Znaleziono 158 wyników
- 4 cze 23, 23:35
- Forum: Koła, czyli felgi i opony
- Wątek: Felgi 18 na większy zacisk
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 2666
Felgi 18 na większy zacisk
Kupiłem od gostka który przygotowuje zestawy pod auto (pavel) - regenerowane, wszystkie gumki itp nowe, nowe klocki brembo, przy pierwszej próbie montażu kolega mechanik stwierdzil ze tu na oryginalnym przewodzie bedzie mogło lekko prężyć a to hamulce wkec dodatkowo mam tez dorobione pod noe przewody w stalowym oplocie… Calosc wyszla mnie około 2,8k.
A z felga wiem - zostałem juz uczulony na kształt ramion ale mimo chęci posiadania lepszego hamulca noe mam siły ani czasu na jeżdżenie, zawracanie komus głowy i mierzenie odległości od tarczy
Ktos bedzie zainteresowany kompletem to oddam po kosztach, z lekkim rabatem zeby nie leżało
Chyba ze faktycznie cos uda mi sie znalezc
Praca, dziecko obowiazki to utrudniają hehe
A z felga wiem - zostałem juz uczulony na kształt ramion ale mimo chęci posiadania lepszego hamulca noe mam siły ani czasu na jeżdżenie, zawracanie komus głowy i mierzenie odległości od tarczy
Ktos bedzie zainteresowany kompletem to oddam po kosztach, z lekkim rabatem zeby nie leżało
Chyba ze faktycznie cos uda mi sie znalezc
Praca, dziecko obowiazki to utrudniają hehe
- 4 cze 23, 17:14
- Forum: Koła, czyli felgi i opony
- Wątek: Felgi 18 na większy zacisk
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 2666
Felgi 18 na większy zacisk
Zobaczymy na ile skarbnik pozwoli
Jak miałby to byc bbs to 4K pln
Nie musza byc skręcane hehe, idealne tez pewnie nie beda aby proste były
Jak miałby to byc bbs to 4K pln
Nie musza byc skręcane hehe, idealne tez pewnie nie beda aby proste były
- 4 cze 23, 12:30
- Forum: Koła, czyli felgi i opony
- Wątek: Felgi 18 na większy zacisk
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 2666
Felgi 18 na większy zacisk
Witam,
Na początek fakty:
Mam e46 330i touring z fabrycznie obniżonym zawieszeniem.
Kupiłem zaciski 4rotloczkowe pasujące do zwrotnicy i tarczy 325 mm bez zadnych adapterów.
Zaciski sa szerokie juz w zasadzie przy srodku tarczy (płaszczyzna po ktorej idzie klocek).
Schody zaczynaja sie z felga i tu moje pytanie:
Jakie felgi lub felgi z dystansem (moja felga z dystansem wystaje juz za błotnik) maja sporo miejsca na zacisk juz od srodka felgi i zarazem zmieszczą sie w błotniki?
No i nie beda kosztowac milionów monet…
Swoje felgi bede musiał sprzedac…
Chyba ze chce ktos zaciski brembo po regeneracji z klockami brembo i przewodami w stalowym oplocie…
Mimo wytrwałości przyznam szczerze ze nie mam czasu jezdzic szukac i mierzyć a przy okazji zawracać gitarę innym…
Za dobry namiar wysle butelke dobrego bimberku…
Pozdrawiam
Na początek fakty:
Mam e46 330i touring z fabrycznie obniżonym zawieszeniem.
Kupiłem zaciski 4rotloczkowe pasujące do zwrotnicy i tarczy 325 mm bez zadnych adapterów.
Zaciski sa szerokie juz w zasadzie przy srodku tarczy (płaszczyzna po ktorej idzie klocek).
Schody zaczynaja sie z felga i tu moje pytanie:
Jakie felgi lub felgi z dystansem (moja felga z dystansem wystaje juz za błotnik) maja sporo miejsca na zacisk juz od srodka felgi i zarazem zmieszczą sie w błotniki?
No i nie beda kosztowac milionów monet…
Swoje felgi bede musiał sprzedac…
Chyba ze chce ktos zaciski brembo po regeneracji z klockami brembo i przewodami w stalowym oplocie…
Mimo wytrwałości przyznam szczerze ze nie mam czasu jezdzic szukac i mierzyć a przy okazji zawracać gitarę innym…
Za dobry namiar wysle butelke dobrego bimberku…
Pozdrawiam
- 9 kwie 21, 16:07
- Forum: Łódzkie
- Wątek: Lewe lusterko m pakiet
- Odpowiedzi: 9
- Odsłony: 4001
Re: Lewe lusterko m pakiet
Ale anglik ma w innym miejscu rowek w którym się zatrzymuje trzpień stabilizujący (czy jak to się zwie) co oznacza że lusterko ustawi po innym kątem niż europejskie. Elementy lakierowane to części samego lusterka.
- 1 mar 21, 13:12
- Forum: Opinie o samochodach z ogłoszeń
- Wątek: 330Ci Łódź
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 15076
Re: 330Ci Łódź
Nie znam i nie bronię auta ale nie zgodzę się z przedmówcą - wywalenie katów wiąże się zapewne z podmianą softu na euro2, a to z kolei wiążę się z usunięciem sond (akurat dwie pierwsze bym zostawił) - a to taki najprostszy tuning w tym aucie - mam drugiego kompa z softem euro2 (leży i raczej doczeka się wgrania nowszego softu ) i tam już auto odrobinę lepiej reagowało na dodanie gazu, bez katów które już pierwszej młodości nie były zapewne auto trochę "odżyło" i najprawdopodobniej lekkiego życia nie miało.
- 15 lut 21, 15:37
- Forum: Kupuję BMW E46
- Wątek: E46 M54B22 350kkm co sprawdzić żeby się nie przejechać, a raczej żeby jeżdzić długo
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 9463
Re: E46 M54B22 350kkm co sprawdzić żeby się nie przejechać, a raczej żeby jeżdzić długo
Moja e46 z m54b30 była na regeneracji vanosów we Wrocławiu i celowo pytałem o rozrząd - wszystko było ok a miała 297tys km.
Podzielam opinię Scghosta - po pierwsze stan blacharki, potem mechanika.
W swojej mam już 316tys km i jeździ lepiej niż jak ją kupiłem z nalotem 238 tys km.
Ale ile w nią włożyłem by nigdy nie jechała na lawecie to nawet nie chce liczyć - ale wart było, auto jest bardzo przyjemne.
Ile chcesz wydać na auto i le masz odłożone na serwis startowy?
Masz zaufanego mechanika/sam jesteś w stanie coś przy aucie porobić?
Ja bym sprawdzał wg nast klucza:
po pierwsze blacharka - korozja na progach, błotnikach i podłodze (tu też czy były jakieś przygody)
potem stan napędu - od dolotu przez silnik, skrzynię wał po dyfer - odpalanie na zimnym, praca podczas jazdy, ewentualne puki stuki i hałasy z napędu podczas jazdy,
Stan ogólny - jeśli jest druciarstwo to źle wróży - trytytka zdarzyć się może ale nie jakieś dziwne naprawy na drut czy wkręty bo to może oznaczać problemy i im dalej tym gorzej...
Co do poboru oleju - m54 biorą, te które miały szczęście do właścicieli zmieniających olej co max 15 tys od nowości mogą nawet i nie brać, moja na 1000 km przy poprzedniej wymianie wzięła niecałe 150 ml, przy obecnej znacznie mniej wychodzi a mam już 8 tys nalatane od wymiany (olej zmieniam co 10 tys km).
To są już stare auta i trzeba jednak ostrożnie podchodzić do ich zakupu.
Podzielam opinię Scghosta - po pierwsze stan blacharki, potem mechanika.
W swojej mam już 316tys km i jeździ lepiej niż jak ją kupiłem z nalotem 238 tys km.
Ale ile w nią włożyłem by nigdy nie jechała na lawecie to nawet nie chce liczyć - ale wart było, auto jest bardzo przyjemne.
Ile chcesz wydać na auto i le masz odłożone na serwis startowy?
Masz zaufanego mechanika/sam jesteś w stanie coś przy aucie porobić?
Ja bym sprawdzał wg nast klucza:
po pierwsze blacharka - korozja na progach, błotnikach i podłodze (tu też czy były jakieś przygody)
potem stan napędu - od dolotu przez silnik, skrzynię wał po dyfer - odpalanie na zimnym, praca podczas jazdy, ewentualne puki stuki i hałasy z napędu podczas jazdy,
Stan ogólny - jeśli jest druciarstwo to źle wróży - trytytka zdarzyć się może ale nie jakieś dziwne naprawy na drut czy wkręty bo to może oznaczać problemy i im dalej tym gorzej...
Co do poboru oleju - m54 biorą, te które miały szczęście do właścicieli zmieniających olej co max 15 tys od nowości mogą nawet i nie brać, moja na 1000 km przy poprzedniej wymianie wzięła niecałe 150 ml, przy obecnej znacznie mniej wychodzi a mam już 8 tys nalatane od wymiany (olej zmieniam co 10 tys km).
To są już stare auta i trzeba jednak ostrożnie podchodzić do ich zakupu.
- 10 lut 21, 15:30
- Forum: Elektronika
- Wątek: 330i - nie działa panel konsoli centralnej
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 1101
Re: 330i - nie działa panel konsoli centralnej
W warsztacie szwagra wnętrze wypruwali całe dlatego bez większych szkód się obeszło
U blacharza za to trzymali i trzymali mi auto, jestem cierpliwy a ciśnienie zaczynało skakać
No nic wyciągnę wnętrze na wiosnę lub w lecie i przejrzę wiązki czy tam nic nie widać niepokojącego.
Na chwilę obecną auto sprawne w 100% więc jest ok.
U blacharza za to trzymali i trzymali mi auto, jestem cierpliwy a ciśnienie zaczynało skakać
No nic wyciągnę wnętrze na wiosnę lub w lecie i przejrzę wiązki czy tam nic nie widać niepokojącego.
Na chwilę obecną auto sprawne w 100% więc jest ok.
- 9 lut 21, 9:55
- Forum: Elektronika
- Wątek: 330i - nie działa panel konsoli centralnej
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 1101
Re: 330i - nie działa panel konsoli centralnej
Maniek - dzięki za podpowiedzi,
szukaliśmy podmieniając lub odłączając niemal każdy moduł podłączony pod szynę K Line - miała 12v a o ile się nie mylę powinno być mniej,
winowajcą okazało się uszkodzenie kabla gdzieś z tyłu auta - tyle wiem od szwagra który rozmawiał z elektrykiem samochodowym który ogarniał problem, bardzo możliwe że do uszkodzenia doszło gdy auto było przygotowywane do wstawiania reparaturek nadkola z tyłu...
szukaliśmy podmieniając lub odłączając niemal każdy moduł podłączony pod szynę K Line - miała 12v a o ile się nie mylę powinno być mniej,
winowajcą okazało się uszkodzenie kabla gdzieś z tyłu auta - tyle wiem od szwagra który rozmawiał z elektrykiem samochodowym który ogarniał problem, bardzo możliwe że do uszkodzenia doszło gdy auto było przygotowywane do wstawiania reparaturek nadkola z tyłu...
- 4 sty 21, 9:44
- Forum: Elektronika
- Wątek: 330i - nie działa panel konsoli centralnej
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 1101
330i - nie działa panel konsoli centralnej
Witam,
mam taki problem - nie działają mi przyciski od wyłączenia asc i od włączenia/wył harman kardon,
kostki obie są podłączone, bezpieczniki wczoraj przejrzałem i wygląda że są ok
W pierwszej chwili powiązałem to z jej wizytą na warsztacie gdzie było wnętrze wyciągane, ale gadałem wczoraj ze szwagrem i mówi, że asc wyłączał po jej złożeniu...
Kostki do panelu są podłączone, podświetlenie guzików działa...
W tzw międzyczasie wyciągałem schowek ale tu raczej nie widzę zależności.
Chciałbym podpytać czy są jakieś złącza które mogły się rozpiąć? Co sprawdzić bo "magicznych zdolności nie wymagam od nikogo "
Szczęśliwego Nowego roku
mam taki problem - nie działają mi przyciski od wyłączenia asc i od włączenia/wył harman kardon,
kostki obie są podłączone, bezpieczniki wczoraj przejrzałem i wygląda że są ok
W pierwszej chwili powiązałem to z jej wizytą na warsztacie gdzie było wnętrze wyciągane, ale gadałem wczoraj ze szwagrem i mówi, że asc wyłączał po jej złożeniu...
Kostki do panelu są podłączone, podświetlenie guzików działa...
W tzw międzyczasie wyciągałem schowek ale tu raczej nie widzę zależności.
Chciałbym podpytać czy są jakieś złącza które mogły się rozpiąć? Co sprawdzić bo "magicznych zdolności nie wymagam od nikogo "
Szczęśliwego Nowego roku
- 2 wrz 20, 12:49
- Forum: Elektryka
- Wątek: Xenony w e46 320d 2002
- Odpowiedzi: 21
- Odsłony: 5687
Re: Xenony w e46 320d 2002
Przerabiałem to u siebie i fakt w aucie z przebiegiem 230k (wtedy) odbłyśniki wyglądały jak na zdjęciu,
miałem też w ręku soczewki zkw - w rękach się rozpadały - kupione dla przetwornic które jak się potem dowiedziałem są dużo trwalsze niż te boschowskie (ale czy to 100% fakt nie wiem )
Teraz mam 3 komplety lamp xenon w domu i bi ledowe w aucie - mam przedlifta a chciałem bi - xenon potem bi led stąd ta kolekcja
Wojtek - nic nie dostałem na pw
miałem też w ręku soczewki zkw - w rękach się rozpadały - kupione dla przetwornic które jak się potem dowiedziałem są dużo trwalsze niż te boschowskie (ale czy to 100% fakt nie wiem )
Teraz mam 3 komplety lamp xenon w domu i bi ledowe w aucie - mam przedlifta a chciałem bi - xenon potem bi led stąd ta kolekcja
Wojtek - nic nie dostałem na pw