Znaleziono 251 wyników
- 22 lip 22, 18:04
- Forum: Sprawy techniczne i organizacyjne
- Wątek: Mapa z forumowiczami E46FORUM.PL
- Odpowiedzi: 69
- Odsłony: 447975
Mapa z forumowiczami E46FORUM.PL
Tak ja, ale nie wiem czy ktoś tam w ogóle zaglada
- 21 cze 22, 8:35
- Forum: Układ hamulcowy
- Wątek: Mocowanie przewodów hamulcowych tył
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 4511
Mocowanie przewodów hamulcowych tył
Hehe. Znalazłem sposób właśnie taki jak napisałeś i spokojnie zrobiłem kielich na stalowych. Dzięki za odpowiedź.
- 20 cze 22, 19:31
- Forum: Układ hamulcowy
- Wątek: Mocowanie przewodów hamulcowych tył
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 4511
Mocowanie przewodów hamulcowych tył
A mam pytanie dodatkowe. Zakuwał ktoś ręcznie (zakuwarka do przewodów) oryginalne rurki stalowe? Macie sposoby na stalowe rurki?
Mam zakuwarke do przewodów hamulcowych, ale nie jestem w stanie na tyle silnie skręcić przewody, by się nie przesuwały, co uniemożliwa zrobienie kielicha.
Rozgrzanie palnikiem pomoże?
Mam zakuwarke do przewodów hamulcowych, ale nie jestem w stanie na tyle silnie skręcić przewody, by się nie przesuwały, co uniemożliwa zrobienie kielicha.
Rozgrzanie palnikiem pomoże?
- 20 cze 22, 13:26
- Forum: Układ hamulcowy
- Wątek: Mocowanie przewodów hamulcowych tył
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 4511
Mocowanie przewodów hamulcowych tył
Zrobiłem tak jak trzeba czyli nad bakiem
- 19 cze 22, 0:35
- Forum: Układ hamulcowy
- Wątek: Mocowanie przewodów hamulcowych tył
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 4511
Mocowanie przewodów hamulcowych tył
Witam
Mam pytanie czysto teoretyczne
Jak wiadomo tylne przewody hamulcowe idą nad bakiem i wałem. Czy jest możliwość legalnego montażu nowych miedzianych pod bakiem i puszczenie ich tak by były od dołu?
Wymiana ich nad bakiem bez demontażu i montaż nad bakiem jest "trochę" problematyczny jeśli chcemy zamontować je na oryginalne uchwyty. Czy na przeglądzie może diagnosta się przyczepić o to, że idą pod bakiem? W sumie po całej długości auta i tak idą "od dołu".
Pozdrawiam
Mam pytanie czysto teoretyczne
Jak wiadomo tylne przewody hamulcowe idą nad bakiem i wałem. Czy jest możliwość legalnego montażu nowych miedzianych pod bakiem i puszczenie ich tak by były od dołu?
Wymiana ich nad bakiem bez demontażu i montaż nad bakiem jest "trochę" problematyczny jeśli chcemy zamontować je na oryginalne uchwyty. Czy na przeglądzie może diagnosta się przyczepić o to, że idą pod bakiem? W sumie po całej długości auta i tak idą "od dołu".
Pozdrawiam
- 15 cze 22, 12:48
- Forum: Elektryka
- Wątek: [320D] Brak ładowania
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 2965
[320D] Brak ładowania
Jakie powinno być napięcie na wzbudzeniu na obu przewodach?
- 14 cze 22, 21:55
- Forum: Elektryka
- Wątek: [320D] Brak ładowania
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 2965
[320D] Brak ładowania
Alternator wymieniony został na sprawny używany z auta dawcy i nadal to samo.
- 11 cze 22, 21:36
- Forum: Elektryka
- Wątek: [320D] Brak ładowania
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 2965
[320D] Brak ładowania
Witam
Pojazd: E46 320d 2000r 136km silnik M47
Nagle podczas jazdy wystąpił problem z ładowaniem (pali się kontrolka akumulatora)
Po sprawdzeniu napięcia podczas pracy silnika jest 12.6 i bardzo powoli spada, akumulator jest w miarę nowy, więc sporo może tak działać i nawet jechać, ale nie ma ładowania i w końcu padnie i zgaśnie
Sprawdziłem wszelkie masy, plusy, klemy, wszystko cacy. Stawiałem na problem z altkiem, wymieniłem na używany sprawny, i dalej to samo, brak ładowania.
Gdy podpinam miernik na zgaszonym to mam 12.6, zapłon i kontrol świeci jak zwykle.
Zapalam auto, kontrola gaśnie i napiecie lekko spada i pozostaje w granicach 12.5-12.6.
Po około 5s pracy silnika kontrola się zapala.
Szperałem na ten temat troche i do altka idą jeszcze 2 niebieskie kabelki, wzbudzenie. Sprawdziłem tą wtyczkę co wchodzi do alternatora i na jednym jest 12.6V, a na drugim 10.5V. Znalazłem je w skrzynce w komorze silnika na wtyczce i sprawdziłem czy nie maja przebicia gdzies i jest ok, są całe na całej długości aż do altka. To normalne napięcia na tym kablu na włączonym zapłonie ze zgaszonym silnikiem? Nie powinno być na tych kabelkach 12V i 0V, czyli + i - by wzbudzić alternator?
Sprawdziłem też miernikiem bezpośrednio prąd prosto z czerwonego kabla alternatora, minus na karoserie i pokazuje tylko 12.6V, nie generuje nic więcej.
Na wszystkich grubych czerwonych (plus) kabli jest 12.6V.
Bezpieczniki sprawdzone i wszystkie są ok.
Gdzie jest problem?
Alternator zawsze powinien generować 13-14V podczas pracy? Jest coś co nim steruje?
Jeśli odłączę wzbudzenie to dalej będzie generował?
Proszę o porady.
Pozdrawiam
Pojazd: E46 320d 2000r 136km silnik M47
Nagle podczas jazdy wystąpił problem z ładowaniem (pali się kontrolka akumulatora)
Po sprawdzeniu napięcia podczas pracy silnika jest 12.6 i bardzo powoli spada, akumulator jest w miarę nowy, więc sporo może tak działać i nawet jechać, ale nie ma ładowania i w końcu padnie i zgaśnie
Sprawdziłem wszelkie masy, plusy, klemy, wszystko cacy. Stawiałem na problem z altkiem, wymieniłem na używany sprawny, i dalej to samo, brak ładowania.
Gdy podpinam miernik na zgaszonym to mam 12.6, zapłon i kontrol świeci jak zwykle.
Zapalam auto, kontrola gaśnie i napiecie lekko spada i pozostaje w granicach 12.5-12.6.
Po około 5s pracy silnika kontrola się zapala.
Szperałem na ten temat troche i do altka idą jeszcze 2 niebieskie kabelki, wzbudzenie. Sprawdziłem tą wtyczkę co wchodzi do alternatora i na jednym jest 12.6V, a na drugim 10.5V. Znalazłem je w skrzynce w komorze silnika na wtyczce i sprawdziłem czy nie maja przebicia gdzies i jest ok, są całe na całej długości aż do altka. To normalne napięcia na tym kablu na włączonym zapłonie ze zgaszonym silnikiem? Nie powinno być na tych kabelkach 12V i 0V, czyli + i - by wzbudzić alternator?
Sprawdziłem też miernikiem bezpośrednio prąd prosto z czerwonego kabla alternatora, minus na karoserie i pokazuje tylko 12.6V, nie generuje nic więcej.
Na wszystkich grubych czerwonych (plus) kabli jest 12.6V.
Bezpieczniki sprawdzone i wszystkie są ok.
Gdzie jest problem?
Alternator zawsze powinien generować 13-14V podczas pracy? Jest coś co nim steruje?
Jeśli odłączę wzbudzenie to dalej będzie generował?
Proszę o porady.
Pozdrawiam
- 6 lut 22, 11:27
- Forum: Elektronika
- Wątek: [318i] Wymiana radia Navi na Androida
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 2299
Re: [318i] Wymiana radia Navi na Androida
Kupił ktoś już radio które może polecić?
- 6 lut 22, 9:27
- Forum: Elektronika
- Wątek: [318i] Wymiana radia Navi na Androida
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 2299
[318i] Wymiana radia Navi na Androida
Witajcie
Zastanawiam się nad wymiana oryginalnego radia 2din (ten duży z navi). Wersja bodajze mk4 z BMW 318i z 2003 roku polift. W bagażniku jest zmieniarka na 6cd + navi.
Patrzyłem na allegro np: https://allegro.pl/listing?string=radio%20android%20bmw%20e46 i szukam powyżej 1500zł i pytanie do Was co najlepiej kupić na androida co działa porównywalnie szybko jak telefon, a nie non stop zacina się. Możecie coś polecić co sami macie w aucie?
Mój aktualny zestaw wtedy bym sprzedał kompletny razem z kablami, które idą pod siedzeniami, by ktoś mógł sobie to zamontować jeśli kupi w całości. Czy taki zestaw, czyli ekran, navi, zmieniarka i okablowanie jest w ogóle na chodzie? Sprzeda się czy tylko na elementy?
Jak wtedy po wymianie wygląda kwestia resetowania spalania chwilowego (1 i 2) lub ustawienie daty/godziny? Czy takie radia do e46 na androidzie są kompatybilne z kablami i są tam takie opcje? Mam też sterowanie z kierownicy.
Pozdrawiam
Zastanawiam się nad wymiana oryginalnego radia 2din (ten duży z navi). Wersja bodajze mk4 z BMW 318i z 2003 roku polift. W bagażniku jest zmieniarka na 6cd + navi.
Patrzyłem na allegro np: https://allegro.pl/listing?string=radio%20android%20bmw%20e46 i szukam powyżej 1500zł i pytanie do Was co najlepiej kupić na androida co działa porównywalnie szybko jak telefon, a nie non stop zacina się. Możecie coś polecić co sami macie w aucie?
Mój aktualny zestaw wtedy bym sprzedał kompletny razem z kablami, które idą pod siedzeniami, by ktoś mógł sobie to zamontować jeśli kupi w całości. Czy taki zestaw, czyli ekran, navi, zmieniarka i okablowanie jest w ogóle na chodzie? Sprzeda się czy tylko na elementy?
Jak wtedy po wymianie wygląda kwestia resetowania spalania chwilowego (1 i 2) lub ustawienie daty/godziny? Czy takie radia do e46 na androidzie są kompatybilne z kablami i są tam takie opcje? Mam też sterowanie z kierownicy.
Pozdrawiam