Znaleziono 10 wyników
- 6 lis 15, 10:46
- Forum: Elektryka
- Wątek: Przepalony bezpiecznik w komorze silnika-8 glow plug system
- Odpowiedzi: 7
- Odsłony: 4483
Re: Przepalony bezpiecznik w komorze silnika-8 glow plug sys
Też się cieszę że w miarę szybko udało mi się to zlokalizować, ale przyznam że spędzało mi to sen z powiek.
Auto odpala jak odpalało, czyli bez problemu od strzała, ale tylko dlatego że temperatury poranne sięgają póki co 4,5 stopnia. Bałem się że jak przyjdą większe mrozy to wtedy będę miał problem i bunia powie i nie odpali hehehe.
Jeżeli mogę Ci pomóc Karol e30 to podpowiem Ci że za każdym razem jak podpinałem się pod kompa w poszukiwaniu błędu, czy to INPA czy DIS zawsze pokazywało mi błędy urządzeń które były w połączeniu z tym bezpiecznikiem. Nie wiedziałem na początku co z tym zrobić, i postanowiłem się skupić przede wszystkim na problemie świec z racji pory roku. Przeczytałem gdzieś że oprócz bezpiecznika F104 jest jeszcze F02 i tak doszedłem po nitce do kłębka . Powodzenia
Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że odkąd kupiłem to auto to myślałem że ono po prostu tak ma że to diesel i tył napęd więc dlatego jakoś inaczej się jedzie w porównaniu do mojego poprzedniego golfika IV 101KM, a tu taka niespodzianka.
Dodam tylko że wcześniej czyściłem elektrozaworki podciśnienia i zawór egr, może to też wpłynęło na obecną dynamikę auta .
Auto odpala jak odpalało, czyli bez problemu od strzała, ale tylko dlatego że temperatury poranne sięgają póki co 4,5 stopnia. Bałem się że jak przyjdą większe mrozy to wtedy będę miał problem i bunia powie i nie odpali hehehe.
Jeżeli mogę Ci pomóc Karol e30 to podpowiem Ci że za każdym razem jak podpinałem się pod kompa w poszukiwaniu błędu, czy to INPA czy DIS zawsze pokazywało mi błędy urządzeń które były w połączeniu z tym bezpiecznikiem. Nie wiedziałem na początku co z tym zrobić, i postanowiłem się skupić przede wszystkim na problemie świec z racji pory roku. Przeczytałem gdzieś że oprócz bezpiecznika F104 jest jeszcze F02 i tak doszedłem po nitce do kłębka . Powodzenia
Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że odkąd kupiłem to auto to myślałem że ono po prostu tak ma że to diesel i tył napęd więc dlatego jakoś inaczej się jedzie w porównaniu do mojego poprzedniego golfika IV 101KM, a tu taka niespodzianka.
Dodam tylko że wcześniej czyściłem elektrozaworki podciśnienia i zawór egr, może to też wpłynęło na obecną dynamikę auta .
- 5 lis 15, 9:13
- Forum: Elektryka
- Wątek: Przepalony bezpiecznik w komorze silnika-8 glow plug system
- Odpowiedzi: 7
- Odsłony: 4483
Re: Przepalony bezpiecznik w komorze silnika-8 glow plug sys
Po sprawdzeniu okazało się że bezpiecznik przepalał się przez podgrzewacz wody, który robił zwarcie.
Okazuje się że przez to dodatkowo "połowa" urządzeń w silniku mi nie działała. Teraz auto jest nie do poznania, brak zmulenia po wciśnięciu gazu Teraz nie chce mi się z auta wysiadać
Zamykam temat.
Okazuje się że przez to dodatkowo "połowa" urządzeń w silniku mi nie działała. Teraz auto jest nie do poznania, brak zmulenia po wciśnięciu gazu Teraz nie chce mi się z auta wysiadać
Zamykam temat.
- 4 lis 15, 8:38
- Forum: Elektryka
- Wątek: Przepalony bezpiecznik w komorze silnika-8 glow plug system
- Odpowiedzi: 7
- Odsłony: 4483
- 3 lis 15, 10:18
- Forum: Elektryka
- Wątek: Przepalony bezpiecznik w komorze silnika-8 glow plug system
- Odpowiedzi: 7
- Odsłony: 4483
Przepalony bezpiecznik w komorze silnika-8 glow plug system
Witam wszystkich,
Przekopałem chyba cały internet, posprawdzałem cały silnik auta, po diagnozie INPY i DIS-a nie przespałem kilka nocek myśląc i chyba znalazłem przyczynę błędu świec (oczywiście nie obyło się bez wymiany świeczek)... ale, i tu się pojawia problem który powstał.
Do rzeczy, w komorze silnika znajdują się dodatkowe bezpieczniki . Z tego co się zorientowałem jest to dodatkowe zabezpieczenie min. dla DDE. Jeden z moich bezpieczników jest przepalony. Po jego wymianie na nowy i przekręceniu kluczyka stacyjki w pozycję 15 (czyli mówiąc prościej w moment grzania świec) bezpiecznik raz po raz się przepala. Domyślam się że jest gdzieś zwarcie.
Stąd moje pytanie. Gdzie tego zwarcia szukać i co jeszcze dodatkowo zabezpieczają?
Proszę o pomoc ponieważ zima jest już tuż tuż, a bunia w końcu może mi odmówić podczas porannego odpalania
fotka przedstawiająca skrzynkę i brakujący przepalony bezpiecznik
Przekopałem chyba cały internet, posprawdzałem cały silnik auta, po diagnozie INPY i DIS-a nie przespałem kilka nocek myśląc i chyba znalazłem przyczynę błędu świec (oczywiście nie obyło się bez wymiany świeczek)... ale, i tu się pojawia problem który powstał.
Do rzeczy, w komorze silnika znajdują się dodatkowe bezpieczniki . Z tego co się zorientowałem jest to dodatkowe zabezpieczenie min. dla DDE. Jeden z moich bezpieczników jest przepalony. Po jego wymianie na nowy i przekręceniu kluczyka stacyjki w pozycję 15 (czyli mówiąc prościej w moment grzania świec) bezpiecznik raz po raz się przepala. Domyślam się że jest gdzieś zwarcie.
Stąd moje pytanie. Gdzie tego zwarcia szukać i co jeszcze dodatkowo zabezpieczają?
Proszę o pomoc ponieważ zima jest już tuż tuż, a bunia w końcu może mi odmówić podczas porannego odpalania
fotka przedstawiająca skrzynkę i brakujący przepalony bezpiecznik
- 2 lip 15, 16:02
- Forum: Kodowanie
- Wątek: BŁĘDY PODCZAS KOPIOWANIA fsw_psw - NCS EXPERT
- Odpowiedzi: 2
- Odsłony: 1525
Re: BŁĘDY PODCZAS KOPIOWANIA fsw_psw - NCS EXPERT
Wywalałem wszystkie pliki na bieżąco, tworząc plik pusty FSW_...
Inpa i Dis chodzi bez zarzutu, tylko to mnie trochę martwi
Inpa i Dis chodzi bez zarzutu, tylko to mnie trochę martwi
- 2 lip 15, 14:37
- Forum: Kodowanie
- Wątek: BŁĘDY PODCZAS KOPIOWANIA fsw_psw - NCS EXPERT
- Odpowiedzi: 2
- Odsłony: 1525
BŁĘDY PODCZAS KOPIOWANIA fsw_psw - NCS EXPERT
Witam kolegów,
Ostatnio aktywowałem sobie funkcję kierunkowskazów przy zamykaniu i otwieraniu auta.
Cały proces przebiegał bez problemu do momentu gdy z "basic functions" zaczynałem "kopiować listę" czyli copy Sg FSW PSW (mniej więcej jakoś tak to brzmi). Wtedy to za każdym razem wyskakuje mi takie okienko:
Trochę mnie to martwi, więc czy ktoś wie może dlaczego tak się dzieje i czy wszystko jest w porządku? Będę wdzięczny za pomoc
Czy administrator może przenieść temat do właściwego działu, bo przez przypadek umieściłem go ni tam gdzie trzeba
Ostatnio aktywowałem sobie funkcję kierunkowskazów przy zamykaniu i otwieraniu auta.
Cały proces przebiegał bez problemu do momentu gdy z "basic functions" zaczynałem "kopiować listę" czyli copy Sg FSW PSW (mniej więcej jakoś tak to brzmi). Wtedy to za każdym razem wyskakuje mi takie okienko:
Trochę mnie to martwi, więc czy ktoś wie może dlaczego tak się dzieje i czy wszystko jest w porządku? Będę wdzięczny za pomoc
Czy administrator może przenieść temat do właściwego działu, bo przez przypadek umieściłem go ni tam gdzie trzeba
- 17 cze 15, 9:34
- Forum: Lubuskie
- Wątek: Dziwny kabel pod kolumną kierowniczą
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 7041
Re: Dziwny kabel pod kolumną kierowniczą
Dziękuję Panowie za pomoc ,
jak tylko znajdę chwilę to zobaczę czy faktycznie jest tam prąd, i tak sobie myślę że mogło tam się znajdować ponieważ tył schowka jest wycięty co nie do końca mi się podobało
Jeśli jest jak piszecie to będzie super bo będę mógł się zaopatrzyć w CB, a jego montaż będzie tylko przyjemnością
jak tylko znajdę chwilę to zobaczę czy faktycznie jest tam prąd, i tak sobie myślę że mogło tam się znajdować ponieważ tył schowka jest wycięty co nie do końca mi się podobało
Jeśli jest jak piszecie to będzie super bo będę mógł się zaopatrzyć w CB, a jego montaż będzie tylko przyjemnością
- 16 cze 15, 15:18
- Forum: Lubuskie
- Wątek: Dziwny kabel pod kolumną kierowniczą
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 7041
Re: Dziwny kabel pod kolumną kierowniczą
Niestety nie zrobiłem zdjęcia jak wygląda końcówka kabla w białym plastiku
wygląda to tak że czerwony kabel jest zakończony miedzianą końcówką ze spłaszczonym łebkiem, końcówka ma dł. ok 50mm, natomiast czarny jest poprostu ucięty
wygląda to tak że czerwony kabel jest zakończony miedzianą końcówką ze spłaszczonym łebkiem, końcówka ma dł. ok 50mm, natomiast czarny jest poprostu ucięty
- 16 cze 15, 14:26
- Forum: Lubuskie
- Wątek: Dziwny kabel pod kolumną kierowniczą
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 7041
Re: Dziwny kabel pod kolumną kierowniczą
Poprawione
- 16 cze 15, 14:19
- Forum: Lubuskie
- Wątek: Dziwny kabel pod kolumną kierowniczą
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 7041
Dziwny kabel pod kolumną kierowniczą
Witam koledzy,
jest to mój pierwszy temat więc jeśli coś jest nie tak proszę o skorygowanie.
ALE DO SED(A)NA:
Od jakiegoś czasu (tj. ok dwóch m-cy) jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej e46 320d 136KM z 2000r. sedan titansilber
Auto było strasznie zapuszczone przez osobę starająca się zrobić "wiejski tuniung" dlatego też powoli staram się powrócić ze wszystkim, do stanu ori dodatkowo robiąc pewne mody. I tak podczas wymiany manetki ze zwykłej na BC, podczas demontażu plastików (robiłem to dlatego żeby przy okazji wszyściutko ładnie wyczyścić na lux ) pod kolumną kierowniczą natrafiłem na taki oto kabelek:
Czy któś orientuje się co on tam robi?
jest to mój pierwszy temat więc jeśli coś jest nie tak proszę o skorygowanie.
ALE DO SED(A)NA:
Od jakiegoś czasu (tj. ok dwóch m-cy) jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej e46 320d 136KM z 2000r. sedan titansilber
Auto było strasznie zapuszczone przez osobę starająca się zrobić "wiejski tuniung" dlatego też powoli staram się powrócić ze wszystkim, do stanu ori dodatkowo robiąc pewne mody. I tak podczas wymiany manetki ze zwykłej na BC, podczas demontażu plastików (robiłem to dlatego żeby przy okazji wszyściutko ładnie wyczyścić na lux ) pod kolumną kierowniczą natrafiłem na taki oto kabelek:
Czy któś orientuje się co on tam robi?