Znaleziono 4 wyniki
- 1 mar 22, 21:17
- Forum: Kodowanie
- Wątek: [INPA] Kod błędu 210
- Odpowiedzi: 1
- Odsłony: 1996
[INPA] Kod błędu 210
Cześć,
Tak jak w temacie, potrzebuję dowiedzieć się co oznacza ten błąd? Wyczytałem już że to błąd od rezystora zapłonu (ZSR) tylko nic mi to nie mówi.. Czego i gdzie szukać?
Tak jak w temacie, potrzebuję dowiedzieć się co oznacza ten błąd? Wyczytałem już że to błąd od rezystora zapłonu (ZSR) tylko nic mi to nie mówi.. Czego i gdzie szukać?
- 28 lis 21, 12:24
- Forum: Warsztaty - mechanika
- Wątek: Przegląd Kraków
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 2588
Re: Przegląd Kraków
To znaczy że sie nikt nie będzie czepiał o klasyczne bolączki e46
- 21 lip 21, 22:08
- Forum: Zawieszenie
- Wątek: Jakie zawieszenie do coupe?
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 2024
Re: Jakie zawieszenie do coupe?
A jaki zestaw będzie najlepszy dla auta i portfela? No i żeby po złożeniu nie było kozy większej niż teraz
- 21 lip 21, 20:45
- Forum: Zawieszenie
- Wątek: Jakie zawieszenie do coupe?
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 2024
Jakie zawieszenie do coupe?
Witam,
Przymierzam się do wymiany zawieszenie w mojej coupe 323Ci. Planuje wymienić amortyzatory, sprężyny no i wiadomo to co będzie trzeba przy okazji. Aktualnie auto stoi chyba na seryjnych amorach i sprężynach tylko wiek już zrobił swoje, aktualnie prowadzi sie jak taczka z gruzem, na dziurach to już masakra. Mam problem przy wyborze odpowiedniego zestawu. Zależy mi na tym żeby nie zrobiła sie koza i żeby prowadzenie było bardziej "sportowe". Zastanawiam sie nad budżetowym mts gold z eibachami albo kupieniem jakiegoś bilsteina b8 z jakimiś sprężynami. Nie chce też wydawać majątku na wszystko. Stąd mój post, co byście polecili?
Przymierzam się do wymiany zawieszenie w mojej coupe 323Ci. Planuje wymienić amortyzatory, sprężyny no i wiadomo to co będzie trzeba przy okazji. Aktualnie auto stoi chyba na seryjnych amorach i sprężynach tylko wiek już zrobił swoje, aktualnie prowadzi sie jak taczka z gruzem, na dziurach to już masakra. Mam problem przy wyborze odpowiedniego zestawu. Zależy mi na tym żeby nie zrobiła sie koza i żeby prowadzenie było bardziej "sportowe". Zastanawiam sie nad budżetowym mts gold z eibachami albo kupieniem jakiegoś bilsteina b8 z jakimiś sprężynami. Nie chce też wydawać majątku na wszystko. Stąd mój post, co byście polecili?