Znaleziono 214 wyników
- 27 cze 19, 9:39
- Forum: Benzyna
- Wątek: N42B20 i błędy P1159 P1161
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 6898
Re: N42B20 i błędy P1159 P1161
Nie robilem. Wyjalem kazda czesc łącznie z kolektorem i ja sprawdzalem czy cala i czy szczelna. Jak zrobic test dymowy?
- 26 cze 19, 22:52
- Forum: Benzyna
- Wątek: N42B20 i błędy P1159 P1161
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 6898
Re: N42B20 i błędy P1159 P1161
Nie mam gazu. Silnik pracuje ok i czasem taki blad wywali. Po skasowaniu jade jakies 600 km i znowu sie pojawi. Zauwazylem ze np jak sie rozpedze i hamuje biegami a przed zatrzymaniem wciskam speglo to wskazowka na ekonomizerze idzie do gory i obroty tez ida do gory lekko az do czasu gdy sie zatrzymam, wtedy wszystko opada i jest ok.
- 26 cze 19, 19:53
- Forum: Benzyna
- Wątek: N42B20 i błędy P1159 P1161
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 6898
Re: N42B20 i błędy P1159 P1161
Tak to u mnie wygląda i nie manieszczelnosci - caly dolotzeskanowany w poszukiwaniu nieszczelnosci. Zastanawia mnie to czy czujnik temperatury wody w bloku moze to powodowac lub przeplywomierz ewentualbie czujnik polozenia przepustnicy. Przeplywomierz i przepustnica czyste.
Na filmiku jak spadaja obroty przy 1500 obrotow to slychac jak przepustnica sie otwiera. Jakies porady?
- 15 cze 19, 10:25
- Forum: Benzyna
- Wątek: N42B20 i błędy P1159 P1161
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 6898
Re: N42B20 i błędy P1159 P1161
Czy to może być ten gorny wezyk nad kolektorem ssącym od odmy taki z kroccem w kształcie litery L?
- 15 cze 19, 9:53
- Forum: Benzyna
- Wątek: N42B20 i błędy P1159 P1161
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 6898
N42B20 i błędy P1159 P1161
Dzień dobry. Mam problem z bledami P1159 oraz P1161. Dynamika ta sama. Blędy po skasowaniu pojawiaja sie czasem po 1000km a czasem po 50km jazdy. Na rozgrzanym silniku obroty czasem same się podnoszą do 1500 i spadaja do 800 i tak w zapętleniu to potrafi chodzic na biegu jałowym aż do czasu dodania gazu.
Ostatnio wymienilem pompe paliwa bo juz padła. Nieszczelności w układzie nie zauważyłem.
Temperatura pracy silnika to 105 stopni.
Zastanawiam się czy czujnik temperatury ten w bloku moze byc winny, ewntualnie czujnik polozenia przepustnicy, ktora pracuje prawidlowo i jest czysta tak samo jak przepływomierz czysty jest.
https://e46forum.pl/images/upload/1187397b81bf5598ad50b9238dbdc722.jpg
Ostatnio wymienilem pompe paliwa bo juz padła. Nieszczelności w układzie nie zauważyłem.
Temperatura pracy silnika to 105 stopni.
Zastanawiam się czy czujnik temperatury ten w bloku moze byc winny, ewntualnie czujnik polozenia przepustnicy, ktora pracuje prawidlowo i jest czysta tak samo jak przepływomierz czysty jest.
https://e46forum.pl/images/upload/1187397b81bf5598ad50b9238dbdc722.jpg
- 15 cze 19, 9:42
- Forum: Inne samochody
- Wątek: Akumlator EFB zamiast AGM.. czy to może sie udać ?
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 5961
Re: Akumlator EFB zamiast AGM.. czy to może sie udać ?
Sznajder jest tani i w relacji do ceny jest sredni. Sznajderbrobi akumulatory klasy ekonomicznej i sredniej.
- 15 mar 19, 21:58
- Forum: Inne samochody
- Wątek: Akumlator EFB zamiast AGM.. czy to może sie udać ?
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 5961
Akumlator EFB zamiast AGM.. czy to może sie udać ?
Zawodowo zajmuje sie akumulatorami AGM EFB i wszystkimi innymi. Posiadajac techologie AGM w samochodzie nie schodzi sie na EFB. Inna jest specyfika ładowania takiego akumulatora i czesto po przejsciu z AGM na EFB klienci mieli problemy z ABS, wspomaganiem i dzialaniem innych ukladow.
Masz start-stop to kup akumulator Moll / Duracell. Chcesz taniej to kup Yuasa model 9096, chcesz budzetowo to kup Varta/Bosch bo to ten sam akumulator. Nizej na jakies Zap Jenox czy inne badziewia typu Exide/Centra to nie schodz :p
Masz start-stop to kup akumulator Moll / Duracell. Chcesz taniej to kup Yuasa model 9096, chcesz budzetowo to kup Varta/Bosch bo to ten sam akumulator. Nizej na jakies Zap Jenox czy inne badziewia typu Exide/Centra to nie schodz :p
- 8 gru 18, 9:01
- Forum: Benzyna
- Wątek: M54B30 na zimnym nie pali na wszystkie cylindry
- Odpowiedzi: 29
- Odsłony: 12364
M54B30 na zimnym nie pali na wszystkie cylindry
Sprawdz sobie cisnienie oleju. Ja mialem taka sytuację jak Ty na zimnym silniku wypadaly zaplony i czasem zgasl nawet. Okazalo się ze pompa daje tak duze cisnienie ze podpieralo zawory.
- 4 lis 18, 2:52
- Forum: Benzyna
- Wątek: Ukochane N42B20 OLEJ
- Odpowiedzi: 9
- Odsłony: 2250
Ukochane N42B20 OLEJ
Tak jak palec pisal, uszelniacze lub pierscienie. Uszczelniacze bardzej bo mogly juz byc stare, tr ktore kupiles bo komus zalegaly i sprzedal albo wade materialowa maja. Pierscienie wyjda jak wiecej gazu dajesz i mocniej kopci. Cisnienie na cylindrach wiele nie powie bo kompresje masz przez uszelnienie olejem luzow miedzy pierscieniami a cylindrem. Berz rozebrania i wymiarowania pierscieni nic sie nie dowiesz. Sprawdz swiece czy czarne to sie dowiesz czy pali.
Remont N42 jest bardziej oplacalny, bo masz nowy silnik. W M54 musisz wywalic kase na swapa i za jakis czas na remont M54 bo pierscienie w nich są słabe i silnik pali olej.
Remont N42 jest bardziej oplacalny, bo masz nowy silnik. W M54 musisz wywalic kase na swapa i za jakis czas na remont M54 bo pierscienie w nich są słabe i silnik pali olej.
- 20 paź 18, 9:08
- Forum: Benzyna
- Wątek: Remont M54B25
- Odpowiedzi: 15
- Odsłony: 14077
Remont M54B25
Jak robisz kapitalke czyli albo wymiana albo szlif walu to i nowe pierscienie, tłoki, panewki, wszystkie uszczelnienia, pompa oleju, szlif i wymiarowanie bloku wraz z honowaniem. W glowicy nowy rozrząd, wymiana uszczelniaczy i szlif calej glowicy z wałkami lub ich wymiana, do tego gniazda zaworowe i zawory jak trzeba. Mało? System Vanos tak samo do roboty jak jusz uszczelnienia puszczają to warto sprawdzić same zęby bo jak są już podtarte to na nowym łańcuchu i tak będzie słaby efekt ( w N42x silnikach sębatki trzeba całe nowe wstawiać bo nie da się ich rozebrać... a same 2 kosztują około 2 tys zł)
Plus robocizna
Jak koszt wyjdzie z 8k to dobra cena ale nawet 10k na dobrych cześciach jest ok
Są tacy co otworzą trupa, wymienią pierscienie i zostawia jak bylo taki remont za cene pierscieni i robocizny ;D
Plus robocizna
Jak koszt wyjdzie z 8k to dobra cena ale nawet 10k na dobrych cześciach jest ok
Są tacy co otworzą trupa, wymienią pierscienie i zostawia jak bylo taki remont za cene pierscieni i robocizny ;D