Znaleziono 51 wyników
- 20 sty 23, 23:51
- Forum: Auto detailing, pielęgnacja
- Wątek: Renowacja foteli / zmiana koloru tapicerki
- Odpowiedzi: 2
- Odsłony: 2961
Renowacja foteli / zmiana koloru tapicerki
Po pierwsze sztos robota, fotele (pomijając naturalne zużycie po 20 latach) wyglądają jakby w takim kolorze wyszły z fabryki. A to że trzymają się już piąty rok tylko potwierdza że się przyłożyłeś do każdego etapu.
A po drugie sztos relacja, bardzo dziękuję że chciało Ci się wrzucić fotki i opis. Coś, o co coraz trudniej na wszelkich fejsowych grupach, a wciąż można to znaleźć na starych dobrych forach - ludzie którym się chce coś zrobić dla innych
Fakt że aplikowałeś pigment gąbką i uzyskałeś taki efekt utwierdził mnie w przekonaniu że chcę spróbować ogarnąć temat samemu.
Robiłem renowacje skórzanych kierownic w większości moich aut bardzo podobną procedurą i narzędziami, więc myślę że z fotelami powinno też się udać.
Fotele bazowe już namierzone, myślę że w lutym skompletuję specyfiki i zabiorę się za temat.
Jeszcze raz dzięki wielkie!
A po drugie sztos relacja, bardzo dziękuję że chciało Ci się wrzucić fotki i opis. Coś, o co coraz trudniej na wszelkich fejsowych grupach, a wciąż można to znaleźć na starych dobrych forach - ludzie którym się chce coś zrobić dla innych
Fakt że aplikowałeś pigment gąbką i uzyskałeś taki efekt utwierdził mnie w przekonaniu że chcę spróbować ogarnąć temat samemu.
Robiłem renowacje skórzanych kierownic w większości moich aut bardzo podobną procedurą i narzędziami, więc myślę że z fotelami powinno też się udać.
Fotele bazowe już namierzone, myślę że w lutym skompletuję specyfiki i zabiorę się za temat.
Jeszcze raz dzięki wielkie!
- 3 sty 23, 20:46
- Forum: Układ chłodzenia i ogrzewania
- Wątek: Twarde węże układu chłodzenia - koniec pomysłów :(
- Odpowiedzi: 9
- Odsłony: 11250
Twarde węże układu chłodzenia - koniec pomysłów :(
Tester do CO2 w układzie chłodzenia za 18 zeto może podpowiedzieć czy nadmiarowe ciśnienie bierze się ze spalin, jak tak, to pewnie trzeba by iść w tym kierunku.
Jak test nic nie pokaże, to próbowałbym iść w kierunku odpowietrzania - powtórzyć 2-3 razy DOKŁADNIE wg instrukcji z książki / filmu ghosta - wymieniłeś praktycznie cały układ, powietrze może dalej gdzieś siedzieć.
Podejrzany wciąż może być parownik - możnaby spróbować go obejść, spiąć węże poza nim na krótko i tak próbować odpowietrzyć.
Co do zbiorniczka to nie wygląda jakby bruździł, ale z części które bezwarunkowo wymieniam tylko na OEM dla świętego spokoju, to zbiorniczek, korek i termostat są na szczycie listy.
Co do pary z rury, to najważniejsze pytanie czy płynu ubywa czy nie?
Z własnego subiektywnego doświadczenia M52/M54 parowały mi bardziej zimą niż inne auta w korku, ale to żadna naukowa teoria. Wydaje mi się że jak nie są to białe chmury śmierdzące chłodziwem i płynu nie ubywa z układu to nie ma co panikować.
Jak test nic nie pokaże, to próbowałbym iść w kierunku odpowietrzania - powtórzyć 2-3 razy DOKŁADNIE wg instrukcji z książki / filmu ghosta - wymieniłeś praktycznie cały układ, powietrze może dalej gdzieś siedzieć.
Podejrzany wciąż może być parownik - możnaby spróbować go obejść, spiąć węże poza nim na krótko i tak próbować odpowietrzyć.
Co do zbiorniczka to nie wygląda jakby bruździł, ale z części które bezwarunkowo wymieniam tylko na OEM dla świętego spokoju, to zbiorniczek, korek i termostat są na szczycie listy.
Co do pary z rury, to najważniejsze pytanie czy płynu ubywa czy nie?
Z własnego subiektywnego doświadczenia M52/M54 parowały mi bardziej zimą niż inne auta w korku, ale to żadna naukowa teoria. Wydaje mi się że jak nie są to białe chmury śmierdzące chłodziwem i płynu nie ubywa z układu to nie ma co panikować.
- 30 gru 22, 15:08
- Forum: LPG
- Wątek: Zapłon Cyka ale nie odpala. Odpala na kablach
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 4197
Zapłon Cyka ale nie odpala. Odpala na kablach
Cykanie to zwykle rozładowany akumulator, ale losowość to może być problem z wiązką - sprawdziłbym przewody idące do rozrusznika i wszystkie masy idące do budy / silnika, przeczyszczenie mocowań i posmarowanie smarem miedziowym jeszcze nikomu nie zaszkodziło, a pomóc może
- 18 lis 21, 20:48
- Forum: Inne BMW
- Wątek: 540ia mańka black-sapphire metallic
- Odpowiedzi: 106
- Odsłony: 29223
Re: 540ia mańka black-sapphire metallic
Pozdrów żonę xd Ja jak kupowałem żonowóz to padło "no ładna, ale wsadzisz tu jakieś osiemnastki?" A ja głupi myślałem że ma być niezawodny...maniek21112 pisze: ↑18 lis 21, 6:05 Najpierw myślałem o 528i ale uznałem, że może to być za mało dla małżonki więc wybór padł na 540i
Ciekawy twór myślowy xd
A tak serio to śpieszmy się kupować fałósemki... Dobry furacz, gratulacje. Mpak w polifcie wygląda bardzo fajnie, oby służył.
Jakie są możliwości realnego przebiegu tego motoru z lpg zanim zacznie się prosić o kosztowne naprawy? Odporny jest?
- 8 lis 21, 8:48
- Forum: Inne / Hyde Park
- Wątek: Czy opłaca się dalej inwestować w "trupa"? Czy zmienić na coś inengo?
- Odpowiedzi: 2
- Odsłony: 2825
Re: Czy opłaca się dalej inwestować w "trupa"? Czy zmienić na coś inengo?
Masz do ogarnięcia normalne rzeczy w 22-letnim BMW przy takim przebiegu i raczej nastaw się że tak już będzie do końca jego żywota - zawsze coś będzie do zrobienia, mniejszego lub większego. To nie Toyota z salonu którą zalewasz od czasu do czasu paliwem i jeździsz beztrosko 10 lat jak PKSem, ale po 4 latach z betą to już sam wiesz.
Pytanie "czy się opłaca" zależy od wielu rzeczy - jednym nie przeszkadza wydawanie 2k miesięcznie na paliwo i części do 20-letniego gruza, a inni mają ten próg znacznie niżej - tu już sam sobie musisz odpowiedzieć gdzie jest twoja granica.
Jak auto ci służy tylko jako wozidło z A do B, to są tańsze i lepsze rozwiązania niż 20-letnie 6-cylindrowe BMW. A jak je lubisz i koszty są akceptowalne, to ogarniaj co masz do ogarnięcia jedno po drugim na spokojnie i ciesz się autem, z LPG to duża oszczędność wbrew pozorom. Ja bym dużo dał żeby mój gruz miał te 260kkm i LPG
Pytanie "czy się opłaca" zależy od wielu rzeczy - jednym nie przeszkadza wydawanie 2k miesięcznie na paliwo i części do 20-letniego gruza, a inni mają ten próg znacznie niżej - tu już sam sobie musisz odpowiedzieć gdzie jest twoja granica.
Jak auto ci służy tylko jako wozidło z A do B, to są tańsze i lepsze rozwiązania niż 20-letnie 6-cylindrowe BMW. A jak je lubisz i koszty są akceptowalne, to ogarniaj co masz do ogarnięcia jedno po drugim na spokojnie i ciesz się autem, z LPG to duża oszczędność wbrew pozorom. Ja bym dużo dał żeby mój gruz miał te 260kkm i LPG
- 30 paź 21, 22:01
- Forum: Tuning optyczny
- Wątek: Wymiana zderzaka e46 Przedlift na Mpak
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 2398
Re: Wymiana zderzaka e46 Przedlift na Mpak
Ja dalem chyba z 200 za parę.
- 30 paź 21, 18:25
- Forum: Tuning optyczny
- Wątek: Wymiana zderzaka e46 Przedlift na Mpak
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 2398
Re: Wymiana zderzaka e46 Przedlift na Mpak
Ślizgi z przedlifta pasują p&p. Mam nadzieję że wiesz że potrzebujesz jeszcze krótkie nadkola przednie m-pakowe i doloty powietrza do chłodzenia hamulców... Jeśli nie, to nie polecam zamienników z allegro, są z gównolitu i ciężko je dopasować. 100x lepiej poszukać oryginalnych używek.
- 25 paź 21, 23:53
- Forum: Układ chłodzenia i ogrzewania
- Wątek: E46 323Ci ciągle paląca się kontrolka płynu chłodniczego
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 2546
Re: E46 323Ci ciągle paląca się kontrolka płynu chłodniczego
Odłóż hajsu, kup oryginalny zbiornik, oryginalny czujnik i oryginalny korek, odpowietrz zgodnie z książką serwisową i zapomnij o temacie do końca życia tego auta. Półśrodki, zamienniki i chodzenie na skróty odbiją ci się czkawką.
- 12 sie 21, 14:39
- Forum: Ogólne
- Wątek: Cabrio - zamykacie dach za każdym razem na parkingu?
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 2022
Re: Cabrio - zamykacie dach za każdym razem na parkingu?
Miałem cabrio jakieś 2 lata i nic złego nigdy się nie przytrafiło.
Jadąc do pracy i zostawiając auto na ulicy na 8h w centrum miasta zawsze zamykałem, choćby po to żeby nie lecieć do niego jak zacznie nagle padać.
Ale pod galeriami handlowymi czy nawet na ulicy na 1-2h raczej zostawiałem otwarty.
Kwestia dachu to jedno - czasem nawet manualny dach bardzo szybko można złożyć, więc to raczej nie jest duży problem.
Ale 4 szyby na korbki jak w moim starym Escorcie to już jest zabawa xd
Jadąc do pracy i zostawiając auto na ulicy na 8h w centrum miasta zawsze zamykałem, choćby po to żeby nie lecieć do niego jak zacznie nagle padać.
Ale pod galeriami handlowymi czy nawet na ulicy na 1-2h raczej zostawiałem otwarty.
Kwestia dachu to jedno - czasem nawet manualny dach bardzo szybko można złożyć, więc to raczej nie jest duży problem.
Ale 4 szyby na korbki jak w moim starym Escorcie to już jest zabawa xd
- 7 lip 21, 13:59
- Forum: Ogólne
- Wątek: M43tub19 panewka - co teraz?
- Odpowiedzi: 21
- Odsłony: 4128
Re: M43tub19 panewka - co teraz?
Fajnie że opisałeś finał, rozwiązanie chyba rozsądne. Oby motor pojeździł