Właśnie lewego powietrza albo na 100% nie ma albo jest gdzieś jakieś miejsce, którego nie da rady zlokalizowac a uwierz mi ze chyba wszystko przejrzalemyeti pisze: ↑20 sie 19, 12:16 na PB jak wyglądają korekty ? bo widzę ze ida na +15 na obu bankach a to sporo, zajął bym się tym.
Jak dla mnie to
- lewe powietrze, dlatego dolanie gazu doprowadziło do poprawnego odczytu AFR (odpowiednia lambda i zgasł check engine)
- problem z układem zapłonowym, nie spala mieszanki jak powinien i dolewa paliwa żeby mu na sondach wyszło ok
- same sondy odczytują nie prawidłowo
- przestawiony rozrząd
nie koniecznie ma to związek z LPG LPG działa jak piggyback tylko ze wyjściem są wtryski lpg a nie PB.maniek21112 pisze: ↑18 sie 19, 7:07 Skoro po ustawieniu prawidłowej mieszanki korekty są ok to jak widzisz przyczyną jest lpg, może nieodpowiednie wtryskiwacze, może coś innego, to już gazownik musi ocenić.
Świece zmieniałem rok temu i w tym czasie zrobiłem około 15 tys km więc to tez niby może być to ale na razie to wykluczam ale jak cos to je zmienie znowu
Sondy działają w inpie ale czy odczytują prawidłowo? Tego nie wiem, wiem tylko, że działają.
Jak kupilem samochodu czek sie nie swiecil mimo tego, że były stare świece, zrypana przepływka i ogólnie dziurawa odma, jak to wszystko porobilem to sie zapalil ale z tym rozrządem to mnie nie strasz, mógłby się tak o przestawić?