Znaleziono 4194 wyniki

autor: scghost
03/03/21, 13:36
Forum: Elektryka
Temat: Centralny zamek nie działa touring 2001r.
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 154

Re: Centralny zamek nie działa touring 2001r.

zasniedziale styki i cos nie laczylo moze?
autor: scghost
02/03/21, 22:50
Forum: Zawieszenie
Temat: Pomoc tuleje wahacza przód 325i
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 119

Re: Pomoc tuleje wahacza przód 325i

ludzie rozne kretynizmy wypisują w internecie :lol:
wymysl sobie dowolną opinie a ja Ci znajde kogos, kto tak napisal :D

jak chcesz ori to kup gumowe lemforder/meyle, a jak ci 'za miekko' to wstaw twardy poliuretan i bedzie beton
autor: scghost
02/03/21, 18:47
Forum: Kodowanie
Temat: Błędy
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 80

Re: Błędy

w ciemno zgaduje ze masz lewe powietrze

ale zacznijmy od tego czy te bledy to są te co wrocily po skasowaniu, czy po prostu to co wyskoczylo po podpieciu kompa?
czyli rownie dobrze jakies stare sprzed 10 lat?
autor: scghost
01/03/21, 23:43
Forum: Wnętrze
Temat: zaparowane szyby
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 329

Re: zaparowane szyby

no na upartego moze i costam sie bez niej dostaje
autor: scghost
01/03/21, 23:40
Forum: Elektryka
Temat: H7 LED
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 151

Re: H7 LED

Broder pisze:
01/03/21, 23:24
A co ma osram cool blue hyper wspolnego z ledami?
co mają wspolnego... brak homologacji? xD
autor: scghost
01/03/21, 23:27
Forum: Inne samochody
Temat: Minionek -Leon TDI
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 4382

Re: Minionek -Leon TDI

a u mnie dzialaly bardzo dobrze, moze trzeba miec prostą szybę? :lol:
autor: scghost
01/03/21, 9:19
Forum: Benzyna
Temat: Obroty opadają prawie do zera
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 306

Re: Obroty opadają prawie do zera

nieszczelny dolot i brudny przeplywomierz
autor: scghost
28/02/21, 16:54
Forum: Wnętrze
Temat: Odklejająca się tapicerka
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 131

Re: Odklejająca się tapicerka

chyba lepiej tylko troche wokół oderwac a to co siedzi mocno nie ruszac
autor: scghost
28/02/21, 11:28
Forum: Wnętrze
Temat: Odklejająca się tapicerka
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 131

Re: Odklejająca się tapicerka

kleju nie zaluj, ja musialem poprawiac u siebie bo znowu sie odkleila :lol:

ta listaw siedzi na jednym kołku od góry, od dolu jest tylko zaklinowany
zlap za ta gorna krawedz i pociagnij, powinno zeskoczyc
autor: scghost
27/02/21, 22:23
Forum: Wnętrze
Temat: zaparowane szyby
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 329

Re: zaparowane szyby

obmacaj dokladnie caly dywan, zwlaszcza przy wszystkich drzwiach po deszczu
woda nie bierze sie znikąd

Wyszukiwanie zaawansowane