Znaleziono 48 wyników
- 27 cze 17, 11:42
- Forum: Inne samochody
- Wątek: Nissan 200sx S13
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 8031
Nissan 200sx S13
Mała aktualizacja. co udało się kupić:
mały opis:
-turbo garret gt3071r
- kute korby jrspec
-wałek ssący hks 274*, 256* wydech
-sprężynki zaworowe Brain Crower
-powiększony kolektor dolotowy
Póki co plan jest taki-
Dokupić uszczelki, stojak na silnik i zaczniemy składać potworka.
Po drodze trzeba kupić czujnik EGT, AFR, lambde lsu 4.2 oraz EMU do sterowania
jedą do mnie wtryski top feed Boscha 850 ccm z szyną paliwową
mocy przybywaj ;P
mały opis:
-turbo garret gt3071r
- kute korby jrspec
-wałek ssący hks 274*, 256* wydech
-sprężynki zaworowe Brain Crower
-powiększony kolektor dolotowy
Póki co plan jest taki-
Dokupić uszczelki, stojak na silnik i zaczniemy składać potworka.
Po drodze trzeba kupić czujnik EGT, AFR, lambde lsu 4.2 oraz EMU do sterowania
jedą do mnie wtryski top feed Boscha 850 ccm z szyną paliwową
mocy przybywaj ;P
- 19 maja 17, 21:00
- Forum: Inne samochody
- Wątek: Nissan 200sx S13
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 8031
Nissan 200sx S13
jakbym do sxa wsadził m50b25 to bym napluł na cały świat jdmów Sr jest bardziej znośliwy niż m50b25
- 16 maja 17, 19:11
- Forum: Inne samochody
- Wątek: Nissan 200sx S13
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 8031
Nissan 200sx S13
Aktualizacja, będzie za jakiś czas. Póki co zbieranie gratów ;P Keep in touch
- 13 maja 17, 18:40
- Forum: Inne samochody
- Wątek: Nissan 200sx S13
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 8031
Nissan 200sx S13
JZety mają wydech i ssący po drugiej stronie i jest bardzo dużo rzeźby żeby to jeździło. Ciężko też wiązkę ogarnać i to upchnąć. Jest miejsca ale jzty są cięższe i trzeba się bawić również zawieszeniem coby to miało ręce i nogi. Widziałem jzeta w sxie i jakoś to do mnie nie przemawia (odnośnie jakis wymian) mało miejsca i dużo rzeźby
- 12 maja 17, 21:27
- Forum: Inne samochody
- Wątek: Nissan 200sx S13
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 8031
Nissan 200sx S13
Witam ponownie Panowie. Jakiś czas mnie tu nie było- brak czasu, nawał pracy przy jednym i drugim aucie. BMW ma się dobrze. Duże zmiany w moim bazowym projekcie Nissana
Może najpierw obiecane zdjęcia z małymi opisami
Pięknego słonecznego kwietniowego dnia skorzystałem z usługi koszalińskiego magika w strojeniu różnych aut. Skorzystałem z jego drogowej hamowni. Całkiem fajna sprawa. Auto na niezmienionym setupie jaki podałem wyżej (wraz z chłodnicą oleju i wymienionym stożkiem na 76 mm) wypluł to:
Wartości jak najbardziej zadawalające, szczególnie biorąc pod uwagę, że ten samochód idzie naprawdę do końca. Do odciny ciągnie jak głupi. Na odcięciu trzeciego biegu ma 180 km/h
Macie kilka fotek mojego SXa ;P
Jak widać autko wymaga dopieszczenia lakierniczego. i to sie wydarzy tej jesieni, zimy. Będzie dekomopletowane i będzie prawdopodobnie malowane na ... no właśnie na. Mam wizję jakiegoś metaliku brązowego z czarną 18" felgą Się zobaczy.
A teraz hit. Auto będzie miało swapowany silnik. Aktualnie jest CA18DET czyli strary poczciwy 1.8 turbo. w kącie garażu czeka już............ to
Specyfikacja
Silnik: SR20DET pochodzący od NIssana 200sx S14a 2.0 turbo
-kute tłoki wiseco
-panewki king racing
-duża miska oleju
-turbo Garret T28
-filtr simota
-przewody turbo oplot
-ECU NISTUNE
Hamowane i na bardzo leciutkim setupie 280KM / 380 Nm
Plan jest taki żeby CA18DET wyciągnąc przełożyć turbo, gdyż tam jest aktualnie Garret GT2871 rs na łożysku. Jest mocniejsze od T28, wszystko złozyć do kupy. Zestroić na NIstune wspomaganym ECUMaster det3. NIstune nie ogarnia EBC, oraz lunch control. a przy okazji wgranie dwóch map. Silnik ma wydajność na jakieś... dużo koni. Jedna mapa będzie typowo do zabijania mpowerów na światłach czyli jakies 400 + Km a druga spokojna. Myslę że nie więcej jak 300 Km
Pozdrawiam !
Może najpierw obiecane zdjęcia z małymi opisami
Pięknego słonecznego kwietniowego dnia skorzystałem z usługi koszalińskiego magika w strojeniu różnych aut. Skorzystałem z jego drogowej hamowni. Całkiem fajna sprawa. Auto na niezmienionym setupie jaki podałem wyżej (wraz z chłodnicą oleju i wymienionym stożkiem na 76 mm) wypluł to:
Wartości jak najbardziej zadawalające, szczególnie biorąc pod uwagę, że ten samochód idzie naprawdę do końca. Do odciny ciągnie jak głupi. Na odcięciu trzeciego biegu ma 180 km/h
Macie kilka fotek mojego SXa ;P
Jak widać autko wymaga dopieszczenia lakierniczego. i to sie wydarzy tej jesieni, zimy. Będzie dekomopletowane i będzie prawdopodobnie malowane na ... no właśnie na. Mam wizję jakiegoś metaliku brązowego z czarną 18" felgą Się zobaczy.
A teraz hit. Auto będzie miało swapowany silnik. Aktualnie jest CA18DET czyli strary poczciwy 1.8 turbo. w kącie garażu czeka już............ to
Specyfikacja
Silnik: SR20DET pochodzący od NIssana 200sx S14a 2.0 turbo
-kute tłoki wiseco
-panewki king racing
-duża miska oleju
-turbo Garret T28
-filtr simota
-przewody turbo oplot
-ECU NISTUNE
Hamowane i na bardzo leciutkim setupie 280KM / 380 Nm
Plan jest taki żeby CA18DET wyciągnąc przełożyć turbo, gdyż tam jest aktualnie Garret GT2871 rs na łożysku. Jest mocniejsze od T28, wszystko złozyć do kupy. Zestroić na NIstune wspomaganym ECUMaster det3. NIstune nie ogarnia EBC, oraz lunch control. a przy okazji wgranie dwóch map. Silnik ma wydajność na jakieś... dużo koni. Jedna mapa będzie typowo do zabijania mpowerów na światłach czyli jakies 400 + Km a druga spokojna. Myslę że nie więcej jak 300 Km
Pozdrawiam !
- 25 lut 17, 14:45
- Forum: Inne samochody
- Wątek: Nissan 200sx S13
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 8031
Nissan 200sx S13
Będą i filmiki, będą zdjęcia. Poproszę o cierpliwość jakiegoś 8.03 będę w PL , więc specjalnie dla Was porobie
- 24 lut 17, 22:23
- Forum: Inne samochody
- Wątek: Nissan 200sx S13
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 8031
Nissan 200sx S13
Fotki będą niebawem. Wrócę do domu za jakieś 1.5 tyg to porobie więcej !
- 24 lut 17, 20:55
- Forum: Inne samochody
- Wątek: Nissan 200sx S13
- Odpowiedzi: 16
- Odsłony: 8031
Nissan 200sx S13
Witam.
Chciałbym się pochwalić swoim nowym nabytkiem który będzie śmigać po zach pomorskim
Pierwszy JDM z 91r. Wyposażony w bazową jednostkę ca18det czyli poczciwe 1.8 z niebylejaką turbawką. Wyposażenie autka to :
- intercoller fmic
-turbawa gt28rs
-hamulce przód s14a
-szpera s14a 70 %
-kubełkowy fotel
-wsaźniki ciśnienie oleju, doładowania oraz temp oleju
-catch tank
-przelot wydech 3"
-felgi 17"
-obniżony o 40mm
-stożek o podstawie 86 mm (chyba 86)
-przepływomierz z sr20det
-zawieszenie w poliuretanach
Silnik przygotowany pod jakies 300KM , póki co turbina pracuje na" jałowym" czyli jakieś 0,6-0,7 bar. docelowo 1.1 bar.
W domu już czeka na instalacje:
-chłodnica oleju fmic
-podstawka sandwith plate z termostatem
-rozrząd
-filtry
tego jeździ mało stąd decyzja , że nie będzie to kolejny driftowóz wydmuszka, tylko doprowadzenie go do stanu użytku na zloty
auto do ogarnięcia blacharskiego ale ważne że marzenie spełnione
BMW dalej pozostaje moim oczkiem w głowie, tyle , że daily ;P
stay tuned
Chciałbym się pochwalić swoim nowym nabytkiem który będzie śmigać po zach pomorskim
Pierwszy JDM z 91r. Wyposażony w bazową jednostkę ca18det czyli poczciwe 1.8 z niebylejaką turbawką. Wyposażenie autka to :
- intercoller fmic
-turbawa gt28rs
-hamulce przód s14a
-szpera s14a 70 %
-kubełkowy fotel
-wsaźniki ciśnienie oleju, doładowania oraz temp oleju
-catch tank
-przelot wydech 3"
-felgi 17"
-obniżony o 40mm
-stożek o podstawie 86 mm (chyba 86)
-przepływomierz z sr20det
-zawieszenie w poliuretanach
Silnik przygotowany pod jakies 300KM , póki co turbina pracuje na" jałowym" czyli jakieś 0,6-0,7 bar. docelowo 1.1 bar.
W domu już czeka na instalacje:
-chłodnica oleju fmic
-podstawka sandwith plate z termostatem
-rozrząd
-filtry
tego jeździ mało stąd decyzja , że nie będzie to kolejny driftowóz wydmuszka, tylko doprowadzenie go do stanu użytku na zloty
auto do ogarnięcia blacharskiego ale ważne że marzenie spełnione
BMW dalej pozostaje moim oczkiem w głowie, tyle , że daily ;P
stay tuned
- 11 sty 17, 23:48
- Forum: Diesel
- Wątek: 320d m47. Spadki mocy oraz biały/niebieski dym z wydechu
- Odpowiedzi: 22
- Odsłony: 7885
Re: 320d m47. Spadki mocy oraz biały/niebieski dym z wydechu
jeżeli masz inpe na laptopie to zrób przejazd i zobacz czy Ci turbo ładuje na górnych obrotach. Wątpie, że to czujnik bo jakby padał to w ogóle auto by nie jechało. Myślę , że kierownice turbiny sa przypchane jakims nagaren czy czymś takiem. Ewentualnie sprawdź przewody podciśnieniowe czy nie są w jakimś złym stanie.Przy większym ciśnieniu mogą gdzies puszczaćEleir pisze:
Okej to są moje błędy z inpy.
-Ten z coolant heater to na 99% podgrzewacz wody, od 2 tygodni obroty co jakiś czas zmieniają się z 800 na 950 i tak w kółko także jeden z głowy bo sprawna używka już w drodze. (swoją drogą jest jakiś problem przy wymianie czy na szybkozłączkach jest przewód od płynu?)
Boost pressure sensor. Tu pojawia się problem bo nie wiem co to może być. Coś nie tak z turbiną i ma to związek z moim objawem? Czy to ten przy kolektorze dolotowym bo czyściłem kolektor latem cały i razem z czjunikiem leżał całą noc w rozpuszczalniku i z tego powodu wymieniłem na nowy firmy Febi. Dodam, że wymieniłem też elektrozaworki turbiny i egr na pierburga z allegro za ok. 140 zł za szutkę (cholera wie czy ori za taką kasę + wszystkie węże podcisnienia. Egr czysty.l
- 28 gru 16, 17:33
- Forum: Tuning mechaniczny
- Wątek: Wtryskiwacz m57 a m57n2
- Odpowiedzi: 0
- Odsłony: 1036
Wtryskiwacz m57 a m57n2
Witam.
czy ktoś posiada informacje odnośnie wymiarów, gwintu, ciśnienia paliwa między wtryskami m57 a m57n2 ?
może głupie pytanie aczkolwiek czy ktoś może również odpowiedzieć czy wiązką przewodów od m57 uruchomie wtryskiwacz od m57n2 ?
czy ktoś posiada informacje odnośnie wymiarów, gwintu, ciśnienia paliwa między wtryskami m57 a m57n2 ?
może głupie pytanie aczkolwiek czy ktoś może również odpowiedzieć czy wiązką przewodów od m57 uruchomie wtryskiwacz od m57n2 ?