pionu może 30st. Po zakupie o 8mej rano, odpakowałem, ustawiłem ją całkiem w pionie, zawiozłem do mechanika, uczuliłem na pionowość a on też zostawił ją w pionie i dopiero ok.12tej zamontował a odpalił auto dopiero jak przyjechałem - 14:30. Sprawdziliśmy płyn itp.
Wcześniej auto się nie grzało (żona nie zauważyła aby wskazówka wędrowała a ją uczuliłem na to), generalnie jeździ bez korków, ale co tydzień pół litra płynu wcinało. raz wracało w korku to po weekendowym postoju litr płynu trzeba było dolać. Plama pod autem. Diagnoza - wisko.
Po wymienia wisko: Auto odpala jak V8. Po kilkuset metrach milknie i wisko jest cicho. Auto stało na dworzu od 15tej do 6tej rano i też na początku wisko słychać.
Jedna ciekawostka:
Po nocy w garażu, rano po odpalenia, ,dziwne, chyba zwykle lezała poza niebieskim.
Po rozgrzaniu normalnie "pion" jak w BMW. Czyli pion ale widać kreskę połowy. Termostat? Czujnik temeperatury (który)? Czyszczenie chłodnicy?
Cześć.
Mam takie pytanie. Wymieniłem wiskozę na nową. Febi, kupiona w auto partner. Przechowywana prawidłowo - pudełko jest tak zrobione że wisko odchyla się od pionu może 30st. Po zakupie o 8mej rano, odpakowałem, ustawiłem ją całkiem w pionie, zawiozłem do mechanika, uczuliłem na pionowość a on też zostawił ją w pionie i dopiero ok.12tej zamontował a odpalił auto dopiero jak przyjechałem - 14:30. Sprawdziliśmy płyn itp.
Wcześniej auto się nie grzało (żona nie zauważyła aby wskazówka wędrowała a ją uczuliłem na to), generalnie jeździ bez korków, ale co tydzień pół litra płynu wcinało. raz wracało w korku to po weekendowym postoju litr płynu trzeba było dolać. Plama pod autem. Diagnoza - wisko.
Po wymienia wisko: Auto odpala jak V8. Po kilkuset metrach milknie i wisko jest cicho. Auto stało na dworzu od 15tej do 6tej rano i też na początku wisko słychać.
Jedna ciekawostka:
Po nocy w garażu, rano po odpalenia, ,dziwne, chyba zwykle lezała poza niebieskim.
Po rozgrzaniu normalnie "pion" jak w BMW. Czyli pion ale widać kreskę połowy. Termostat? Czujnik temeperatury (który)? Czyszczenie chłodnicy?
- 27 mar 13, 13:13
- Forum: LPG
- Wątek: 323ci - M52TUU - Instalacja LPG - Fotorelacja :)
- Odpowiedzi: 27
- Odsłony: 6057
Re: 323ci - M52TUU - Instalacja LPG - Fotorelacja :)
Ja zostawiam auto na dwa dni i proszę żeby Jacek pojechał nim do domu, sprawdził jak rano auto się zachowuje. i poustawiał. Jak nie pojedzie, to rano robi jazdę testową z warsztatu. Po 1000km jadę na drugą regulację, mówię o spostrzeżeniach co do czasu porannego przełączenia, laptopo w auto i przejażdżka. Generalnie już po pierwszym ustawieniu praktycznie wszystko jest OK. I ten system się sprawdza od tylu lat
- 27 mar 13, 8:12
- Forum: LPG
- Wątek: 323ci - M52TUU - Instalacja LPG - Fotorelacja :)
- Odpowiedzi: 27
- Odsłony: 6057
Re: 323ci - M52TUU - Instalacja LPG - Fotorelacja :)
Dokładnie kosmetyka. Instalacja montowana w grudniu 2010 i ze sterownikiem nic się nie działo. Natomiast Jacek Karasiński od razu nie chciał montowaś Scorpiona GT. Ja się upierałem i uparłem. On od razu mówił że to dobre reduktory ale awaryjne i że oni przestali montować. Jak zwykle miał rację. Pierwszy raz się popsuł chyba po pół roku - wymiana gwarancyjna na nowy, drugi raz w lutym tego roku. Generalnie nie ufam już doradcom forumowym w kwestii komponentów tylko ufam człowiekowi u któego montuję LPG od 1999r. czyli już 14 lat.
- 15 cze 11, 10:39
- Forum: Sprawy techniczne i organizacyjne
- Wątek: Czego potrzeba na forum - uwagi!
- Odpowiedzi: 901
- Odsłony: 143008
Re: Czego potrzeba na forum - uwagi!
Taka sytuacja prawie nigdy nie ma miejsca.
- 15 cze 11, 8:21
- Forum: Sprawy techniczne i organizacyjne
- Wątek: Czego potrzeba na forum - uwagi!
- Odpowiedzi: 901
- Odsłony: 143008
Re: Czego potrzeba na forum - uwagi!
Taka sytuacja jest normalna, mnie nie dziwi.
- 7 maja 11, 8:48
- Forum: Ogólne
- Wątek: Co Was denerwuje w E46?
- Odpowiedzi: 523
- Odsłony: 102167
- 26 kwie 11, 13:11
- Forum: Zrób to sam
- Wątek: [e46] Mata zajętości fotela pasażera
- Odpowiedzi: 38
- Odsłony: 33473
Re: [e46] Mata zajętości fotela pasażera
Da się. ostatnio znalazłem w necie na jakimś polskim forum. Pogrzeb w google.
- 26 kwie 11, 11:04
- Forum: Nadwozie
- Wątek: Skrzynia Biegów Manualna Problem!!!
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 5038
Re: Skrzynia Biegów Manualna Problem!!!
To typowa niesprawność E46, wycierająca się tulejka biegu wstecznego i piątego.
Musisz kupić w ASO dwa zestawy naprawcze:
23 11 7 542 726 cena ok.14zł x2szt.
Numeru tego nie znajdziesz na bmwfans anie na realoem, musisz go podać samemu, bo to tzw. "Zestaw naprawczy" a nie część z katalogu.
Do tego warto dokupić trzpień i sprężynkę do obu biegów, bo zwykle są już ze śladami zużycia, przez wadliwą tulejkę:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/LHD/N/2001/browse/manual_transmission/s5d_z_inner_gear_shifting_parts/
numer 11, 12 oraz 13,14.
Warto zrobić od razu oba biegi bo trzeba do tego zrzucić skrzynię.
Sporo info tutaj:
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=114951
Pozdr.
Radek
P.S. Na pewno dotyczy to skrzyń z silnikami R6, benzynowymi. Nie wiem jak z dieslami, ale pewnie to ta sama skrzynia.
Musisz kupić w ASO dwa zestawy naprawcze:
23 11 7 542 726 cena ok.14zł x2szt.
Numeru tego nie znajdziesz na bmwfans anie na realoem, musisz go podać samemu, bo to tzw. "Zestaw naprawczy" a nie część z katalogu.
Do tego warto dokupić trzpień i sprężynkę do obu biegów, bo zwykle są już ze śladami zużycia, przez wadliwą tulejkę:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/LHD/N/2001/browse/manual_transmission/s5d_z_inner_gear_shifting_parts/
numer 11, 12 oraz 13,14.
Warto zrobić od razu oba biegi bo trzeba do tego zrzucić skrzynię.
Sporo info tutaj:
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=114951
Pozdr.
Radek
P.S. Na pewno dotyczy to skrzyń z silnikami R6, benzynowymi. Nie wiem jak z dieslami, ale pewnie to ta sama skrzynia.