Znaleziono 2 wyniki

autor: prechu
31 mar 10, 23:06
Forum: Benzyna
Wątek: [ 318i 1998 r. ] Falujące obroty na luzie 500-1000 obr.?
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 25802

Re: [ 318i 1998 r. ] Falujące obroty na luzie 500-1000 obr.?

Mam podobny problem co kolega Dorian134. Posiadam 318i, 2000 rok, LPG BRC.

Różnica polega na tym że jak jeżdżę na benzynie cały czas to silnik pracuje ok, a jak pojeżdżę na gazie, to na ciepłym silniku po odpaleniu na benzynie obroty falują miedzy 500 a 1000 obr/min i wibruje, trzęsie budą po czym przełącza się na gaz i pracuje normalnie. Na zimnym silniku odpala na benzynie i pracuje ok, przełącza się na gaz i też jest ok, ale gdy ręcznie przełączę na benzynę zaczyna się falowanie, przejadę 200m i już nie faluje. Do tego często lubi oświecić się CHECK ENGINE. Na dniach planuje podpiąć się pod kompa to będę coś więcej wiedzieć. Podejrzewam że instalacja gazowa mu coś miesza w obliczeniach.

Greg mógłbyś napisać coś więcej o tym rozjeżdżaniu się parametrów autoadaptacji ? Bo rozumiem przez to ze może być nieprawidłowo podpięta instalacja gazowa, która powoduje jakieś błędy...
--------------------------------------------------------------
P.S Odnośnie błędu kolegi 141 P1477 EVAP - to co mi sie udało wywnioskować, chociaz sie na tym nieznam

EVAP - chodzi o układ odpowietrzenia baku/ układ kontroli parowania (system redukujący parowanie paliwa w układzie zasilania)
kontaktron - http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontaktron
LDP Leak Detection Pump - pompa służąca do wykrywania nieszczelności zbiornika paliwa

Moja próba tłumaczenia (niekoniecznie poprawna)
141 P1477 EVAP: Kontaktron nie zamknięty, nie otwiera lub nie zamyka
Wejście cyfrowe on / off
(0-12V)
W określinym czasie sygnał z kontaktronu LDP
musi się zmienić z wysokiego na niski lub z niskiego
na wysoki lub sygnał z kontaktronu LPD jest niski na dłużej (niż przewiduje ustawa)

A tu podobna historia czyli EVAP + problem z obrotami - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=67&t=110593
Może coś tym pomogę.. Pozdro
autor: prechu
23 lut 10, 0:23
Forum: Elektryka
Wątek: [ E46 318i ] Problem z lampą stopu
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3640

[ E46 318i ] Problem z lampą stopu

Witam, posiadam E46 318i, zauważyłem że nie świeci mi dodatkowa lampa stopu ta diodowa za szybą, przy podłączeniu na krótko świeci, a po wciśnięciu hamulca nie działa. Sprawdziłem z ciekawości woltomierzem na przewodach on niej i jest dość dziwna sprawa, cały czas jest jakieś niewielkie napięcie kilkuset mA, po wciśnięciu stopu napięcie spada do zera. Dodam tylko że kupiłem te auto ze zmienionymi tylnymi światłami na diodowe, stop w nich działa na zasadzie że jest ileś tam diód które robią za światła tylne, a po wciśnięciu hamulca świecą mocniej, moze te lampy robią ten problem... niewiem

Nie jest to jakiś wielki problem ale nie lubię jak coś w aucie nie działa, nie wiem też zabardzo jak sie za to zabrać, nie chciałbym pół auta rozkopać niepotrzebnie. Ma ktoś jakis pomysl ??

Wyszukiwanie zaawansowane