Znaleziono 18 wyników
- 23 lis 16, 20:17
- Forum: Nadwozie
- Wątek: Woda pod nogami kierowcy...
- Odpowiedzi: 27
- Odsłony: 20876
Re: Woda pod nogami kierowcy...
Cześć
W mojej trójce mam podobny problem a mianowicie po opadach deszczu mam mokrutko pod dywanikiem, ale od strony kierowcy. Co więcej, mam wrażenie, że wody jest więcej w centralnej części, aniżeli od strony drzwi... jakby woda dostawała się od przodu. Nie wykluczam oczywiście innych kierunków. Które miejsca (i w jaki sposób) najlepiej sprawdzić w pierwszej kolejności?
Pozdrawiam
W mojej trójce mam podobny problem a mianowicie po opadach deszczu mam mokrutko pod dywanikiem, ale od strony kierowcy. Co więcej, mam wrażenie, że wody jest więcej w centralnej części, aniżeli od strony drzwi... jakby woda dostawała się od przodu. Nie wykluczam oczywiście innych kierunków. Które miejsca (i w jaki sposób) najlepiej sprawdzić w pierwszej kolejności?
Pozdrawiam
- 17 paź 16, 21:39
- Forum: Benzyna
- Wątek: [N42 316ti] Problem z temperaturą
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 3793
Re: [N42 316ti] Problem z temperaturą
Włączyłem niedługo po przekroczeniu niebieskiego pola.
- 17 paź 16, 7:47
- Forum: Benzyna
- Wątek: [N42 316ti] Problem z temperaturą
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 3793
Re: [N42 316ti] Problem z temperaturą
Sprawdziłem i płyn się przelewa. Niemniej jednak jak stanąłem po ok. półgodzinnej jeździe znów uslyszalem bulgotanie
Rano po odpaleniu postał ze 2 minuty bez ogrzewania, po ruszeniu wskazówka była w pionie już po ok. 4 km, ale temp na tescie 7 pokazywała 75 stopni. Potem jazda z górki przy obrotach nie przekraczajacych 2500 i dopiero na wypłaszczeniu wskoczyło na 106 stopni.
Rano po odpaleniu postał ze 2 minuty bez ogrzewania, po ruszeniu wskazówka była w pionie już po ok. 4 km, ale temp na tescie 7 pokazywała 75 stopni. Potem jazda z górki przy obrotach nie przekraczajacych 2500 i dopiero na wypłaszczeniu wskoczyło na 106 stopni.
- 16 paź 16, 17:40
- Forum: Benzyna
- Wątek: [N42 316ti] Problem z temperaturą
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 3793
Re: [N42 316ti] Problem z temperaturą
Dzięki, sprawdzę zatem przelew, jeśli nie będzie ciągły lub go w ogóle nie będzie to znaczy że trzeba odpowietrzyć układ?
- 16 paź 16, 14:46
- Forum: Benzyna
- Wątek: [N42 316ti] Problem z temperaturą
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 3793
Re: [N42 316ti] Problem z temperaturą
O co chodzi z przelewem w zbiorniczku?
Co do pierwszego pytania to wnioskuję to i z testu nr 7 i z położenia wskazówki, ponieważ stoi ona w pionie tak na prawdę już od ~75 stopni
Co do pierwszego pytania to wnioskuję to i z testu nr 7 i z położenia wskazówki, ponieważ stoi ona w pionie tak na prawdę już od ~75 stopni
- 16 paź 16, 11:05
- Forum: Benzyna
- Wątek: [N42 316ti] Problem z temperaturą
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 3793
[N42 316ti] Problem z temperaturą
Witam, w ostatnim czasie zauważyłem pewne anomalie związane z temperaturą silnika w mojej beemce.
Otóż wydaje mi się - celowo piszę "wydaje", bo wcześniej nie zwracałem na to aż tak uwagi - że ostatnio, kiedy nastąpiło ochłodzenie silnik wolniej się dogrzewa. Dla przykładu - rano - wskazówka temperatury osiąga pion (chociaż u mnie akurat jest ona odchylona od pionu w prawą stronę o ok. 1-2 mm, ale wiem że sporo osób tak ma więc myślę że nie ma to znaczenia) najczęściej po ok. 6-7 km. Pojeździłem ostatnio trochę na teście 7 i na przykładzie dwóch ostatnich dni zauważyłem, że rano, mimo iż wskazówka osiągnęła pion po wspomnianych 6-7 km (dwa czy trzy razy zdarzyło się, że trwało to dłużej, nawet po 10 km, stąd zwróciło to moją uwagę), to temperatura aż do końca trasy (25 km) nie przekroczyła 90 stopni. Dodam, że trasa w większości z górki, stosunkowo mało dodaję gazu. Natomiast po południu, trasa powrotna, ta sama odległość, z tym że już większość dystansu lekko pod górkę, temperatura dobija do ok 105 stopni, i jak już ją złapie to trzyma ładnie te 103-108 stopni, na postoju nie spada. Dodam, że auto jest na LPG.
Dodatkowo wspomnę, że czasami (podkreślam czasami) stojąc np na światłach słyszę odgłos jakby bulgotania, przelewania się cieczy dobiegający gdzieś spod maski - zapowietrzony układ? Chyba nie, bo ogrzewanie w kabinie działa.
Czy to co opisałem to norma i jestem przewrażliwiony, czy jednak świadczy to o konieczności np wymiany termostatu czy odpowietrzenia układu?
Pozdrawiam
Otóż wydaje mi się - celowo piszę "wydaje", bo wcześniej nie zwracałem na to aż tak uwagi - że ostatnio, kiedy nastąpiło ochłodzenie silnik wolniej się dogrzewa. Dla przykładu - rano - wskazówka temperatury osiąga pion (chociaż u mnie akurat jest ona odchylona od pionu w prawą stronę o ok. 1-2 mm, ale wiem że sporo osób tak ma więc myślę że nie ma to znaczenia) najczęściej po ok. 6-7 km. Pojeździłem ostatnio trochę na teście 7 i na przykładzie dwóch ostatnich dni zauważyłem, że rano, mimo iż wskazówka osiągnęła pion po wspomnianych 6-7 km (dwa czy trzy razy zdarzyło się, że trwało to dłużej, nawet po 10 km, stąd zwróciło to moją uwagę), to temperatura aż do końca trasy (25 km) nie przekroczyła 90 stopni. Dodam, że trasa w większości z górki, stosunkowo mało dodaję gazu. Natomiast po południu, trasa powrotna, ta sama odległość, z tym że już większość dystansu lekko pod górkę, temperatura dobija do ok 105 stopni, i jak już ją złapie to trzyma ładnie te 103-108 stopni, na postoju nie spada. Dodam, że auto jest na LPG.
Dodatkowo wspomnę, że czasami (podkreślam czasami) stojąc np na światłach słyszę odgłos jakby bulgotania, przelewania się cieczy dobiegający gdzieś spod maski - zapowietrzony układ? Chyba nie, bo ogrzewanie w kabinie działa.
Czy to co opisałem to norma i jestem przewrażliwiony, czy jednak świadczy to o konieczności np wymiany termostatu czy odpowietrzenia układu?
Pozdrawiam
- 19 lip 16, 16:48
- Forum: Auto detailing, pielęgnacja
- Wątek: Mycie silnika
- Odpowiedzi: 24
- Odsłony: 8261
Mycie silnika
Witam
Jak w temacie - jak (bezpiecznie) i jakim środkiem najlepiej to potraktować? Na yt jest mnóstwo filmików ale większość ogranicza się do pryskania na plastikowe osłony...
Jak w temacie - jak (bezpiecznie) i jakim środkiem najlepiej to potraktować? Na yt jest mnóstwo filmików ale większość ogranicza się do pryskania na plastikowe osłony...
- 9 lip 16, 13:33
- Forum: Diagnostyka
- Wątek: Błędy silnika typowe dla instalacji LPG
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 1864
Błędy silnika typowe dla instalacji LPG
Tak tak, to wiem Dlatego nie czepiam się zer przy cylindrach 5 i 6 tylko skąd ta różnica wartości między 1 i 4 a 2 i 3? Mógłbyś mi to rozjaśnić?isolato pisze:Twój silnik ma 4 cylindry, więc... wszystko gra.
- 9 lip 16, 9:41
- Forum: Diagnostyka
- Wątek: Błędy silnika typowe dla instalacji LPG
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 1864
Błędy silnika typowe dla instalacji LPG
Cześć, chciałbym poruszyć temat błędów które wyskakują w przypadku aut z instalacją LPG a nie muszą oznaczać problemów z silnikiem.
Dziś zapalił mi się check i po podłączeniu do kompa odczytałem 3 błędy:
272A
272B
2738
Wydaje mi się, że te błędy dotyczą mieszanki, więc moje pytanie jest następujące czy to od instalacji LPG?
Dodam, że kody 272A i 272B pojawiły mi się już przy zaświeceniu checka jakieś 2/3 tyg temu.
Druga sprawa - po wejściu w parametry...
Czy to znaczy że auto nie pali mi na 2 gary? Czy jest to może związane również z LPG? Gdzieś czytałem o powiązaniach między cylindrami 2 i 3 oraz 1 i 4.
Pozdrawiam
Dziś zapalił mi się check i po podłączeniu do kompa odczytałem 3 błędy:
272A
272B
2738
Wydaje mi się, że te błędy dotyczą mieszanki, więc moje pytanie jest następujące czy to od instalacji LPG?
Dodam, że kody 272A i 272B pojawiły mi się już przy zaświeceniu checka jakieś 2/3 tyg temu.
Druga sprawa - po wejściu w parametry...
Czy to znaczy że auto nie pali mi na 2 gary? Czy jest to może związane również z LPG? Gdzieś czytałem o powiązaniach między cylindrami 2 i 3 oraz 1 i 4.
Pozdrawiam
- 2 lip 16, 21:57
- Forum: Diagnostyka
- Wątek: Możliwość sprawdzenia przebiegu INPĄ?
- Odpowiedzi: 23
- Odsłony: 16285
Możliwość sprawdzenia przebiegu INPĄ?
Ja Ci powiem tak, znalazłem karteczkę w silniku że rozrząd był wymieniany jakieś 25 tys. temu, niedawno wymieniłem (a w sumie to mechanik) uszczelniacze bo kopcił - teraz jest odpukać ok, instalacja LPG ma rok czasu, i ogólnie mechanik powiedział że "silnik mam dobry" także mam nadzieję że jeszcze kilka lat nim pojeżdżę, bo jeśli będzie następne to tylko BMW