Poza rudą na tylnym nadkolu nic mu nie dolega więc pytam xD A rudą można zrobićDzidek90 pisze: ↑14 lip 22, 12:44Przecież pisałeś że ruda go chrupie, to jaki zadbany?Palec11 pisze: ↑14 lip 22, 8:27Sorki za off top Maniek a dobrze wyposażony zadbany sedan 330 w automacie ile może być wart ? xDmaniek21112 pisze: ↑14 lip 22, 8:13 Nie jest to strata pieniędzy, zadbane egzemplarze nie tracą na wartości. Odkąd jest coraz mniej takich aut odtąd rosną ceny, tak jest już w przypadku 330ci. Dla przykładu 2 lata temu kupowałem ze stałym klientem gołe i bez m-pakietu poliftowe 330ci za 25k, które było górną granicą cen a teraz? Za 35 poszłoby bez problemu.
Znaleziono 1358 wyników
- 16 lip 22, 8:14
- Forum: Kupuję BMW E46
- Wątek: [E46 330i Coupe] - pomoc w zakupie
- Odpowiedzi: 25
- Odsłony: 8081
[E46 330i Coupe] - pomoc w zakupie
- 14 lip 22, 8:27
- Forum: Kupuję BMW E46
- Wątek: [E46 330i Coupe] - pomoc w zakupie
- Odpowiedzi: 25
- Odsłony: 8081
[E46 330i Coupe] - pomoc w zakupie
Sorki za off top Maniek a dobrze wyposażony zadbany sedan 330 w automacie ile może być wart ? xDmaniek21112 pisze: ↑14 lip 22, 8:13 Nie jest to strata pieniędzy, zadbane egzemplarze nie tracą na wartości. Odkąd jest coraz mniej takich aut odtąd rosną ceny, tak jest już w przypadku 330ci. Dla przykładu 2 lata temu kupowałem ze stałym klientem gołe i bez m-pakietu poliftowe 330ci za 25k, które było górną granicą cen a teraz? Za 35 poszłoby bez problemu.
Re: Disa M54
Ja kupiłem coś takiego jakos 2-3 lata temu https://www.ebay.pl/itm/391638762663?mkevt=1&mkcid=1&mkrid=4908-226936-19255-0&campid=5338391700&customid=391638762663_131090&toolid=11000 i działa do dziś jakoś niedawno wyciągałem DIS-e (przy okazji wymiany odmy bez zdejmowania kolektora) i wszystko było w ok. Więc mogę polecić. I żebyś nie wpadł na pomysł kupować zamiennik z krótką śrubą i klapką w kolorze niebieskim bo to się prosi o kłopoty. Poprzedni właściciel mojego auta wsadził coś takiego i klapkę znalazłem w kolektorze na ostatniej prostej do cylindrow lekko nadtopioną pojeździł bym jeszcze trochę i by wpadła do środka.
PS i zwróć uwagę bo DIS-y chyba różnią się(chyba)wielkością do 330) od innych.
PS i zwróć uwagę bo DIS-y chyba różnią się(chyba)wielkością do 330) od innych.
- 3 kwie 22, 7:21
- Forum: Karoseria
- Wątek: Drzwi z Anglika
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 2553
Re: Drzwi z Anglika
Nie wiem ale w E46 nie było problemów
- 17 mar 22, 12:13
- Forum: Diagnostyka
- Wątek: BMW E46 3.0 M54 2002r
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 1162
Re: BMW E46 3.0 M54 2002r
Jak wyżej
- 9 mar 22, 7:36
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: Rozsądne Radio/Navi i nagłośnienie
- Odpowiedzi: 13
- Odsłony: 2452
- 8 mar 22, 13:44
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: Rozsądne Radio/Navi i nagłośnienie
- Odpowiedzi: 13
- Odsłony: 2452
Re: Rozsądne Radio/Navi i nagłośnienie
Jeśli chodzi o Navigacje z Androidem to musisz kable puścić aż do bagażnika tam gdzie masz cały tuner (oczywiście jeśli masz fabryczną navi) więc troszkę zabawy z tym będzie. I musisz pamiętać o zakupie odpowiedniego kabla (w navi np z AliExpres tego kabla nie ma w zestawach no chyba że coś się zmieniło) i musisz go dokupić oddzielnie. Wymiana głośnika na fabryczny to chwila odnośnie innych niż fabryczne coś tam kiedyś czytałem że trzeba kombinować ale nie wiem co gdzie i jak być może się mylę. Jeśli jeden głośnik nie działa warto to zweryfikować czy na pewno jest uszkodzony. Bo jest bardzo duże prawdopodobieństwo że siadły Ci końcówki mocy w tunerze.
- 7 mar 22, 19:53
- Forum: LPG
- Wątek: Wypadanie zapłonu i falowanie obrotów na zimnym M54B30
- Odpowiedzi: 40
- Odsłony: 14957
Re: Wypadanie zapłonu i falowanie obrotów na zimnym M54B30
No cóż mi się udało to zrobić fakt faktem że kurwiałem strasznie raz pierdolnołem wszystkim i wyszedłem na 2 godziny bo szlag mnie trafiał Ale wymiana udana przeszkadzał reduktor od LPG ale na szczęście mam kanał i jednak przy wężu od bagnetu naprawdę to pomogło.
Dziś to wszystko poskładałem do kupy odpaliłem auto i pojeździłem chwilę i jak narazię żadnego Check Engine brak falowania obrotów brak błędów (no poza błędem związanym z DISĄ zapomniałem podpiąć wtyczki ) I po 2 jazdach wszystko jest wzorowo. Jeśli jutro rano na zimnym silniku i wolnych obrotach nie będzie falowania nie wywali chceck engine to można uznać moje zabieg za udane Wymiana pokrywy która była popękana i odma która była zaolejona ... Mam nadzieję że wszystko będzie w porządku trzymajcie kciuki.
PS: Kurde jak to jest że przewód który idzie z pokrywy zaworów (ten w okolicach wanosa nie ten w grzebieniu) nie chce dobrze wejść w odmę tzn jest złączony ale widać że jest jak by delikatnie nie dociśniety i ni chuja nie da się go wpiąć tak na 100 % (kliknięcie było i zapięty jest ale tak na 90%). Odma orginał (wersja dla krajów ziomowych ba nawet udało mi się z tą osłonką ją zamontować ) przewód od FEBIEGO.
Auto odpaliłem pochodziło 10 min na wolnych obrotach i wszystko jest OK wydaję się że problem rozwiązany (normalnie to by już dawno check by leciał i nie pracował by na cylindry)
Dziś to wszystko poskładałem do kupy odpaliłem auto i pojeździłem chwilę i jak narazię żadnego Check Engine brak falowania obrotów brak błędów (no poza błędem związanym z DISĄ zapomniałem podpiąć wtyczki ) I po 2 jazdach wszystko jest wzorowo. Jeśli jutro rano na zimnym silniku i wolnych obrotach nie będzie falowania nie wywali chceck engine to można uznać moje zabieg za udane Wymiana pokrywy która była popękana i odma która była zaolejona ... Mam nadzieję że wszystko będzie w porządku trzymajcie kciuki.
PS: Kurde jak to jest że przewód który idzie z pokrywy zaworów (ten w okolicach wanosa nie ten w grzebieniu) nie chce dobrze wejść w odmę tzn jest złączony ale widać że jest jak by delikatnie nie dociśniety i ni chuja nie da się go wpiąć tak na 100 % (kliknięcie było i zapięty jest ale tak na 90%). Odma orginał (wersja dla krajów ziomowych ba nawet udało mi się z tą osłonką ją zamontować ) przewód od FEBIEGO.
Auto odpaliłem pochodziło 10 min na wolnych obrotach i wszystko jest OK wydaję się że problem rozwiązany (normalnie to by już dawno check by leciał i nie pracował by na cylindry)
- 3 mar 22, 20:38
- Forum: LPG
- Wątek: Wypadanie zapłonu i falowanie obrotów na zimnym M54B30
- Odpowiedzi: 40
- Odsłony: 14957
Re: Wypadanie zapłonu i falowanie obrotów na zimnym M54B30
Raczej nie W tej chwili eliminuje wszystkie znane mi nieszczelności w dolocie przewody całe w oleju +masło w środku ewidetnie coś tam jest nie tak.
Jak to nie pomoże to już nie bedzie wyjścia szukam mechanika co się tym zajmie.
A tymczasem to najgorsza robota chyba jaką robiłem przy BMW no kur.... wa mać moje wielkie łapy i ta mała ilość miejsca sprawa żę Kur.... wy lecą jak szalone xD Wszystko rozebrane odma luzem tylko nie mogę cholerstwa wyciągnąć .... Jutro popróbuję jak nie da rady to zdejmuje kolektor i wyjeb....
I tak z innej beczki Panowie to normalnie że z kolektora wali jawnie benzyną tak dosyć mocno jak zdejmowałem DISE to pierwsze co to intensywny zapach wachy i może to ma coś wspolnego z tym piepszonym wypadaniem zapłonu ? Coś ktoś ? A i EVAP jest błąd ale mogę do pełna spokojnie zatankować nic nie odbija ... Może on mieć wpływ na wypadania zapłonów ??
Jak to nie pomoże to już nie bedzie wyjścia szukam mechanika co się tym zajmie.
A tymczasem to najgorsza robota chyba jaką robiłem przy BMW no kur.... wa mać moje wielkie łapy i ta mała ilość miejsca sprawa żę Kur.... wy lecą jak szalone xD Wszystko rozebrane odma luzem tylko nie mogę cholerstwa wyciągnąć .... Jutro popróbuję jak nie da rady to zdejmuje kolektor i wyjeb....
I tak z innej beczki Panowie to normalnie że z kolektora wali jawnie benzyną tak dosyć mocno jak zdejmowałem DISE to pierwsze co to intensywny zapach wachy i może to ma coś wspolnego z tym piepszonym wypadaniem zapłonu ? Coś ktoś ? A i EVAP jest błąd ale mogę do pełna spokojnie zatankować nic nie odbija ... Może on mieć wpływ na wypadania zapłonów ??
- 2 mar 22, 7:21
- Forum: LPG
- Wątek: Wypadanie zapłonu i falowanie obrotów na zimnym M54B30
- Odpowiedzi: 40
- Odsłony: 14957
Re: Wypadanie zapłonu i falowanie obrotów na zimnym M54B30
To świetna wiadomośc cały komplet już jedzie