Znaleziono 9 wyników
- 6 paź 17, 3:24
- Forum: Benzyna
- Wątek: m52tub28 gdzie w Wielkopolsce robić vanosy
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 1557
m52tub28 gdzie w Wielkopolsce robić vanosy
Dobry i polecany jest Mateusz Oleksa z miejscowości Żnin. Wystarczy że wpiszesz na FB: Regeneracja Vanosów.
- 29 sie 17, 1:47
- Forum: Benzyna
- Wątek: trzęsie silnikiem na ssaniu, błędy lambda 325i M54
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 7229
trzęsie silnikiem na ssaniu, błędy lambda 325i M54
Trochę stary temat ale zapytam, udało się ogarnąć te trzęsienie?
- 11 gru 15, 0:31
- Forum: Benzyna
- Wątek: szarpanie silnika czasem , brak mocy itp
- Odpowiedzi: 15
- Odsłony: 7441
Re: szarpanie silnika czasem , brak mocy itp
Jeśli wcześniej wymiana odmy pomogła może coś w jej okolicy strzeliło. Sprawdzałeś wszystkie przewody przy wymianie odmy? Na kompie jakie masz teraz błędy?
- 5 lis 15, 17:06
- Forum: Zrób to sam
- Wątek: Regeneracja DISA M54
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 18958
Re: Regeneracja DISA M54
dejvidm5 możesz napisać jakie miałeś objawy uszkodzonej disy?
- 1 paź 15, 21:04
- Forum: Tuning mechaniczny
- Wątek: Rolowanie nadkoli - jak wykonać bezpiecznie
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 15986
Re: Rolowanie nadkoli - jak wykonać bezpiecznie
Znajomy ma w polifcie cały rant od środka zalany gumą czyli wiadomo że skrobanie gumy konieczne. U mnie tego nie ma, jest tylko zabezpieczone warstwą która może mieć max 1mm grubości. To też trzeba skrobać do gołej blachy? Druga sprawa to nadkola. Przed rolowaniem zalecają podgrzanie opalarką nadkoli z zewnątrz by uniknąć pęknięć lakieru. Pytanie do jakiej temperatury? Pirometr mogę sobie pożyczyć i to sprawdzać podczas nagrzewania. Na jednym nadkolu mam 160 na drugim prawie 400 mikronów. Na tym drugim jestem już skazany na ponowne malowanie czy jest szansa że jak prawidłowo podgrzeję uda się bezboleśnie? Samych rantów nie chcę całkiem płasko zaginać żeby nie wypchało za bardzo nadkoli na zewnątrz a najlepiej wcale.
- 21 wrz 15, 20:20
- Forum: Benzyna
- Wątek: E46 M54B25 dławi się szarpie, telepie na zimnym.
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 3506
Re: E46 M54B25 dławi się szarpie, telepie na zimnym.
Udało się ogarnąć problem? Mam to samo (bez lpg), ale na kompie pokazuje wypadanie zapłonu na 3 i 5 cylindrze. Wymiana cewek, świec nie pomogła. Dalej ten sam błąd. Dalej jak na razie się nie zagłębiam.
- 17 wrz 15, 20:46
- Forum: Tuning mechaniczny
- Wątek: Rolowanie nadkoli - jak wykonać bezpiecznie
- Odpowiedzi: 12
- Odsłony: 15986
Re: Rolowanie nadkoli - jak wykonać bezpiecznie
Witam, przymierzam się od jakiegoś czasu do zrolowania tylnich nadkoli w sedanie i chciałbym o coś zapytać. Dzisiaj zauważyłem że są zgrzewy na prawie całej długości czyli podejrzewam podwójny rant. Trzeba je rozwiercać i rolować każdy z osobna? Zgrzewy znajdują się za tym drugim załamaniem czyli na tej skośnej powierzchni. Może lepiej byłoby najpierw wyciąć ostatnie zagięcie i rolować te pierwsze, oczywiście już bez zgrzewów?
- 16 sie 15, 13:12
- Forum: Elektronika
- Wątek: OBNIŻANIE PRAWEGO LUSTERKA
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 7070
Re: OBNIŻANIE PRAWEGO LUSTERKA
Witam, odgrzeję trochę temat. Fotele mam bez pamięci czyli ustawiane manualnie a lusterka mam składane. Jest możliwość zrobienia wspomnianej funkcji? Z góry dziękuję
- 3 lip 15, 16:17
- Forum: Zrób to sam
- Wątek: BMW e46 Wymiana sprężyn zawieszenia / montaż Eibach Pro Kit
- Odpowiedzi: 56
- Odsłony: 48401
Re: BMW e46 Wymiana sprężyn zawieszenia / montaż Eibach Pro
Witam, na wstępie chciałbym bardzo podziękować autorowi za instrukcję, bardzo mi wczoraj pomogła
W takim razie opiszę trochę swoje wrażenia. Wymiana dotyczyła kompletu sprężyn z mpakietowych na Eibach Sportline. Czas wymiany: jakieś 5,5h. Wymieniałem wszystko sam.
Jak napisano już wcześniej ciężko odkręcały się śruby od mocowania amortyzatorów w zwrotnicach jak i od łączników ale na szczęście wd-40 pomógł. Nasadkę do odkręcenia amortyzatora w górnej części przygotowałem sobie w taki sam sposób jak na zdjęciu kilka postów wcześniej. W moim przypadku musiałem również odkręcić czujnik na wachaczu od ksenonów. Dźwigienka bardzo przypomina łącznik stabilizatora i najłatwiej odkręcić jest jej górną część. Z zewnątrz nakrętka M6 (10 kluczyk) a od tyłu jest nacięcie i trzeba przytrzymać kluczem płaskim 9. Dobrze że miałem 2 komplety ściągaczy (używałem 3) i do tego jeszcze własnej roboty mini ścisk który zrobiony był z pręta gwintowanego 10, wygięty w kształt litery U. Na nim był jeszcze element (może być też grubszy płaskownik z dwoma otworami) i za pomocą 2 nakrętek ścickałem 2 wybrane zwoje do siebie w miejscu gdzie na ściągaczu skończyła się regulacja. Oczywiście przydał się tylko do Eibachów bo z mpakowymi nie było problemu żadnego.
To by było chyba na tyle, praca trochę ciężka jak na jedną osobę ale do ogarnięcia
Pozdrawiam.
W takim razie opiszę trochę swoje wrażenia. Wymiana dotyczyła kompletu sprężyn z mpakietowych na Eibach Sportline. Czas wymiany: jakieś 5,5h. Wymieniałem wszystko sam.
Jak napisano już wcześniej ciężko odkręcały się śruby od mocowania amortyzatorów w zwrotnicach jak i od łączników ale na szczęście wd-40 pomógł. Nasadkę do odkręcenia amortyzatora w górnej części przygotowałem sobie w taki sam sposób jak na zdjęciu kilka postów wcześniej. W moim przypadku musiałem również odkręcić czujnik na wachaczu od ksenonów. Dźwigienka bardzo przypomina łącznik stabilizatora i najłatwiej odkręcić jest jej górną część. Z zewnątrz nakrętka M6 (10 kluczyk) a od tyłu jest nacięcie i trzeba przytrzymać kluczem płaskim 9. Dobrze że miałem 2 komplety ściągaczy (używałem 3) i do tego jeszcze własnej roboty mini ścisk który zrobiony był z pręta gwintowanego 10, wygięty w kształt litery U. Na nim był jeszcze element (może być też grubszy płaskownik z dwoma otworami) i za pomocą 2 nakrętek ścickałem 2 wybrane zwoje do siebie w miejscu gdzie na ściągaczu skończyła się regulacja. Oczywiście przydał się tylko do Eibachów bo z mpakowymi nie było problemu żadnego.
To by było chyba na tyle, praca trochę ciężka jak na jedną osobę ale do ogarnięcia
Pozdrawiam.