Znaleziono 22 wyniki
- 11 lis 23, 15:02
- Forum: Diesel
- Wątek: M57N Ciężko odpala, błędy INPA
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 914
M57N Ciężko odpala, błędy INPA
Racja, ale to nie jest błąd typu „czujnik jest uszkodzony”
Tutaj coś z sygnałem jest nie tak, gdyby czujnik był uszkodzony samochód raczej by nie odpalił bądź gasł.
Jak możecie spojrzeć na ten błąd od czujnika, w parametrach jest napięcie akumulatora, które spada poniżej 10V, czy to jest normalne ? Akumulator ma dwa lata i nie daje rady?
Mój trop jest taki ze czujnik nie dostaje odpowiedniego napięcia
Ps. Teraz zauważyłem ze w błędzie 4753 napięcie akumulatora wynosi około 9V
Tutaj coś z sygnałem jest nie tak, gdyby czujnik był uszkodzony samochód raczej by nie odpalił bądź gasł.
Jak możecie spojrzeć na ten błąd od czujnika, w parametrach jest napięcie akumulatora, które spada poniżej 10V, czy to jest normalne ? Akumulator ma dwa lata i nie daje rady?
Mój trop jest taki ze czujnik nie dostaje odpowiedniego napięcia
Ps. Teraz zauważyłem ze w błędzie 4753 napięcie akumulatora wynosi około 9V
- 7 lis 23, 0:29
- Forum: Diesel
- Wątek: M57N Ciężko odpala, błędy INPA
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 914
M57N Ciężko odpala, błędy INPA
Witam, od pewnego czasu auto zaczęło ciężko palić, niezależnie od pogody, tak jakby rozrusznik nie miał siły . Podejrzenie padło na akumulator, został podładowany i sprawdzony, wszystko jest ok. Jak odpali, wszystko jest w porządku, wydaje mi sie że jak jest ciepły to lepiej pali.
Błędy z INPA:
Błędy z INPA:
4753 4753 Steuergeraet intern 12
Error counter: 1
Logistic counter: 19
Mileage 379500 km
mittlere Motordrehzahl 55.16 rpm
Kühlmitteltemperatur 25.03 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 86.65 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 31.11 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 686.87 mg/Hub
Ladedruckwert 994.46 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 9123.87 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Atmosphärendruck 984.61 hPa
interner Fehler (System overload)
Testbedingungen erfuellt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
4293 4293 Steuergeraet intern 16
Error counter: 1
Logistic counter: 20
Mileage 0 km
mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm
Kühlmitteltemperatur -50.27 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 0.00 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
LowAdresse recovery location 12.00 -
LowAdresse recovery location 200.00 -
Batteriespannung 0.00 mV
HighAdresse recovery location 134.00 -
Herkunft des letzten Reset ( >0 = Recovery ) 0.00 -
Recovery aufgetreten
Testbedingungen erfuellt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
W necie mało informacji na temat tych błędów, pomóżcie3E91 3E91 Kurbelwellengeber
Error counter: 1
Logistic counter: 36
Mileage 380270 km
mittlere Motordrehzahl 110.33 rpm
Kühlmitteltemperatur 37.07 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 456.87 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 30.33 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 478.92 mg/Hub
Ladedruckwert 974.76 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 9612.65 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Meta-Status der KW- und NW-Ereignisverwaltung 16.00 -
falsches Signal
Testbedingungen erfuellt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
- 17 gru 22, 11:34
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: Podłaczenie radia Android
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 5476
Podłaczenie radia Android
A więc tak, radio podłączone "na krótko"
https://youtube.com/shorts/_3hpcCkv9HE
Wszystko działa jak należy
Tylko jest problem odnośnie przedłużacza.
Dostałem w zestawie kable z takimi wtyczkami:
Wtyczki nie pasują do radia ani do wtyczki tunera, co w takiej sytuacji zrobić?
Kupić nowy przewód czy spróbować kupić same wtyczki i przerobić to ?
https://youtube.com/shorts/_3hpcCkv9HE
Wszystko działa jak należy
Tylko jest problem odnośnie przedłużacza.
Dostałem w zestawie kable z takimi wtyczkami:
Wtyczki nie pasują do radia ani do wtyczki tunera, co w takiej sytuacji zrobić?
Kupić nowy przewód czy spróbować kupić same wtyczki i przerobić to ?
- 15 gru 22, 21:03
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: Podłaczenie radia Android
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 5476
Podłaczenie radia Android
Wracamy do tematu podłączenia.
Doszedłem do tego tunera i wygląda to tak:
Jakieś pomysły? Ja mam wpiąć się do tej wtyczki ?
Doszedłem do tego tunera i wygląda to tak:
Jakieś pomysły? Ja mam wpiąć się do tej wtyczki ?
- 26 paź 22, 22:58
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: Podłaczenie radia Android
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 5476
Podłaczenie radia Android
E46 touring 2004 rok
Szukałem po internetach i nic nie mogę znaleźć…
Szukałem po internetach i nic nie mogę znaleźć…
- 26 paź 22, 18:27
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: Podłaczenie radia Android
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 5476
Podłaczenie radia Android
No i problemów ciąg dalszy...
Tak jak mówisz, w bagażniku posiadam tuner, zmieniarke i wzmacniacz.
Lecz nie ma miejsca aby wpiąć się przewodem który posiadam, z tunera do przodu idą dwa przewody czerwony i niebieski.
Zrobiłem zdjęcia wszystkich wtyczek, które znajdują się z tyłu.
tuner:
zmieniarka
wzmacniacz
Miał ktoś taki problem jak ja ? Radio warte 2k a nie można go podlączyć xd
W mojej starej E46 320d normalnie podłączałem sie pod ISO z przodu i wszystko grało jak marzenie a tutaj cyrk
Tak jak mówisz, w bagażniku posiadam tuner, zmieniarke i wzmacniacz.
Lecz nie ma miejsca aby wpiąć się przewodem który posiadam, z tunera do przodu idą dwa przewody czerwony i niebieski.
Zrobiłem zdjęcia wszystkich wtyczek, które znajdują się z tyłu.
tuner:
zmieniarka
wzmacniacz
Miał ktoś taki problem jak ja ? Radio warte 2k a nie można go podlączyć xd
W mojej starej E46 320d normalnie podłączałem sie pod ISO z przodu i wszystko grało jak marzenie a tutaj cyrk
- 25 paź 22, 20:13
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: Podłaczenie radia Android
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 5476
Podłaczenie radia Android
Witam, obecnie posiadam oryginalne radio 2din + wzmacniacz i zmieniarka w bagażniku.
Zakupiłem nowe radio Android Isudar PX6.
Jako, że w bagażniku znajduje się wzmacniacz otrzymałem takie przedłużacze:
Dodatkowo oryginalnie z radiem przychodzą takie wtyczki i tylko one pasują do nowego radia.
Pomoże ktoś jak to zamontować? Do czego mam się podłączyć.
Zakupiłem nowe radio Android Isudar PX6.
Jako, że w bagażniku znajduje się wzmacniacz otrzymałem takie przedłużacze:
Dodatkowo oryginalnie z radiem przychodzą takie wtyczki i tylko one pasują do nowego radia.
Pomoże ktoś jak to zamontować? Do czego mam się podłączyć.
- 17 lis 21, 19:16
- Forum: Diesel
- Wątek: M57N Zaślepka EGR
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 3559
Re: M57N Zaślepka EGR
Właśnie chodzi mi o to czy pojawi się ten magiczny check. Nie mam pojęcia jak odróżnić wersję euro3 od euro4. Jak ktoś może pomóc ustalić jaka to jest wersja to będę wdzięczny
I nasuwa się kolejne pytanie, usuwać ten EGR czy poczekać, bo będzie robiony program prawdopodobnie wiosną i przy tej okazji zostanie usunięty programowo.
I nasuwa się kolejne pytanie, usuwać ten EGR czy poczekać, bo będzie robiony program prawdopodobnie wiosną i przy tej okazji zostanie usunięty programowo.
- 17 lis 21, 17:37
- Forum: Diesel
- Wątek: M57N Zaślepka EGR
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 3559
M57N Zaślepka EGR
Witam wszystkich bardzo serdecznie
Mam taki dylemat, chcę z mojego auta pozbyć się felernego EGR. Zakupiłem Flansze, którą montuje się zamiast EGR, zaślepkę do kolektora oraz zaślepki do węży, które wchodzą do chłodniczki spalin (tę też chce wyrzucić). Tutaj moje pytanie, czy po wyrzuceniu całości pojawią się jakieś błędy, które mogą np ograniczyć moc auta, bądź w jakikolwiek sposób wpływać na pracę silnika.
Silnik to m57n, rok prod 2004, pierwsza rej 25.02.2004
Mam taki dylemat, chcę z mojego auta pozbyć się felernego EGR. Zakupiłem Flansze, którą montuje się zamiast EGR, zaślepkę do kolektora oraz zaślepki do węży, które wchodzą do chłodniczki spalin (tę też chce wyrzucić). Tutaj moje pytanie, czy po wyrzuceniu całości pojawią się jakieś błędy, które mogą np ograniczyć moc auta, bądź w jakikolwiek sposób wpływać na pracę silnika.
Silnik to m57n, rok prod 2004, pierwsza rej 25.02.2004
- 16 sty 21, 23:38
- Forum: Diesel
- Wątek: M47N Wyciek oleju, brak podciśnienia
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 2406
Re: M47N Wyciek oleju, brak podciśnienia
tak jak mówiliście, pompa vacuu strzeliła, zapewne wcześniej musiała już przepuszczać lecz niestety nikt tam nie zaglądał pod maskę, efekt - pompa do śmieci poszła, przy okazji gorący olej poleciał na paski i również do śmieci poszły
tak na przyszłość, popatrzcie tam raz na jakiś czas, pompa tania nie jest
tak na przyszłość, popatrzcie tam raz na jakiś czas, pompa tania nie jest