Znaleziono 29 wyników
- 8 cze 20, 22:47
- Forum: Benzyna
- Wątek: Prawidłowa temperatura płynu chłodniczego
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 1822
Re: Prawidłowa temperatura płynu chłodniczego
Termostat to jakiś zamiennik. Na wolnych obrotach maks 97 stopni osiąga, a pod obciążeniem spada do tych 90. No i wcale mi to nie przeszkadza. Też myślę, że to może nawet lepiej. Jestem poprostu ciekaw opinii innych urzytkowników
W aukcji z tym termostatem jest napisane, że temperatura otwarcia 105.
W aukcji z tym termostatem jest napisane, że temperatura otwarcia 105.
- 30 maja 20, 13:21
- Forum: Benzyna
- Wątek: Prawidłowa temperatura płynu chłodniczego
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 1822
Prawidłowa temperatura płynu chłodniczego
Witam, od dwóch lat posiadam e46 Coupe Mysticblau 2003 rok z silnikiem N42b20A. Przebieg oryginalny na dzień dzisiejszy ok. 252 tysiące km.
Od jakiegoś czasu ubywał mi płyn, aż zaczął delikatnie kapać i wtedy udało się zlokalizować wyciek. Oryginalna pompa wody ciekła na łożysku, ciężko się kreciła wydając przy tym dzwięki tarcia itp. . Wymieniłem więc pompę i od razu terrmostat wraz z obudową. Wcześniej silnik utrzymywał ok. 105 -110 stopni. A teraz 93 do 97 stopni maksymalnie. Jaki zakres jest odpowiedni dla tego silnika? wielu mówi, że te silniki normalnie utrzymują temperaturę powyżej 100 stopni. Ale być może to wynika już ze starosci oryginalnych termostatów? Jak to jest z tą temperaturą?
Od jakiegoś czasu ubywał mi płyn, aż zaczął delikatnie kapać i wtedy udało się zlokalizować wyciek. Oryginalna pompa wody ciekła na łożysku, ciężko się kreciła wydając przy tym dzwięki tarcia itp. . Wymieniłem więc pompę i od razu terrmostat wraz z obudową. Wcześniej silnik utrzymywał ok. 105 -110 stopni. A teraz 93 do 97 stopni maksymalnie. Jaki zakres jest odpowiedni dla tego silnika? wielu mówi, że te silniki normalnie utrzymują temperaturę powyżej 100 stopni. Ale być może to wynika już ze starosci oryginalnych termostatów? Jak to jest z tą temperaturą?
- 13 lip 19, 15:02
- Forum: Benzyna
- Wątek: N42B20A Piski i chrobotanie - Pompa vacum?
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 1695
Re: N42B20A Piski i chrobotanie - Pompa vacum?
Myślę, że można usunąć ten temat, nic nie wnosi, tylko zasmieca forum. Pozdrawiam
- 13 lip 19, 14:58
- Forum: Diagnostyka
- Wątek: Skoki napięcia do 18 Volt
- Odpowiedzi: 7
- Odsłony: 3055
Re: Skoki napięcia do 18 Volt
Przejeździłem zimę bez problemów i żadnych błędów od tej wymiany nie było. Czyli w tej sytuacji wymiana kompletnego regulatora rozwiązuje problem. Myślę, że można zamknąć już ten temat.
- 13 lip 19, 14:34
- Forum: Koła, czyli felgi i opony
- Wątek: Odnowienie Dotz Mugello
- Odpowiedzi: 25
- Odsłony: 7031
Re: Odnowienie Dotz Mugello
Witam ponownie. Trochę czasu mineło, ale felgi są już w użytku. Wyszlifowane papierem wodnym gradacji od 180 do 1500. Żeby nie było zbyt gładkiej powierzchni i lakier miał sie czego trzymać Felgi polakierowałem lakiererm bezbarwnym do felg.
- 11 sty 19, 20:49
- Forum: Benzyna
- Wątek: Praca Silnika N42B20A / ODMA
- Odpowiedzi: 18
- Odsłony: 5055
Praca Silnika N42B20A / ODMA
To grzechotanie wystąpiło zaraz po wymianie uszczelek na fazatorach, dolałem oleju do odpowiedniego poziomu. Silnik trochę popracował i się uciszył.
- 22 lis 18, 19:05
- Forum: Benzyna
- Wątek: N42B20A Piski i chrobotanie - Pompa vacum?
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 1695
N42B20A Piski i chrobotanie - Pompa vacum?
scghost.... czego zdjęcie?
- 22 lis 18, 16:48
- Forum: Benzyna
- Wątek: N42B20A Piski i chrobotanie - Pompa vacum?
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 1695
N42B20A Piski i chrobotanie - Pompa vacum?
No miałem zestaw nowy ale ten duży oring był za duży, fazator nie wchodził na swoje miejsce a stary oring był tak twardy , że mi się w rękach się poruszył. Nic nie cieknie wiec jest ok. Wymienię na wiosnę na nowy lepiej dopasowany oring. Teraz zastanawiają mnie te odgłosy dochodzące z silnika.
- 22 lis 18, 13:01
- Forum: Benzyna
- Wątek: N42B20A Piski i chrobotanie - Pompa vacum?
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 1695
N42B20A Piski i chrobotanie - Pompa vacum?
Witam po raz kolejny, wymieniałem oringi na fazatorze czy jak to sie nazywa (tym górnym). Po odpaleniu silnik pracował normalnie ale po ok minucie zaczął pracować jak diesel, fazator nie dochodził do końca wiec zeszliwowałem ten duży czarny oring i wlazł do końca. Odpaliłem silnik i po kilku przegazówkach wrócił powiedzmy do normy, ale można teraz usłyszeć dziwne chrobotanie piski. film... https://www.youtube.com/watch?v=lM9PVkB_stM
Co o tym sądzicie?
Co o tym sądzicie?
- 20 lis 18, 19:29
- Forum: Benzyna
- Wątek: Praca Silnika N42B20A / ODMA
- Odpowiedzi: 18
- Odsłony: 5055
Praca Silnika N42B20A / ODMA
ok, a jaką płukanke stosowales?