Znaleziono 3 wyniki
- 27 lis 21, 14:11
- Forum: Warsztaty - mechanika
- Wątek: Naprawa pompy wtryskowej i sterownika
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 4202
Re: Naprawa pompy wtryskowej i sterownika
Dziękuję, a czy mógłbyś powiedzieć jak się przeprowadza tą procedurę i gdzie w ista, z góry dziękuję za odpowiedź.pozdrawiam
- 24 lis 21, 23:08
- Forum: Warsztaty - mechanika
- Wątek: Naprawa pompy wtryskowej i sterownika
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 4202
Re: Naprawa pompy wtryskowej i sterownika
Witam wszystkich ,jestem tutaj nowy ,jednak forum i mnóstwo tematów jest mi znanych ,bliskich i przeczytanych tysiąca razy.
Przede wszystkim dziękuję Wam, poniewaz niejednokrotnie ,dzieki informacjom znalezionym na tym forum ,udalo mi sie rozwiazac wiele problemow ,oraz liznac nieco wiedzy o tych autkach.
Do rzeczy.
Auto
bmw e46
320d
136KM
2001 rok
Auto po wymianie pompy Wtryskowej, 100 procent sprawnej ,kolega wpadl w poslizg 14.11.2021r - pompa wyjęta z Jego autka.zalozona do mojego bmw , ponieważ moja klekla jakiś czas temu.
Ustawiona ,zamontowana ,kat wtrysku wg.INPA pokrywał się z dokładnością do 0.1 stopnia ( udało mi się naprawdę, prawie idealnie :cool2: ) .Autko po wymianie pracowalo idealnie , stało na podjeździe oddalone i było sprzatane przed jazdą ,stało tak około 45 minut ,wszystko idealnie ,cichutko ,żadnych wycieków.
Po tych 45 minutach ja ,ogarnięty, szczęśliwy wsiadam ,wyjeżdżam za bramę, skręcam w lewo podjeżdżam do skrzyżowania i nagle zgasl.
Auta nie da się odpalić Inpa pokazuje dwa błędy
45 Electical immobilisation system (EWS)
Error frequency 50
Not EWS signal avalibe
Error curently not avalibe
Errorcode 2D 04 32 7B 00 12 2D 7A 00 12 2D
66 Control minut dwa EPROM nad configuration
Error frequency 52
Adjustment checksume
Error curently avalaibe
Errorcode 42 50 34 00 2F 12 2D 00 30 12 2D
Nie rozumiem ,czy jest to brak pomiędzy ecu - immo - sterownik pompy wtryskowej
Czy wyspała się elektronika pompy
Jestem w trakcie instalowania programu ISTA + , czy program ten będzie pomocny
Dzięki za zainteresowanie tematem i proszę o pomoc i burze mózgów
Przede wszystkim dziękuję Wam, poniewaz niejednokrotnie ,dzieki informacjom znalezionym na tym forum ,udalo mi sie rozwiazac wiele problemow ,oraz liznac nieco wiedzy o tych autkach.
Do rzeczy.
Auto
bmw e46
320d
136KM
2001 rok
Auto po wymianie pompy Wtryskowej, 100 procent sprawnej ,kolega wpadl w poslizg 14.11.2021r - pompa wyjęta z Jego autka.zalozona do mojego bmw , ponieważ moja klekla jakiś czas temu.
Ustawiona ,zamontowana ,kat wtrysku wg.INPA pokrywał się z dokładnością do 0.1 stopnia ( udało mi się naprawdę, prawie idealnie :cool2: ) .Autko po wymianie pracowalo idealnie , stało na podjeździe oddalone i było sprzatane przed jazdą ,stało tak około 45 minut ,wszystko idealnie ,cichutko ,żadnych wycieków.
Po tych 45 minutach ja ,ogarnięty, szczęśliwy wsiadam ,wyjeżdżam za bramę, skręcam w lewo podjeżdżam do skrzyżowania i nagle zgasl.
Auta nie da się odpalić Inpa pokazuje dwa błędy
45 Electical immobilisation system (EWS)
Error frequency 50
Not EWS signal avalibe
Error curently not avalibe
Errorcode 2D 04 32 7B 00 12 2D 7A 00 12 2D
66 Control minut dwa EPROM nad configuration
Error frequency 52
Adjustment checksume
Error curently avalaibe
Errorcode 42 50 34 00 2F 12 2D 00 30 12 2D
Nie rozumiem ,czy jest to brak pomiędzy ecu - immo - sterownik pompy wtryskowej
Czy wyspała się elektronika pompy
Jestem w trakcie instalowania programu ISTA + , czy program ten będzie pomocny
Dzięki za zainteresowanie tematem i proszę o pomoc i burze mózgów
- 24 lis 21, 23:06
- Forum: Pomocna dłoń
- Wątek: Diagnoza komputerowa - szukam/oferuję
- Odpowiedzi: 319
- Odsłony: 592013
Re: Diagnoza komputerowa - szukam/oferuję
Jest ktoś z trójmiasta?