Znaleziono 9 wyników
- 13 mar 21, 13:05
- Forum: Pomocna dłoń
- Wątek: Diagnoza komputerowa - szukam/oferuję
- Odpowiedzi: 319
- Odsłony: 582084
Re: Diagnoza komputerowa - szukam/oferuję
Witam.
Czy może ktoś z Koszalina posiada interfejs/inpę/ncs i jest w stanie za przysłowiowe piwo zakodować kierunkowskazy i sprawdzić błędy? Pozdrawiam.
Czy może ktoś z Koszalina posiada interfejs/inpę/ncs i jest w stanie za przysłowiowe piwo zakodować kierunkowskazy i sprawdzić błędy? Pozdrawiam.
- 11 maja 20, 0:33
- Forum: Ogólne
- Wątek: Instrukcja Obsługi
- Odpowiedzi: 26
- Odsłony: 15143
Re: Instrukcja Obsługi
Maniek oczywiście jeśli posiadasz to jak najbardziej poproszę na maila:
johnyjames666@gmail.com
johnyjames666@gmail.com
- 18 sie 19, 4:59
- Forum: Koła, czyli felgi i opony
- Wątek: Chce kupic felgi...doradzcie ktore beda pasowac?
- Odpowiedzi: 243
- Odsłony: 51096
Re: Chce kupic felgi...doradzcie ktore beda pasowac?
Panowie,
Rozważam zakup poniższych replik BBS'ów:
https://www.olx.pl/oferta/replika-bbs-18-5x120-5x112-8-5j-i-9-5j-CID5-IDB9qIj.html
Parametry felg:
przód 8.5j et40 opona 225/40
tył 9.5j et40 opona 225/40
Pacjent to przedliftowy sedan na sprężynach eibach sportline. Czy takie parametry podejdą bez żadnych problemów w kwestii montażu? Żadnego tarcia nie będzie?
Rozważam zakup poniższych replik BBS'ów:
https://www.olx.pl/oferta/replika-bbs-18-5x120-5x112-8-5j-i-9-5j-CID5-IDB9qIj.html
Parametry felg:
przód 8.5j et40 opona 225/40
tył 9.5j et40 opona 225/40
Pacjent to przedliftowy sedan na sprężynach eibach sportline. Czy takie parametry podejdą bez żadnych problemów w kwestii montażu? Żadnego tarcia nie będzie?
- 17 mar 19, 1:59
- Forum: Ogólne
- Wątek: Instrukcja Obsługi
- Odpowiedzi: 26
- Odsłony: 15143
Instrukcja Obsługi
Dwa razy wysyłałem zgłoszenie w kwestii darmowej instrukcji i dwa miesiące czekania na darmo...
Może ktoś z Was posiada manuala pl do sedana 318i 1999 z silnikiem m43b19 118KM i mógłby udostępnić?
Może ktoś z Was posiada manuala pl do sedana 318i 1999 z silnikiem m43b19 118KM i mógłby udostępnić?
- 17 mar 19, 0:34
- Forum: Diagnostyka
- Wątek: Pobór prądu na postoju - szczegóły
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 4660
Pobór prądu na postoju - szczegóły
Sprawdziłem dziś dwukrotnie tą kwestię podpinając miernik w szereg bez resetowania pamięci - najpierw po upływie równej godziny od zamknięcia auta, kolejny dla pewności całkowitego uśpienia po 80 minutach.
W obydwu przypadkach żaden z bezpieczników nie spowodował spadku natężenia. Poza tym oba pomiary pokazały tą samą wartość, najniższy pobór to 0,182A.
Diagnostyka komputerowa (za pomocą delphi ds150) wykazała dziś w sumie całą masę błędów, ale nie wszystkie udało się usunąć.
Pozostałe błędy:
- 8C Wejście z zacisku R (deska rozdzielcza)
- czujnik ACU przerwa w obwodzie, wejście z zacisku R (klima)
Gdzie dokładnie mogę sprawdzić znaczenie kodów poszczególnych usterek?
Wszędzie praktycznie dominuje inpa... nie do końca jeszcze odnajduję się w tym wszystkim...
W obydwu przypadkach żaden z bezpieczników nie spowodował spadku natężenia. Poza tym oba pomiary pokazały tą samą wartość, najniższy pobór to 0,182A.
Diagnostyka komputerowa (za pomocą delphi ds150) wykazała dziś w sumie całą masę błędów, ale nie wszystkie udało się usunąć.
Pozostałe błędy:
- 8C Wejście z zacisku R (deska rozdzielcza)
- czujnik ACU przerwa w obwodzie, wejście z zacisku R (klima)
Gdzie dokładnie mogę sprawdzić znaczenie kodów poszczególnych usterek?
Wszędzie praktycznie dominuje inpa... nie do końca jeszcze odnajduję się w tym wszystkim...
- 15 mar 19, 23:57
- Forum: Diagnostyka
- Wątek: Pobór prądu na postoju - szczegóły
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 4660
Pobór prądu na postoju - szczegóły
Witam.
E46 posiadam dopiero od kilku miesięcy i do tej pory eksploatacja przebiegała bezproblemowo, aż tu nagle pierwsza niespodzianka, która spotkała mnie dwa tygodnie temu - wstaje rano chcąc jak zwykle jechać autem do pracy, ale po przekręceniu zapłonu słychać tylko "tykanie" i rozładowany akumulator. Zdemontowałem baterię i zabrałem do domu, na drugi dzień podłączam znowu i wszystko było ok. Minęły kolejne dwa dni i sytuacja znowu się powtórzyła - czyli coś notorycznie kradnie mi prąd. Dla laika bez doświadczenia to ogromny problem, dlatego przejrzałem na forum mnóstwo tematów odnośnie tej kwestii, ale temat jest zbyt obszerny i niezbyt zrozumiały.
Zakupiłem więc miernik i szybkie dwa wnioski - aku sprawny, alternator ładuje. Od dwóch dni nie mogę jednak sprawdzić co jest dokładnym powodem - czyli próba bezpieczników podczas uśpienia auta. Jednak samo uśpienie nawet po dobrej godzinie nic nie daje, bo auto skacze z amperami jak wściekłe. Proszę o pomoc odnośnie kilku szczegółów - czy drzwi pasażera z przodu muszą być całkowicie zamknięte, czy może jednak wystarczy tylko zamknięcie zapadki w zamku i po włączeniu centralnego nie zaskoczy mnie żaden czujnik w drzwiach? Mogę w ten sposób dokonywać pomiarów z wyjmowaniem bezpieczników?
To samo pytanie dotyczy maski - czy klapa będąc w górze nie powoduje już żadnych obaw, że obwód podpięty szeregowo w akumulator dalej wzbudza jakiś czujnik i pomiar nie wyjdzie?
Druga kwestia to szczegóły odnośnie samych bezpieczników. Sprawdziłem wszystkie i żaden niby nie jest przepalony, ale obserwacje przyniosły więcej szczegółów:
Nr 41 w momencie wkładania z powrotem zaczął delikatnie iskrzyć, natomiast nr 43 po włożeniu z powrotem zaczyna wydawać z przodu specyficzny dźwięk, jakby od razu po włożeniu jakiś silniczek zaczął się uruchamiać pod maską. Poza tym zauważyłem, że jest miejsce na bezpiecznik nr 10, którego tam wcale nie mam. Nie mogę rozwikłać tej zagadki już na samym początku
Pacjent to sedan 1.9 118KM, oznaczenie m43b19 z 1999r.
http://e46forum.pl/images/upload/5092c5d90ce70cc3daa112c57c2bf4b2.jpg
E46 posiadam dopiero od kilku miesięcy i do tej pory eksploatacja przebiegała bezproblemowo, aż tu nagle pierwsza niespodzianka, która spotkała mnie dwa tygodnie temu - wstaje rano chcąc jak zwykle jechać autem do pracy, ale po przekręceniu zapłonu słychać tylko "tykanie" i rozładowany akumulator. Zdemontowałem baterię i zabrałem do domu, na drugi dzień podłączam znowu i wszystko było ok. Minęły kolejne dwa dni i sytuacja znowu się powtórzyła - czyli coś notorycznie kradnie mi prąd. Dla laika bez doświadczenia to ogromny problem, dlatego przejrzałem na forum mnóstwo tematów odnośnie tej kwestii, ale temat jest zbyt obszerny i niezbyt zrozumiały.
Zakupiłem więc miernik i szybkie dwa wnioski - aku sprawny, alternator ładuje. Od dwóch dni nie mogę jednak sprawdzić co jest dokładnym powodem - czyli próba bezpieczników podczas uśpienia auta. Jednak samo uśpienie nawet po dobrej godzinie nic nie daje, bo auto skacze z amperami jak wściekłe. Proszę o pomoc odnośnie kilku szczegółów - czy drzwi pasażera z przodu muszą być całkowicie zamknięte, czy może jednak wystarczy tylko zamknięcie zapadki w zamku i po włączeniu centralnego nie zaskoczy mnie żaden czujnik w drzwiach? Mogę w ten sposób dokonywać pomiarów z wyjmowaniem bezpieczników?
To samo pytanie dotyczy maski - czy klapa będąc w górze nie powoduje już żadnych obaw, że obwód podpięty szeregowo w akumulator dalej wzbudza jakiś czujnik i pomiar nie wyjdzie?
Druga kwestia to szczegóły odnośnie samych bezpieczników. Sprawdziłem wszystkie i żaden niby nie jest przepalony, ale obserwacje przyniosły więcej szczegółów:
Nr 41 w momencie wkładania z powrotem zaczął delikatnie iskrzyć, natomiast nr 43 po włożeniu z powrotem zaczyna wydawać z przodu specyficzny dźwięk, jakby od razu po włożeniu jakiś silniczek zaczął się uruchamiać pod maską. Poza tym zauważyłem, że jest miejsce na bezpiecznik nr 10, którego tam wcale nie mam. Nie mogę rozwikłać tej zagadki już na samym początku
Pacjent to sedan 1.9 118KM, oznaczenie m43b19 z 1999r.
http://e46forum.pl/images/upload/5092c5d90ce70cc3daa112c57c2bf4b2.jpg
- 24 lut 19, 13:14
- Forum: Zachodniopomorskie
- Wątek: KOSZALIN - Forumowicze i Forumowiczki ujawniać się !!!
- Odpowiedzi: 46
- Odsłony: 19423
KOSZALIN - Forumowicze i Forumowiczki ujawniać się !!!
Witam,
Jestem od niedawna na forum, więc wypadałoby się choćby przywitać
Reprezentant Koszalina rzecz jasna
Jestem od niedawna na forum, więc wypadałoby się choćby przywitać
Reprezentant Koszalina rzecz jasna
- 24 lut 19, 13:10
- Forum: Warsztaty - mechanika
- Wątek: Mechanik w Koszalinie
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 2045
Mechanik w Koszalinie
Odświeżam temat, bo chyba już dawno zapomniany
Kogo w chwili obecnej polecacie z naszego miasta?
Kolega polecił mi świetnego mechanika i przy okazji speca od e46 - Emil, właściciel AUTO SID na Franciszkańskiej.
Rzetelna, konkretna i przede wszystkim uczciwa firma.
Teraz brakuje mi jeszcze solidnego lakiernika nie za miliony
Kogo w chwili obecnej polecacie z naszego miasta?
Kolega polecił mi świetnego mechanika i przy okazji speca od e46 - Emil, właściciel AUTO SID na Franciszkańskiej.
Rzetelna, konkretna i przede wszystkim uczciwa firma.
Teraz brakuje mi jeszcze solidnego lakiernika nie za miliony
- 23 lut 19, 1:06
- Forum: Przywitaj się
- Wątek: Tutaj się witamy :)
- Odpowiedzi: 10246
- Odsłony: 907371
Tutaj się witamy :)
Witam wszystkich serdecznie
Posiadacz przedliftowego e46 318i z 1999r.
Blisko 40tka na karku, więc motor adekwatny do wieku seniora - m43b19 o szalonej mocy 118KM
Posiadacz przedliftowego e46 318i z 1999r.
Blisko 40tka na karku, więc motor adekwatny do wieku seniora - m43b19 o szalonej mocy 118KM