Znaleziono 9 wyników

autor: Guziol
6 paź 17, 3:24
Forum: Benzyna
Wątek: m52tub28 gdzie w Wielkopolsce robić vanosy
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1557

m52tub28 gdzie w Wielkopolsce robić vanosy

Dobry i polecany jest Mateusz Oleksa z miejscowości Żnin. Wystarczy że wpiszesz na FB: Regeneracja Vanosów.
autor: Guziol
29 sie 17, 1:47
Forum: Benzyna
Wątek: trzęsie silnikiem na ssaniu, błędy lambda 325i M54
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 7229

trzęsie silnikiem na ssaniu, błędy lambda 325i M54

Trochę stary temat ale zapytam, udało się ogarnąć te trzęsienie?
autor: Guziol
11 gru 15, 0:31
Forum: Benzyna
Wątek: szarpanie silnika czasem , brak mocy itp
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7441

Re: szarpanie silnika czasem , brak mocy itp

Jeśli wcześniej wymiana odmy pomogła może coś w jej okolicy strzeliło. Sprawdzałeś wszystkie przewody przy wymianie odmy? Na kompie jakie masz teraz błędy?
autor: Guziol
5 lis 15, 17:06
Forum: Zrób to sam
Wątek: Regeneracja DISA M54
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 18958

Re: Regeneracja DISA M54

dejvidm5 możesz napisać jakie miałeś objawy uszkodzonej disy?
autor: Guziol
1 paź 15, 21:04
Forum: Tuning mechaniczny
Wątek: Rolowanie nadkoli - jak wykonać bezpiecznie
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 15986

Re: Rolowanie nadkoli - jak wykonać bezpiecznie

Znajomy ma w polifcie cały rant od środka zalany gumą czyli wiadomo że skrobanie gumy konieczne. U mnie tego nie ma, jest tylko zabezpieczone warstwą która może mieć max 1mm grubości. To też trzeba skrobać do gołej blachy? Druga sprawa to nadkola. Przed rolowaniem zalecają podgrzanie opalarką nadkoli z zewnątrz by uniknąć pęknięć lakieru. Pytanie do jakiej temperatury? Pirometr mogę sobie pożyczyć i to sprawdzać podczas nagrzewania. Na jednym nadkolu mam 160 na drugim prawie 400 mikronów. Na tym drugim jestem już skazany na ponowne malowanie czy jest szansa że jak prawidłowo podgrzeję uda się bezboleśnie? Samych rantów nie chcę całkiem płasko zaginać żeby nie wypchało za bardzo nadkoli na zewnątrz a najlepiej wcale.
autor: Guziol
21 wrz 15, 20:20
Forum: Benzyna
Wątek: E46 M54B25 dławi się szarpie, telepie na zimnym.
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3506

Re: E46 M54B25 dławi się szarpie, telepie na zimnym.

Udało się ogarnąć problem? Mam to samo (bez lpg), ale na kompie pokazuje wypadanie zapłonu na 3 i 5 cylindrze. Wymiana cewek, świec nie pomogła. Dalej ten sam błąd. Dalej jak na razie się nie zagłębiam.
autor: Guziol
17 wrz 15, 20:46
Forum: Tuning mechaniczny
Wątek: Rolowanie nadkoli - jak wykonać bezpiecznie
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 15986

Re: Rolowanie nadkoli - jak wykonać bezpiecznie

Witam, przymierzam się od jakiegoś czasu do zrolowania tylnich nadkoli w sedanie i chciałbym o coś zapytać. Dzisiaj zauważyłem że są zgrzewy na prawie całej długości czyli podejrzewam podwójny rant. Trzeba je rozwiercać i rolować każdy z osobna? Zgrzewy znajdują się za tym drugim załamaniem czyli na tej skośnej powierzchni. Może lepiej byłoby najpierw wyciąć ostatnie zagięcie i rolować te pierwsze, oczywiście już bez zgrzewów?
autor: Guziol
16 sie 15, 13:12
Forum: Elektronika
Wątek: OBNIŻANIE PRAWEGO LUSTERKA
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 7070

Re: OBNIŻANIE PRAWEGO LUSTERKA

Witam, odgrzeję trochę temat. Fotele mam bez pamięci czyli ustawiane manualnie a lusterka mam składane. Jest możliwość zrobienia wspomnianej funkcji? Z góry dziękuję
autor: Guziol
3 lip 15, 16:17
Forum: Zrób to sam
Wątek: BMW e46 Wymiana sprężyn zawieszenia / montaż Eibach Pro Kit
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 48401

Re: BMW e46 Wymiana sprężyn zawieszenia / montaż Eibach Pro

Witam, na wstępie chciałbym bardzo podziękować autorowi za instrukcję, bardzo mi wczoraj pomogła :-)

W takim razie opiszę trochę swoje wrażenia. Wymiana dotyczyła kompletu sprężyn z mpakietowych na Eibach Sportline. Czas wymiany: jakieś 5,5h. Wymieniałem wszystko sam.
Jak napisano już wcześniej ciężko odkręcały się śruby od mocowania amortyzatorów w zwrotnicach jak i od łączników ale na szczęście wd-40 pomógł. Nasadkę do odkręcenia amortyzatora w górnej części przygotowałem sobie w taki sam sposób jak na zdjęciu kilka postów wcześniej. W moim przypadku musiałem również odkręcić czujnik na wachaczu od ksenonów. Dźwigienka bardzo przypomina łącznik stabilizatora i najłatwiej odkręcić jest jej górną część. Z zewnątrz nakrętka M6 (10 kluczyk) a od tyłu jest nacięcie i trzeba przytrzymać kluczem płaskim 9. Dobrze że miałem 2 komplety ściągaczy (używałem 3) i do tego jeszcze własnej roboty mini ścisk który zrobiony był z pręta gwintowanego 10, wygięty w kształt litery U. Na nim był jeszcze element (może być też grubszy płaskownik z dwoma otworami) i za pomocą 2 nakrętek ścickałem 2 wybrane zwoje do siebie w miejscu gdzie na ściągaczu skończyła się regulacja. Oczywiście przydał się tylko do Eibachów bo z mpakowymi nie było problemu żadnego.
To by było chyba na tyle, praca trochę ciężka jak na jedną osobę ale do ogarnięcia :-)

Pozdrawiam.

Wyszukiwanie zaawansowane