Znaleziono 89 wyników
- 26 paź 21, 16:48
- Forum: Benzyna
- Wątek: [M54] Spalanie oleju #prawdopodobny winowajca#
- Odpowiedzi: 77
- Odsłony: 56884
Re: [M54] Spalanie oleju #prawdopodobny winowajca#
Cześć ponownie. Założyłem mod, będę jeździł i obserwowal, ale mam pytanie do osób które też to zakładały. Jedni piszą i gwizdzie, inni o bardzo silnym zasysaniu korka wlewu oleju. U mnie ani nie gwiżdże, a zasysanie jest, ale nie jakieś wybitnie duże. Przed wymiana odmy i modem nie kojarzę żeby w ogóle było zasysanie. Jak to jest u was?
- 21 paź 21, 12:22
- Forum: Benzyna
- Wątek: M54B30 deficyt mocy
- Odpowiedzi: 21
- Odsłony: 4823
Re: M54B30 deficyt mocy
Cześć, udało się coś z tą mocą zrobić? Mam co prawda e39 w automacie, ale silnik ten sam i w ogóle nie czuć że powinien mieć 231km, więc pewnie też coś jest nie halo. Wyczytałem że problemem może być min. pompa paliwa, przepływka, przepustnica, vanos. Szczególnie uciążliwe do ok 3k rpm gdy nie zredukuje.
- 11 paź 21, 14:59
- Forum: Benzyna
- Wątek: [M54] Spalanie oleju #prawdopodobny winowajca#
- Odpowiedzi: 77
- Odsłony: 56884
Re: [M54] Spalanie oleju #prawdopodobny winowajca#
Pytanie przez taki mod może się silnik zatrzeć lub zacząć przeciekać na uszczelkach? Jak rozumiem oprócz wężyka warto dać też zaworek zwrotny na przewodzie spływu oleju z odmy do miski/bagnetu?
- 11 paź 21, 11:04
- Forum: Benzyna
- Wątek: [M54] Spalanie oleju #prawdopodobny winowajca#
- Odpowiedzi: 77
- Odsłony: 56884
Re: [M54] Spalanie oleju #prawdopodobny winowajca#
Cześć, odgrzebię trochę temat. Co prawda mam już e39 ale silnik m54b30 i to niedługo, ale zastawiam się nad tym połączeniem odmy z kolektorem ssącym, żeby zwiększyć podciśnienie. Czy ktoś to przetestował i może się wypowiedzieć czy warto to zrobić?
- 10 cze 18, 22:49
- Forum: Benzyna
- Wątek: Uszkodzony czujnik położenia wałka
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 2505
Uszkodzony czujnik położenia wałka
Siema!,
napisz dokładnie jaki masz silnik, ale sądząc po roczniku jest to M43. Zamienniki Vemo lub Febi kosztują ok 50-70zł lub używka w podobnej cenie. Jeśli nie masz przestawionego rozrządu to wymień czujnik i będziesz miał spokój lub podmień od kogoś sprawny, skasuj błędy i zobacz czy coś się zmieniło
napisz dokładnie jaki masz silnik, ale sądząc po roczniku jest to M43. Zamienniki Vemo lub Febi kosztują ok 50-70zł lub używka w podobnej cenie. Jeśli nie masz przestawionego rozrządu to wymień czujnik i będziesz miał spokój lub podmień od kogoś sprawny, skasuj błędy i zobacz czy coś się zmieniło
- 28 sty 18, 19:44
- Forum: Ogólne
- Wątek: Wymiana kierownicy E46 a akcja serwisowa poduszki powietrznej
- Odpowiedzi: 61
- Odsłony: 22448
Wymiana kierownicy E46 a akcja serwisowa poduszki powietrznej
Mnie się pytał w serwisie jaką mam poduchę, bo nie wie jaką ma zamówić i raczej nie miałby problemu jakbym miał serducho zamiast steru. Sądzę że to zależy od serwisu i pana obsługującego.
- 12 paź 17, 19:45
- Forum: Benzyna
- Wątek: Bmw 316i nadmierne dymienie+ pytanie
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 4365
Bmw 316i nadmierne dymienie+ pytanie
Dla mnie to bezsensu wymieniać uszczelkę pod głowicą i nawet nie zrobić nic z głowicą... głupota totalna. Bez zdejmowania się da wymienić uszczelniacze, koszt ok 200-300zł + uszczelniacze. Kompresja nie ma nic wspólnego ze spalaniem oleju.
Zostaw go 10 min na luzie, potem depnij mocno w gaz i zobacz czy puści dymka, jak tak, to masz uszczelniacze do wymiany, UPG nie ma nic wspólnego do palenia oleju.
PS. Używaj interpunkcji bo ciężko się czyta co masz na myśli
Zostaw go 10 min na luzie, potem depnij mocno w gaz i zobacz czy puści dymka, jak tak, to masz uszczelniacze do wymiany, UPG nie ma nic wspólnego do palenia oleju.
PS. Używaj interpunkcji bo ciężko się czyta co masz na myśli
- 11 paź 17, 23:08
- Forum: Benzyna
- Wątek: Bmw 316i nadmierne dymienie+ pytanie
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 4365
Bmw 316i nadmierne dymienie+ pytanie
No to masz odpowiedź na swoje pytanie co do dymu w pierwszym swoim zdaniu. ZAWSZE gdy się wymienia UPG trzeba sprawdzić szczelność głowicy, sprawdzić gniazda zaworowe i wymienić uszczelniacze zaworowe. Poczytaj sobie o objawach zużytych uszczelniaczy i odpowiedz sobie na pytanie czemu nie zostały wymienione jeśli była ku temu okazja. Teraz będziesz to robił drugi raz. Można bez ściągania głowicy.
- 11 paź 17, 21:11
- Forum: Benzyna
- Wątek: Bmw 316i nadmierne dymienie+ pytanie
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 4365
Bmw 316i nadmierne dymienie+ pytanie
Witaj,
po pierwsze, pierwszy post w dziale przywitania się.
Musisz skonkretyzować dymienie - na szaro/siwo/niebiesko? Ubywa Ci oleju w sensie spalania?
Przy naprawie UPG i głowicy, wymienili Ci uszczelniacze zaworowe/zawory/dotarli gniazda zaworowe? Masz fakturę z czynnościami przy głowicy? Śrub raczej się nie odciąga, tylko dokręca z odpowiednim momentem i powinno siedzieć.
Co do filtrów, ja polecam polskiego Filtrona. Cena=jakość nie do pobicia, a nawet w niektórych markach leci na pierwszy montaż. Linki sam sobie znajdź jako zadania domowe.
po pierwsze, pierwszy post w dziale przywitania się.
Musisz skonkretyzować dymienie - na szaro/siwo/niebiesko? Ubywa Ci oleju w sensie spalania?
Przy naprawie UPG i głowicy, wymienili Ci uszczelniacze zaworowe/zawory/dotarli gniazda zaworowe? Masz fakturę z czynnościami przy głowicy? Śrub raczej się nie odciąga, tylko dokręca z odpowiednim momentem i powinno siedzieć.
Co do filtrów, ja polecam polskiego Filtrona. Cena=jakość nie do pobicia, a nawet w niektórych markach leci na pierwszy montaż. Linki sam sobie znajdź jako zadania domowe.
- 10 paź 17, 19:20
- Forum: Elektryka
- Wątek: Xenon ZKW światła długie
- Odpowiedzi: 0
- Odsłony: 1198
Xenon ZKW światła długie
Witam,
mam pewien problem ze światłami xenonowymi ZKW. Jak włączę długie to przesłony się otwierają natychmiast, jak wyłączam długie z powrotem na krótkie to przesłona prawej lampy wraca od razu, a lewej dopiero po 1-2s. Dodam, że im dłużej jestem na długich, tym dłużej lewa lampa potrzebuje czasu na zamknięcie przesłony. Co to może być?
mam pewien problem ze światłami xenonowymi ZKW. Jak włączę długie to przesłony się otwierają natychmiast, jak wyłączam długie z powrotem na krótkie to przesłona prawej lampy wraca od razu, a lewej dopiero po 1-2s. Dodam, że im dłużej jestem na długich, tym dłużej lewa lampa potrzebuje czasu na zamknięcie przesłony. Co to może być?