Znaleziono 22 wyniki

autor: lisciu001
11 lis 23, 15:02
Forum: Diesel
Wątek: M57N Ciężko odpala, błędy INPA
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 914

M57N Ciężko odpala, błędy INPA

Racja, ale to nie jest błąd typu „czujnik jest uszkodzony”
Tutaj coś z sygnałem jest nie tak, gdyby czujnik był uszkodzony samochód raczej by nie odpalił bądź gasł.
Jak możecie spojrzeć na ten błąd od czujnika, w parametrach jest napięcie akumulatora, które spada poniżej 10V, czy to jest normalne ? Akumulator ma dwa lata i nie daje rady?

Mój trop jest taki ze czujnik nie dostaje odpowiedniego napięcia :unknown:

Ps. Teraz zauważyłem ze w błędzie 4753 napięcie akumulatora wynosi około 9V :P
autor: lisciu001
7 lis 23, 0:29
Forum: Diesel
Wątek: M57N Ciężko odpala, błędy INPA
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 914

M57N Ciężko odpala, błędy INPA

Witam, od pewnego czasu auto zaczęło ciężko palić, niezależnie od pogody, tak jakby rozrusznik nie miał siły . Podejrzenie padło na akumulator, został podładowany i sprawdzony, wszystko jest ok. Jak odpali, wszystko jest w porządku, wydaje mi sie że jak jest ciepły to lepiej pali.

Błędy z INPA:
4753 4753 Steuergeraet intern 12
Error counter: 1
Logistic counter: 19
Mileage 379500 km
mittlere Motordrehzahl 55.16 rpm
Kühlmitteltemperatur 25.03 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 86.65 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 31.11 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 686.87 mg/Hub
Ladedruckwert 994.46 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 9123.87 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Atmosphärendruck 984.61 hPa
interner Fehler (System overload)
Testbedingungen erfuellt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
4293 4293 Steuergeraet intern 16
Error counter: 1
Logistic counter: 20
Mileage 0 km
mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm
Kühlmitteltemperatur -50.27 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 0.00 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
LowAdresse recovery location 12.00 -
LowAdresse recovery location 200.00 -
Batteriespannung 0.00 mV
HighAdresse recovery location 134.00 -
Herkunft des letzten Reset ( >0 = Recovery ) 0.00 -
Recovery aufgetreten
Testbedingungen erfuellt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
3E91 3E91 Kurbelwellengeber
Error counter: 1
Logistic counter: 36
Mileage 380270 km
mittlere Motordrehzahl 110.33 rpm
Kühlmitteltemperatur 37.07 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 456.87 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 30.33 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 478.92 mg/Hub
Ladedruckwert 974.76 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 9612.65 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Meta-Status der KW- und NW-Ereignisverwaltung 16.00 -
falsches Signal
Testbedingungen erfuellt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
W necie mało informacji na temat tych błędów, pomóżcie :(
autor: lisciu001
17 gru 22, 11:34
Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
Wątek: Podłaczenie radia Android
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5476

Podłaczenie radia Android

A więc tak, radio podłączone "na krótko"
https://youtube.com/shorts/_3hpcCkv9HE

Wszystko działa jak należy :Yahoo!:

Tylko jest problem odnośnie przedłużacza.
Dostałem w zestawie kable z takimi wtyczkami:
Obrazek
Obrazek

Wtyczki nie pasują do radia ani do wtyczki tunera, co w takiej sytuacji zrobić?
Kupić nowy przewód czy spróbować kupić same wtyczki i przerobić to ?
autor: lisciu001
15 gru 22, 21:03
Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
Wątek: Podłaczenie radia Android
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5476

Podłaczenie radia Android

Wracamy do tematu podłączenia.
Doszedłem do tego tunera i wygląda to tak:

Obrazek
Obrazek

Jakieś pomysły? Ja mam wpiąć się do tej wtyczki ?
autor: lisciu001
26 paź 22, 22:58
Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
Wątek: Podłaczenie radia Android
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5476

Podłaczenie radia Android

E46 touring 2004 rok
Szukałem po internetach i nic nie mogę znaleźć…
autor: lisciu001
26 paź 22, 18:27
Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
Wątek: Podłaczenie radia Android
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5476

Podłaczenie radia Android

No i problemów ciąg dalszy...

Tak jak mówisz, w bagażniku posiadam tuner, zmieniarke i wzmacniacz.
Lecz nie ma miejsca aby wpiąć się przewodem który posiadam, z tunera do przodu idą dwa przewody czerwony i niebieski.
Zrobiłem zdjęcia wszystkich wtyczek, które znajdują się z tyłu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

tuner:
Obrazek

zmieniarka
Obrazek

wzmacniacz
Obrazek

Miał ktoś taki problem jak ja ? Radio warte 2k a nie można go podlączyć xd
W mojej starej E46 320d normalnie podłączałem sie pod ISO z przodu i wszystko grało jak marzenie a tutaj cyrk :P
autor: lisciu001
25 paź 22, 20:13
Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
Wątek: Podłaczenie radia Android
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5476

Podłaczenie radia Android

Witam, obecnie posiadam oryginalne radio 2din + wzmacniacz i zmieniarka w bagażniku.
Zakupiłem nowe radio Android Isudar PX6.
Jako, że w bagażniku znajduje się wzmacniacz otrzymałem takie przedłużacze:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Dodatkowo oryginalnie z radiem przychodzą takie wtyczki i tylko one pasują do nowego radia.
Obrazek

Pomoże ktoś jak to zamontować? Do czego mam się podłączyć.
autor: lisciu001
17 lis 21, 19:16
Forum: Diesel
Wątek: M57N Zaślepka EGR
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3559

Re: M57N Zaślepka EGR

Właśnie chodzi mi o to czy pojawi się ten magiczny check. Nie mam pojęcia jak odróżnić wersję euro3 od euro4. Jak ktoś może pomóc ustalić jaka to jest wersja to będę wdzięczny :wink:
I nasuwa się kolejne pytanie, usuwać ten EGR czy poczekać, bo będzie robiony program prawdopodobnie wiosną i przy tej okazji zostanie usunięty programowo.
autor: lisciu001
17 lis 21, 17:37
Forum: Diesel
Wątek: M57N Zaślepka EGR
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3559

M57N Zaślepka EGR

Witam wszystkich bardzo serdecznie
Mam taki dylemat, chcę z mojego auta pozbyć się felernego EGR. Zakupiłem Flansze, którą montuje się zamiast EGR, zaślepkę do kolektora oraz zaślepki do węży, które wchodzą do chłodniczki spalin (tę też chce wyrzucić). Tutaj moje pytanie, czy po wyrzuceniu całości pojawią się jakieś błędy, które mogą np ograniczyć moc auta, bądź w jakikolwiek sposób wpływać na pracę silnika.

Silnik to m57n, rok prod 2004, pierwsza rej 25.02.2004
autor: lisciu001
16 sty 21, 23:38
Forum: Diesel
Wątek: M47N Wyciek oleju, brak podciśnienia
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2406

Re: M47N Wyciek oleju, brak podciśnienia

tak jak mówiliście, pompa vacuu strzeliła, zapewne wcześniej musiała już przepuszczać lecz niestety nikt tam nie zaglądał pod maskę, efekt - pompa do śmieci poszła, przy okazji gorący olej poleciał na paski i również do śmieci poszły
tak na przyszłość, popatrzcie tam raz na jakiś czas, pompa tania nie jest :D

Wyszukiwanie zaawansowane